Το παιχνίδι ξεκινάει...

4.9K 344 156
                                    

Αχιλλέας POV

Όταν η Ερμίνα έπεσε από την σκάλα ένιωσα την γη να χάνεται κάτω από τα πόδια μου.

Αμέσως όλοι τρέξαμε κοντά της. Είχε στην αρχή τις αισθήσεις της όμως όταν τις έχασε τρόμαξα για τα καλά.

Δεν ήξερα τι να κάνω.

Αιμοραγει και φοβάμαι...

Στην αρχή δεν πίστευα πως όντως αγαπούσε αυτό το παιδί από τώρα αλλά όταν είδε πως αιμοραγουσε και πως ίσως έχασε το παιδάκι της κατάλαβα πως... Πως... Πως το αγαπάει υπερβολικά πάρα πολύ.

"Χρήστο! Πάμε! Γρήγορα! Στο νοσοκομείο! "Φωνάζει η μητέρα της.

" Να μην καλέσω ασθενοφόρο?" Ρωτάει ο Μιχάλης.

"Μέχρι να έρθει και να πάει στο νοσοκομείο θα το έχει χάσει το παιδί. Αχιλλέα? Βοηθάς σε παρακαλώ?" Λέει όσο πιο ψυχραιμα μπορεί η μητέρα της δείχνοντας μας ακόμα μια φορά το θάρρος της.

Αμέσως σηκώνω την μικρή στην αγκαλιά μου και πηγαίνουμε προς το αμάξι. Μπαίνουμε μέσα και ο πατέρας της αρχίζει αμέσως και οδηγάει μέχρι το νοσοκομείο. Μόλις φτάνουμε την σηκώνω στην αγκαλιά μου και τρέχουμε μέσα.

"Ένας γιατρός! Ένας γιατρός! Είναι έγκυος η κοπέλα!" Φωνάζω και τότε δύο νοσοκόμοι εμφανίζονται με ένα φορείο. Την ξαπλώνουν και τότε η Ερμίνα ανοίγει τα μάτια της.

Αμέσως παίρνει μια έκφραση πόνου και φόβου ταυτόχρονα που κάνει την καρδιά μου να σκιστεί στα δύο.

"Αχιλλέα... Δεν θέλω να χάσω το μωρό." Κλαψουριζει αδυναμα.

"Όλα θα πάνε καλά... Μην φοβάσαι. Είμαι δίπλα σου." Της λέω και τότε ξανά κλείνει τα μάτια της. Την πάνε αμέσως στο χειρουργείο ενώ εγώ με τους γονείς και τα αδέλφια της περιμένουμε νέα.

"Είμαι ο χειρότερος πατέρας του κόσμου." Λέει κάποια στιγμή ο Χρήστος.

"Όχι δεν είσαι." Λέει η Ελισάβετ και εκείνος της κοιτάζει.

"Όχι είμαι." Επιμένει.

"Δεν είσαι σου λέω.Έρχεσαι δευτερος. Πρώτος είναι ο δικός σου ο πατέρας. Ααα τρίτος. Είναι ο πατέρας της Αγάπης." Λέει με θυμό η Ελισάβετ.

"Απλά ήθελα να την προστατέψω. Από την μέρα που γεννήθηκε... Και τα τρεια παιδιά μου και την Αγάπη... Είχα ορκιστεί ότι θα τα προστατέψω. Και τώρα η μικρή μου κόρη έχει ερωτικές επαφές από τα 14 είναι έγκυος και εξ αιτίας μου κινδυνευει να χάσει το παιδί της." Λέει και απογοητευμένος με τον εαυτό του κάθεται.

Salvation Donde viven las historias. Descúbrelo ahora