"Δεν θέλω να την χάσω..."

3.1K 276 287
                                    

Είμαι στο δωμάτιο μου και ετοιμάζομαι για να ετοιμαστώ για την συνάντηση με τον Αχιλλέα αφού θα έρθει από στιγμή σε στιγμή.

"Αυτό θα βάλεις?" Ακούω την Ελπίδα να λέει και γυρνάω και την κοιτάζω.

"Ναι. Γιατί ζουζουνάκι? Δεν σου αρέσει?" Την ρωτάω ενώ σκύβω για να είμαι στο ύψος της. Έχω βάλει ένα μαύρο παντελόνι και από πάνω ένα κόκκινο πουκάμισο και μαύρες γόβες ενώ έχω βάλει στα αυτιά μου και ασημένιους κρίκους.

"Όχι εντάξει είναι δεν λέω. Καλά είναι. Αλλά για το γραφείο. Τώρα θα πάμε στην παιδική χαρά με τον μελλοντικό άντρα σου και pappa μου." Λέει και στεναχωριέμαι λιγάκι.

Νομίζει ότι ο Αχιλλέας είναι ο μπαμπάς της...

"Ελπίδα..." Πάω να της πω αλλά με διακόπτει.

"Να βάλεις το μπλέ. Σου πάει περισσότερο." Λέει και γελάω.

"Από ποτέ εσύ ξέρεις και από μόδα μικρή?" Την πειράζω.

"Όλα τα ξέρω. Αν και το κόκκινο σε κάνει πιο... Ελκυστική το μπλέ σου τονίζει τα μάτια." Λέει και μένω έκπληκτη.

Που τα ξέρει όλα αυτά το μικρό?

Τς τς τς... Αυτή η νέα γενιά...

"Εσύ μικρό που μου έγινες και Βίκη Καγιά βάλε ζακετάκι. Θα μου κρυώσεις." Της λέω και την βοηθάω να βάλει το τζιν ζακετάκι πάνω από το ροζ φορεματάκι.

"Θα μου κάνεις κοτσιδάκια? Θέλω να είμαι και εγώ όμορφη για τον Αχιλλέα αφού είναι ο pappa μου." Λέει και κάθεται ενθουσιασμένη στο κρεβάτι μου για να της φτιάξω τα μαλλάκια.

"Και Ελπίδα μου... Γιατί πιστεύεις τώρα εσύ ότι ο Αχιλλέας είναι ο μπαμπάς σου?" Την ρωτάω για να της το φέρω με το μαλακό ενώ αρχίζω να της κάνω γαλλικές πλεξούδες.

"Είπε πως είστε παλιοί φίλοι. Και ήξερε και πως με λένε και πως με λέτε πριγκιποπούλα. Σου έδωσε και φιλάκι." Λέει.

Ααα Αχιλλέα θα σε πνίξω!

"Ελπίδα... Δεν θέλω να σου λέω ψέματα. Ο Αχιλλέας..." Πάω να της εξηγήσω αλλά με διακόπτει.

"Χωρίσατε αλλά δεν πειράζει. Να παντρευτείτε και εγώ θα γίνω παρανυφάκι." Λέει. Πως να της πω τώρα την αλήθεια?

Η μικρή μόνο τα προσκλητήρια του γάμου δεν έχει στείλει ακόμα.

"Και κουμπάρος θα είναι ο θείος Μιχάλης." Συνεχίζει.

"Ελπίδα όλα αυτά είναι θέματα που δεν κάνουν να ασχολούνται τα παιδάκια. Ο Αχιλλέας... Είναι περίπλοκο τέλος πάντων. Δεν θέλω να τα σκέφτεσαι αυτά. Εσύ το μόνο που θα πρέπει να σε απασχολεί είναι τα παιχνίδια σου και οι... Οχτώ γάτες που κυκλοφορούν μέσα στο σπίτι. Και σε μια εβδομάδα και με το σχολείο σου. Μεγάλωσες πλέον. Θα πας πρώτη δημοτικού!" Της λέω λες και πάει στο Πανεπιστήμιο για να της δώσω αυτοπεποίθηση και χαμογελάει.

Salvation Where stories live. Discover now