Έχουν δώσει σχεδόν όλοι την κατάθεση τους.
Οι γονείς μου τα αδέλφια ο Άλεξ ο κ. Θέμης και η κ. Βάνα. Τώρα είναι η ώρα που θα δώσει ο Αχιλλέας και έχω αγχωθεί παρά πολύ.
"Όνομα και ηλικία παρακαλώ πολύ." Λέει ο Πρόεδρος στον Αχιλλέα αφού βάλει το χέρι του στο ευαγγέλιο.
"Αχιλλέας Παπασταύρου. Ετών 27." Απαντάει αμέσως.
"Πως γνωρίσατε την δεσποινίς Αθανασίου?" Τον ρωτάει.
"Την συνέλαβα ένα βράδυ επειδή έτρεχε με την μηχανή. Και επειδή μου έσπασε τα νεύρα. Την πήγα στο τμήμα και ο πατέρας της μου ανέθεσε να την προσέχω. Δέχτηκα αμέσως. Χρειαζόμουν τα χρήματα. Και τέλος πάντων έγινα... Ο σωματοφύλακας της." Λέει το πως περίπου γνωριστήκαμε.
"Τι σχέση είχατε μαζί της? Τι παιδί είναι?" Ρωτάει ξανά.
"Λοιπόν... Στην αρχή κανείς νομίζει πως είναι ένα κακομαθημένο σπαστικό παιδί που το μόνο που το νοιάζει είναι η διασκέδαση. Στην αρχή δεν ήθελα να την γνωρίσω. Ήθελα απλά να κανω την δουλειά μου. Αλλά μετά... Όσο την γνώριζα καταλαβαίνα πόσο τέλειο και καλό κορίτσι είναι. Το πως το μόνο που θέλει πραγματικά θέλει είναι να κρατήσει όλους όσους αγαπάει ασφαλείς. Και όταν έμεινε έγκυος προσπάθησε να κρατήσει ασφαλείς το μωράκι της. Συμφώνησε μάλιστα να δώσει την ζωή της για το μωράκι αυτό. Στα δεκαέξι της. Είναι ο καλύτερος άνθρωπος που έχω γνωρίσει. Και τώρα... Εγώ έχω αναγνωρίσει την κορούλα της και είμαστε μαζί." Λέει και χαμογελάω.
Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να πει το ότι είμαστε μαζί.
"Κύριε Παπασταύρου το ξέρετε πως αυτό που κάνετε είναι ακριβώς αυτό που κατηγορείται ο κύριος Αλιβιζάτος?" Ρωτάει ο δικηγόρος του άλλου.
"Καμιά απολύτως σχέση. Εγώ δεν χτυπάω ούτε την βασάνιζω ούτε έχω σκοπό να την σκοτώσω. Είμαστε μαζί. Μια σχέση αγάπης και φιλίας ταυτόχρονα. Δεν την έχω αγγίξει και ούτε έχω σκοπό να την αγγίξω αν δεν θελήσει η ίδια. Η Ερμίνα δεν είναι μωρό. Ξέρει τι θέλει." Απαντάει και τον κοιτάζω χαμογελαστή.
"Με την Βασιλική Αλιβιζάτου τι σχέση είχατε? Και σας φαινόταν ψυχικά υγιείς?" Τον ρωτάει.
"Η δεσποινίς Αλιβιζάτου για εμένα ήταν ένας τρόπος να μάθω τι κρύβει η Ερμίνα. Μου είχε πει πως ο θείος της είχε πάει την Ερμίνα στο ιατρείο της... Και ναι. Δεν μου φαινόταν ψυχικά διαταραγμένη. Το αντίθετο μάλιστα. Είχε οργανώσει ολόκληρο σχέδιο για να δώσει στον κυριο Αλιβιζάτο ένα δέκα εξάχρονο έγκυο κοριτσάκι. Για την ακρίβεια τώρα που το σκέφτομαι και οι δύο διαταραγμένα μυαλά είναι." Απαντάει.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salvation
Macera"You are a fucking asshole!"Του φωνάζω και τον χαστουκίζω. "Σου το ξανά είπα μικρή! Μην τολμήσεις και ξανά σηκώσεις χέρι πάνω μου!"Μου φωνάζει γελάω ειρωνικά και τον χαστουκίζω ξανά. "Ερμίνα!"Μου φωνάζει. "Τι έγινε μπατσε? Σε ξανά χτύπησα. Θα με...