Ένας μήνας μετά...
"Έλα Αχιλλέα μου... Έλα να πάμε μια βόλτα μέχρι το χωριό..." Παρακαλάω τον Αχιλλέα για εκατοστή φορά.
"Είπα όχι!" Λέει κάθετος.
"Έλα! Έχει να βγώ μια βόλτα σχεδόν δύο μήνες! Θέλω βόλτα!" Λέω σαν μωρό.
"Όχι είπα. Ξάπλωσε τώρα." Μου λέει.
"Όχι! Θέλω βόλτα! Γιατί να μην πάμε? Έστω μέσα στο δάσος!" Λέω ενώ έχω κρεμαστεί από πάνω του.
"Είναι επικίνδυνο. Μπορεί να σε βρουν η να σε δει κανένα μάτι κανένας δημοσιογράφος. Άσε που εχθές το βράδυ είχες δέκατα. Να μου ξανά κυλήσεις?" Λέει και στρυφογυριζω τα μάτια μου.
"Η Ερμίνα Αθανασίου είμαι. Όχι η Έλενα Παπαρίζου. Εντάξει βγάλατε στην τηλεόραση μια η δυό φωτογραφίες μου. Αλλά δεν είμαι καμιά διάσημη." Λέω.
"Για τρεις εβδομάδες ήσουν η πρώτη είδηση στην τηλεόραση. Η δεκαεφταχρονη που για τρεια χρόνια δεχόταν σεξουαλική κακοποίηση από τον βιολόγο της προκειμένου να σώσει την οικογένεια της. Που έκανε ότι μπορούσε για να σώσει την κόρη που απέκτησε από τον βιασμό και έχει απαχθεί. Τώρα είσαι το δεύτερο. Πίστεψε με ένας να σε δει θα μαθευτεί το που είσαι και μετά την πατήσαμε." Μου λέει και κάθομαι στο κρεβάτι.
"Πάμε τουλάχιστον μια βόλτα στο δάσος. Έλα... Είμαι κλεισμένη σε τέσσερις τοίχους. Θέλω να βγω έξω." Του λέω με πισμα.
"Είπα όχι Ερμίνα. Ήσουν και άρρωστη. Μπορεί να σε δει και κάνεις δεν το διακινδυνεύω. Ξέρω πως θέλεις να βγείς έξω αλλά δεν μπορώ να σε αφήσω με τίποτα. Συγνώμη μικρή." Μου λέει και μουτρώνω.
"Ούτε δύο μέτρα έξω από το σπίτι δεν με αφήνεις να πάω." Γκρινιάζω.
"Λυπάμαι πριγκίπισσα. Αλλά το κάνω για το καλό σου. Ξέρεις πως όλα για αυτό το κάνω." Μου λέει χαιδευοντας το μάγουλο μου.
"Νιώθω σαν να είμαι κατάδικος. Απλά θέλω ελευθερία." Του λέω λυπημένη.
"Ξάπλωσε καλύτερα. Ξεκουράσου. Εγώ πάω να φτιάξω κάτι να φάμε." Μου λέει και τότε μου έρχεται μια ιδεα.
"Καλά... Γιατί και εγώ νιώθω λίγο άρρωστη τώρα που το λες." Λέω δήθεν κουρασμένη ενώ ξαπλώνω και με σκεπάζει.
"Εντάξει εμ... Κάτσε να δω αν ανέβασες πυρετό ξανά." Λέω ανήσυχα και φέρνει το θερμόμετρο. Κάτω από την κουβέρτα εγώ το τρίβω προκειμένου να ανέβει η θερμοκρασία του και μόλις εκείνο χτυπάει τι δίνω στον Αχιλλέα.
ESTÁS LEYENDO
Salvation
Aventura"You are a fucking asshole!"Του φωνάζω και τον χαστουκίζω. "Σου το ξανά είπα μικρή! Μην τολμήσεις και ξανά σηκώσεις χέρι πάνω μου!"Μου φωνάζει γελάω ειρωνικά και τον χαστουκίζω ξανά. "Ερμίνα!"Μου φωνάζει. "Τι έγινε μπατσε? Σε ξανά χτύπησα. Θα με...