Η αρχή

8.8K 410 129
                                    

Δεν άντεχω άλλο.

Δουλειά δουλειά δουλειά...

Όλη μέρα μόνο αυτό... Και να πούμε πως τώρα καλοκαίρι μήνα γίνεται και κάτι να ανάψουν λίγο τα αίματα.

Από τις σκέψεις μου με βγάζει ο ήχος του κινητού μου. Ο αρχηγός είναι ο Αθανασίου...

"Αρχηγε..."Του λέω όταν το σηκώνω.

"Παπασταύρου έλα τώρα στο τμήμα." Μου λέει σοβαρά.

"Γιατί έγινε κάτι κακό;"Τον ρωτάω.

"Ναι. Και σημαντικό μάλιστα. Έλα τώρα."Μου λέει και το κλείνει.

"Μα καλά τι έπαθε τώρα αυτός?" Ρωτάω τον εαυτό μου καθώς βάζω το κινητό μου στη τσέπη της στολής μου.
Πάω να φύγω και βλέπω έναν οδηγό να τρέχει σαν τρελός πάνω σε μια μηχανή.

Μπαίνω μέσα στο περιπολικό και αρχίζω να τον κοινηγαω. Με έχει καταλάβει εκατό τις εκατό το διασκεδάζει και πολύ μάλιστα. Αρχίζει να κάνει διάφορα κόλπα πάνω στην μηχανή και μετά ελαττώνει για κάποιο λόγο ταχύτητα σαν και θέλει να τον πιάσω.

Μπαίνω μπροστά του για να τον σταματήσω και αυτός σταματάει.

"Κατέβα τώρα κάτω με τα χέρια ψιλά!" Του φωνάζω και αυτός κατεβαίνει. Το σωματότυπο του μοιάζει πολύ με γυναικείο αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να...

Βγάζει το κράνος του και μένω έκπληκτος όταν βλέπω πως είναι κοπέλα! Κοπέλα... Που λέει ο λόγος δηλαδή...

Έχει σκουλαρίκι στην μύτη της όπως και στο άνω και κάτω χείλος της. Έχει καστανά μαλιά και μοβ και μπλέ αντάβιες. Φοράει ένα μαύρο κραγιόν και μαύρη σκιά κάτω και πάνω από τα μάτια της. Τα μάτια της είναι όμορφα και... Περίεργα. Αλλά όμορφα.

Φοράει μαύρα ρούχα πολλά κοσμήματα και είμαι σίγουρος πως έχει και πολλά τατουάζ. Δεν πρέπει να είναι πάνω από 16 είναι πολύ μικροκαμωμένη και έχει ένα ύπουλο χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη της λες και το διασκεδάζει.

"Τι έγινε μπάτσε? Θα κάτσεις να με χαζεύεις για πολύ ώρα ακόμα?"Με ειρωνεύεται.

"Συλλαμανεσαι για παράβαση ορίων ταχύτητας και των κωδίκων οδικής κυκλοφορίας."Της λέω και με πλησιάζει με το ίδιο χαμόγελο στα χείλη που με κάνει να θελω να την χτυπήσω.

"Τέλεια μπάτσε. Συνέλαβε με!"Λέει και απλώνει τα χέρια της μπροστά μου για να της περάσω χειροπέδες.

Πιάνω τα χέρια της αγαρμπα και τα γυρνάω πίσω από την πλάτη της. Πάω να σήκωσω τα βραχιόλια της για να της περάσω χειροπέδες αλλά με σταματάει.

Salvation Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang