Άτακτο κοριτσάκι

5.8K 377 94
                                    

Αχιλλέας POV

Στο διάολο!

Αυτό το τέρας θέλω να το πνιξω!

Είναι έξυπνη αυτή η μικρή. Με κοίταζε στα μάτια με εκείνα τα πράσινα δικά της προκειμένου να με κάνει να κάνω ότι θέλει.

Ξέρει πως έχει ένα τόσο μεγάλο προσόν και το εκμεταλλεύεται.

Το Κακομαθημένο.

"Αχιλλέα..."Ακούω την φωνή της κ. Ελισάβετ και γυρναω και την κοιτάζω.

"Γεια σας κ. Ελισάβετ."Λέω λίγο αμήχανα.

"Κοιτά. Θέλω να σου πω."Μου λέει.

"Εντάξει. Θα πάμε κάτω?"Την ρωτάω.

"Όχι πάμε καλύτερα στο δωμάτιο μου. Μην μας ακούσει και η μικρή."Μου    λέει και μου δείχνει  με το χέρι της την πόρτα του δωματίου της.

"Μάλιστα."Απαντάω και μπαίνουμε μέσα στο δωμάτιο της. Μου κάνει νόημα να κάτσω στο κρεβάτι της και εκείνη κάθεται κοντά μου.

"Κοιτά Αχιλλέα... Δεν ξέρω τι έχετε πει με τον Χρήστο αλλά εγώ ένα πράγμα μόνο θέλω από εσένα. Να προσεχείς το κοριτσάκι μου. Την Ερμίνα μου." Μου λέει ενώ στα μάτια της βλέπω αγωνία.

"Δεν θέλω να πάθει κάτι η κόρη μου. Αυτοί που θέλουν να την βλάψουν την οικογένεια μου μου έχουν πάρει είδη μια κόρη. Δεν θα αντεξω να χάσω την Ερμίνα μου. Λατρεύω και τα τρεία μου παιδιά αλλά η μικρή είναι... Είναι είναι εγώ. Αυτοί σίγουρα θα θέλουν να κάνω σε εκείνη κακό για να βγάλουν και το αχτι τους πάνω της. Δεν θέλω να την πονεσουν."Μου λέει ενώ τα μάτια της γεμίζουν με δάκρυα αλλά αμέσως τα σκουπίζει.

"Εσείς δεν φοβάστε? Δηλαδή μπορεί να θέλουν να σας κάνουν να υποφερετε. Η ακόμα χειρότερα να σας σκοτώσουν."Της λέω και γελάει.

"Εδώ και 20 χρόνια τώρα είμαι μητέρα. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να πληγώσεις μια μητέρα από το να της στερήσεις το παιδί. Και έχουν πολλούς τρόπους να της κάνουν κακό. Είναι τόσο... Είναι τόσο μόνη. Διώχνει τους πάντες από κοντά της και κάνει κακό στον εαυτό της με αυτό και τον βάζει σε κίνδυνο με αυτά που κάνει. Δεν ξέρω με τι κόσμο συναναστρέφεται ούτε με ποιους κάνει αν κάνει παρέα. Το επαναστατικό της πνεύμα και το γεγονός ότι απλά προσπαθεί για τους λόγους της να μπει στο μάτι εμένα και του Χρήστου μπορεί να την βάλει σε μεγάλο κίνδυνο. Δεν σου ζητάω να την κανείς παναγίτσα ούτε καμία αγία. Απλά να την προσεχείς. Αυτό μόνο."Μου λέει ενώ τα ιδιαίτερα πράσινα μάτια της γεμίζουν δάκρυα αλλά τα σκουπίζει αμέσως. Έχει τα ίδια μάτια η Ερμίνα. Εκείνα τα πράσινα τρομακτικά αλλά και πανέμορφα παράλληλα μάτια που ο καθένας θα ζήλευε.

Salvation Where stories live. Discover now