"Όταν με κοιτάς και λες πως μ’ αγαπάς
Στα σύννεφα με πας
Όταν με φιλάς το χρόνο σταματάς
Κι αισθήματα ξυπνάς!!!
Άκου την καρδιά μου πως χτυπά
Πως χτυπά για σένα δυνατά
Κι όλα τα πρέπει τα ανατρέπει!!!
Άκου την καρδιά μου πως χτυπά
Πως χτυπά για σένα δυνατά
Όλα τα έχω, εσένα αν έχω!!!" Τραγουδάω ενώ χορεύω στον ρυθμό της μουσικής μαζί με τον Αχιλλέα.Έχω πιεί αρκετά πολύ βασικά είμαι στα όρια της μέθης αλλά δεν με νοιάζει περνάω τέλεια!
"Ερμίνα έλα να κάτσουμε και να φύγουμε σε λίγο!" Μου φωνάζει κάποια στιγμή ο Αχιλλέας.
"Οοοο έλα τώρα! Μην είσαι ξενέρωτος!" Του φωνάζω.
"Είναι δύο η ώρα και αύριο έχεις σχολείο!" Μου λέει και γνέφω αρνητικά σαν μωρό.
"Δεν θέλω! Θέλω να χορέψω!" Λέω και τότε εμφανίζεται ένα αγόρι κάπου στην ηλικία μου κρατώντας δύο ποτά.
Νοστιμουλης είναι.
Ας εκνευρίσουμε λίγο το pet.
"Γεια σου όμορφη." Μου λέει ενώ κάνει λες και το pet δεν υπάρχει καν.
"Γεια." Του λέω ενώ το χαμογελάω με νάζι.
"ΓΕΙΑ!" Φωνάζει και ο Αχιλλέας αλλά ο τύπος δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται και πολύ.
"Να κεράσω βότκα?" Με ρωτάει καθώς μου δίνει το ποτήρι.
"Ευχαριστώ. Όμορφε." Του λέω ενώ ο Αχιλλέας έχει γίνει κατά κόκκινος.
Εντάξει στόχος επιτευχθεί ας σταματήσουμε τώρα.
"Λοιπόν..." Λέω καθώς πίνω μονορούφι την βότκα και ζαλίζομαι και άλλο.
Κακή ιδέα...
"Όμορφε..." Λέω και γελάω σαν καιηστεριμενο.
"Είμαι με τον κούκλο μπάτσο μου τώρα και επειδή θέλω μόνο αυτόν αλέ." Του λέω και αφού σπρώχνω τον τυπά αγκαλιάζω τον Αχιλλέα μου που αυτή την στιγμή χαμογελάει ικανοποιημένος.
"Έλα τώρα μωρό μου άσε τον φλώρο και έλα για μια βραδιά που θα σου μείνει αξέχαστη." Μου λέει και αγγίζει την μέση μου και τότε τρομάζω.
"Μαλάκα απομακρυνσου έτσι όπως είσαι μην σε χώσω μέσα για σεξουαλική παρενόχληση!" Τον απειλεί ο Αχιλλέας και ο άλλος γελάει.
"Όπα ρε μπάτσε... Μόνο αυτό μπορείς να κάνεις? Γιατί εγώ μπορώ να κάνω πολλά άλλα... Και σε εσένα και στην ομορφούλα." Λέει και πιάνει ακομψα το σώμα μου και αμέσως ο Αχιλλέας με κρύβει πίσω του.
ESTÁS LEYENDO
Salvation
Aventura"You are a fucking asshole!"Του φωνάζω και τον χαστουκίζω. "Σου το ξανά είπα μικρή! Μην τολμήσεις και ξανά σηκώσεις χέρι πάνω μου!"Μου φωνάζει γελάω ειρωνικά και τον χαστουκίζω ξανά. "Ερμίνα!"Μου φωνάζει. "Τι έγινε μπατσε? Σε ξανά χτύπησα. Θα με...