🆘🆘🆘 Διαβάστε την ενημέρωση στο τέλος διαβολάκια! Ακολουθεί ψηφοφορία!🆘🆘🆘
Οι πόνοι ευτυχώς μέχρι στιγμής έχουν μείνει στάσιμοι παρόλο αυτά ο φόβος μου και το βλέμμα του τρελού που έχει με κάνει και τρομάζω ακόμα πιο πολύ...
"Γιατί δεν έχεις γεννήσει ακόμα?" Μου φωνάζει καθώς πετάει κάτι στον τοίχο.
"Δεν δεν ήταν η ώρα... Και και μάλλον θα αργήσω..." Του λέω όσο πιο ήρεμα μπορώ.
"Το καλό που σου θέλω να μην αργήσει πολύ!" Μου λέει και εγώ αρχίζω να παίρνω βαθιές και σταθερές ανάσες.
Δεν πρέπει να γεννηθεί τώρα...
Ξαφνικά ακούω την κάτω πόρτα να σπάει και εκείνος ανοίγει διάπλατα τα μάτια του ενώ εγώ τρομάζω.
"Ερμίνα! Ερμίνα που είσαι?" Ακούω τον Αχιλλέα να φωνάζει και δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ η να λυπηθώ.
"Αχιλλέα! Αχιλλέα φυγε! Φυγε σε παρακαλώ είναι..." Αρχίζω να φωνάζω όμως ο Άλλος μου κλείνει το στόμα.
"Τόση ώρα το καθυστερούσες για να έρθει ο πρίγκιπας σου να σε σώσει. Έτσι πριγκίπισσα?" Με ρωτάει ειρωνικά.
"Ερμίνα! Ερμίνα!" Φωνάζει ο Αχιλλέας και τότε ο Άλλος πιάνει το χέρι μου βίαια και με σηκώνει. Με πετάει στο πάτωμα με αποτέλεσμα να χτυπήσω την κοιλιά μου και να φωνάξω από τον πόνο ενώ καταλαβαίνω πως μόλις έσπασαν τα νερά...
"Επιτέλους... Τι να κάνεις τους γιατρούς τελικά?" Με ρωτάει και με ξανά σηκώνει.
"Άσε με!" Φωνάζω όμως εκείνη την στιγμή εμφανίζεται ένας ακόμα μεγάλος πόνος και εκείνος γελάει.
"Πάμε τώρα." Λέει και κρατώντας με και έχοντας πάρει το όπλο του βγαίνουμε έξω από το δωμάτιο και μπροστά μου βλέπω τον Αχιλλέα και μερικούς ακόμα αστυνομικούς.
"Άσε την τώρα να φύγει." Του λέει ο Αχιλλέας σημαδεύοντας τον με το όπλο του.
"Είναι δικιά μου! Ότι θέλω θα κάνω!" Φωνάζει σαν μανιακός.
"Αχιλλέα... Φύγε θα σε σκοτώσει!" Του λέω κλαίγοντας.
"Δεν σε αφήνω... Τώρα άσε την Ερμίνα να φύγει μην επιβάρυνεις και άλλο την θέση σου!" Τον προειδοποιεί ο Αχιλλέας και ο Άλλος γελάει.
"Τράβα την σκανδάλη και τότε μπορεί να πετύχεις την Ερμίνα..." Λέει τραγουδιστά ο Άλλος και ο Αχιλλέας θυμώνει μαζί μου.
"Για να μην σε σκοτώσω εδώ και τώρα μαζί με τους υπόλοιπους αστυνομικούς σου άσε κάτω το όπλο και πες στους άλλους να φυγουν." Λέει και ο Αχιλλέας τους κάνει νόημα να φύγουν.
YOU ARE READING
Salvation
Adventure"You are a fucking asshole!"Του φωνάζω και τον χαστουκίζω. "Σου το ξανά είπα μικρή! Μην τολμήσεις και ξανά σηκώσεις χέρι πάνω μου!"Μου φωνάζει γελάω ειρωνικά και τον χαστουκίζω ξανά. "Ερμίνα!"Μου φωνάζει. "Τι έγινε μπατσε? Σε ξανά χτύπησα. Θα με...