"Ζουν?" Ρωτάω τον Μιχάλη μιας και ακόμα δεν έχουν συνέλθει.
"Ναι απλά τους ήρθε ξαφνικό." Απαντάει.
"Και γιατί δεν ξυπνάνε?" Ρωτάει η Σοφία που τόση ώρα δεν έχει σταματήσει να κλαίει.
"Συνέχισε να κλαις και θα κοιμηθείς και εσύ πολύ περισσότερο από την μαμά και τον μπαμπά." Την απειλώ εκνευρισμένη.
"Οοο έλα τώρα πριγκίπισσα... Απλά είναι κάπως ευαίσθητη." Την δικαιολογεί ο Θάνος.
"Και εγώ είμαι έγκυος. Ξέρεις πόσο ευαίσθητα είναι τα νεύρα μου?" Του φωνάζω.
"Σε ποιόν μήνα είναι?" Ρωτάει η Σοφία τον Μιχάλη.
"Σε δύο εβδομάδες μπαίνει στον πέμπτο." Απαντάει.
"Δηλαδή έχουν μείνει?" Ρωτάει ο Θάνος.
"Άλλοι τεσσεράμισι μήνες." Απαντάει.
"Μακάρι να γεννήσει πρόωρα." Λέει η Σοφία.
"Το ξέρετε ότι σαν ακούω ε?" Τους ρωτάω.
"Εμ δεν είπαμε τίποτα." Λέει ο Θάνος και τον κοιτάζω ειρωνικά.
"Ναι είναι παραισθήσεις." Δικαιολογήται η Σοφία.
"Από την εγκυμοσύνη." Συνεχίζει ο Μιχάλης.
"Οοοο.... Παιδιά... Τι στο καλό συνέβει?" Ρωτάει η μαμά μου καθώς συνέρχεται.
"Ερμίνα... Το στο διάολο μας είπες πριν λίγο?" Ρωτάει ο πατέρας μου.
"Ότι καταλάβατε. Στα δεκατέσσερα μου έπεσα θύμα βιασμού από τον βιολόγο μου. Και για να μην πάθετε εσείς τίποτα δεν είπα κάτι. Έμεινα έγκυος στο παιδί του. Στην αρχή σκέφτηκα να κάνω έκτρωση αλλά μετά... Δεν μπόρεσα. Και τελικά αποφάσισα να το κρατήσω. Θυμάσαι εκείνο το βράδυ που νόμιζες μπαμπά ότι κάποιος με άρπαξε και σου είπα ψέματα πως είχα βγει με τον Θάνο μιας και δεν μπορούσα να πω την αλήθεια. Έτσι ο τύπος με έβαλε να αποφασίσω ποιός θα ζήσει εγώ η το μωρό και αποφάσισα όπως καταλάβατε να ζήσει το μωρό και σε λίγους μήνες μόλις γέννησω θα με σκοτώσει. Αυτό βασικά έτσι και αλλιώς θα συνέβεναι μιας και είχα συμβόλαιο θανάτου. Και έτσι ελπίζω να φροντίζετε το παιδί μου και τα γατάκια όταν εγώ πάω να συναντήσω την Χαράλαμπο. Τέλος ιστορίας οποίος κατάλαβε κατάλαβε δεν απαντώ σε ερωτήσεις." Λέω και έχουν μείνει και με κοιτάζουν έκπληκτοι.
"Οοοο! Ξέχασα να αναφέρω πως πριν λίγο καιρό εξ αιτίας του Μιχάλη και του μαλάκα του Αχιλλέα ανοίξαμε πόλεμο μαζί του οπότε καλύτερα να μην πλησίαζετε παράθυρα." Λέω.
KAMU SEDANG MEMBACA
Salvation
Pertualangan"You are a fucking asshole!"Του φωνάζω και τον χαστουκίζω. "Σου το ξανά είπα μικρή! Μην τολμήσεις και ξανά σηκώσεις χέρι πάνω μου!"Μου φωνάζει γελάω ειρωνικά και τον χαστουκίζω ξανά. "Ερμίνα!"Μου φωνάζει. "Τι έγινε μπατσε? Σε ξανά χτύπησα. Θα με...