Όταν με χτυπάει στην κοιλιά εκνευριζομαι τόσο πολύ που δεν αργω να το επιτεθώ πίσω. Αμέσως τον κλοσταω στην κοιλιά και μετά χωρίς να χάσω χρόνο στο σαγόνι με αποτέλεσμα να πέσει στο πάτωμα και εκνευρισμένη πιδαω πάνω του με αποτέλεσμα να φωνάξει από τον πόνο αφού χτύπησα το μέρος που κανένας άντρας δεν θέλει.
"Να δώσεις συγχαρητήρια από εμένα στην μαμά σου. Από ότι φαίνεται σε εκπαίδευσε πολύ καλά."Μου λέει και θυμωμένη τον χαστουκιζω
"Μην ξανά πιάσεις στο στόμα σου την μητέρα μου γιατί δεν θα σε λυπηθω. Μαλακά."Του λέω και αφού τον κλοσταω για μια ακόμα φορά σηκώνομαι από πάνω του ενώ εκείνη την ώρα έρχεται ο Θάνος.
"Ερμίνα? Τι στο καλό έγινε?"Με ρωτάει ο Θάνος έκπληκτος.
"Δουλειά σου. Φερέ τα λεφτά και έφυγα."Του λέω και μου δείνει μια μαύρη τσάντα όμως εκείνη την στιγμή νιώθω να ζαλιζομαι αρκετά θυμίζοντας μου το βασικό πρόβλημα που έχω...
"Ηηη μάλλον... Κρατά τα εσύ... Μάλλον θα τα χρειαστω αργότερα και θέλω να τα έχει κάποιος που εμπιστεύομαι." Του λέω ζαλισμενη.
"Ερμίνα είσαι εντάξει?"Με ρωτάει ο Θάνος ανήσυχος.
"Ναι... Μια ζαλάδα είναι μόνο. Πέρασε." Του λέω και χαμογελάω αδύναμα και εκείνος γνέφει θετικά. Ανεβαίνω στην μηχανή μου κάπως ζαλισμενη και ακουμπάω την κοιλιά μου.
Κάτι υπάρχει εκεί μέσα μάλλον...
Μόλις συνέρχομαι λιγάκι βάζω μπρος την μηχανή και βλέπω τον άλλο τον γελοίο να μου χαμογελάει.
"Κατά μάνα κατά κόρη..."Σχολιάζει και εγώ ρολαρω τα μάτια μου.
"Να της δώσεις χερετισματα από τον Μένιο. Μην το ξεχάσεις. Πριγκίπισσα." Μου λέει και θυμωμένη συνεχιζω να οδηγαω γρήγορα με προορισμό το πιο κοντινό φαρμακείο. Μόλις φτάνω κατέβαινω από την μηχανή και μπαίνω μέσα κατευθείαν.
"Ένα τέστ εγκυμοσύνης και γρήγορα." Λέω καθώς αφήνω ένα πενινταρικο στον πάγκο και η φαρμακοποιός έρχεται γρήγορα με τρεία τέστ εγκυμοσύνης.
"Ποιο θα θελατε? Το ένα είναι..." Αρχίζει να λέει όμως την διακοπτώ.
"Και τα τρεία."Λέω και εκείνη αφού μου τα χτύπησει μου τα δίνει. Φεύγω από το φαρμακείο και αμέσως αρχίζω να οδηγαω ξανά μέχρι την παλιά γκαρσονιέρα που μου είχε αφήσει ο καλός μου ο παππούς πριν πεθάνει ένα χρόνο πριν.
Εντάξει για την ακρίβεια μου έχει αφήσει την μισή του περιουσία αλλά βολευομαι στην γκαρσονιέρα καλύτερα.
VOUS LISEZ
Salvation
Aventure"You are a fucking asshole!"Του φωνάζω και τον χαστουκίζω. "Σου το ξανά είπα μικρή! Μην τολμήσεις και ξανά σηκώσεις χέρι πάνω μου!"Μου φωνάζει γελάω ειρωνικά και τον χαστουκίζω ξανά. "Ερμίνα!"Μου φωνάζει. "Τι έγινε μπατσε? Σε ξανά χτύπησα. Θα με...