Κάθε τέλος μια νέα αρχή

5K 285 326
                                    

!!!ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΩ!!!

Ελπίδας POV
Δέκα χρόνια μετά...

Κάθε οικογένεια έχει τα μυστικά της.

Μυστικά που επιρρεάζουν τις ζωές των υπολοίπων μελών της οικογένειας.

Μυστικά που μένουν για πάντα θαμμένα και καλά κρυμμένα που τα ξέρουν τα μεγαλύτερα μέλη της οικογένειας.

Και μυστικά που απλά... Είναι μυστικά.

Εμένα η οικογένεια μου είναι γεμάτη μυστικά.

Και όλα αυτά επιρρεάζουν εμένα. Εμένα και τα μικρά μου αδέλφια.

Και το μισώ αυτό.

Είμαι 16 χρονών και ολόκληρη της ζωή μου την έχω περάσει υπακούοντας σε κανόνες. Κλεισμένη σε ένα χρυσό κλουβί παίρνοντας κάθε μέρα φάρμακα και βιταμίνες γιατί αν δεν τα πάρω... Πέφτω κάτω.

Ποτέ μου όμως δεν έμαθα γιατί.

Γεννήθηκα νωρίτερα αλλά δεν έμεινα στο νοσοκομείο όσο χρειαζόταν και τώρα είμαι άρρωστη.

Στο σχολείο δεν έχω φίλους.

Ο λόγος?

Επειδή με θεωρούν μια κακομαθημένη σνομπ πλούσια και φυτό.

Κάθε φορά που μου έλεγαν παιδιά να πάμε βόλτα εγώ έλεγα όχι αφού οι γονείς μου δεν με αφήνουν να βγαίνω μετά τις 8 και χωρίς τον Λουκά και την Νεφέλη που είναι ξαδέλφια μου και ενήλικες.

Όποτε το μόνο που μου μένει να κάνω στον ελεύθερο μου χρόνο είναι να ζωγραφίζω και να διαβάζω.

Γιατί όμως?

Γιατί δεν με αφήνουν να βγαίνω?

Γιατί πάντα πρέπει να έρχεται κάποιος να με παίρνει από το σχολείο αντί να πηγαίνω σπίτι μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά?

Γιατί είμαι τώρα άρρωστη?

Γιατί τόσοι κανόνες?

Γιατί τόσα μυστικά?

"Ελπίδα! Ελπίδα! Έλα να φάς!" Ακούω την μαμά μου να άκου φωνάζει έτσι κλείνω το ημερολόγιο μου σηκώνομαι και κατεβαίνω κάτω.

Salvation Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora