Το επόμενο πρωί ξυπνάω και πρώτη φορά στην ζωή μου δεν ξυπνάω μέσα στην γκρίνια.
Καλά και μέχρι πριν δύο χρόνια ξυπνούσα σαν ανώμαλη πρωί πρωί μέσα στην τρελή χαρά που θα πάω σχολείο.
Όταν σηκωνομαι και τρέχω στο δωμάτιο της Σοφίας. Χωρίς να χτυπησω η κάνω κάποια άλλη κίνηση ευγενείας μπαίνω μέσα στο δωμάτιο της και κοπαναω την πόρτα πίσω με δύναμη με αποτέλεσμα να ξυπνήσει και να πέσει στο πάτωμα.
Όπως και εγώ.
Μόνο που εγώ έπεσα στο πάτωμα από τα γέλια.
"Ρε αναίσθητο πλάσμα τι γελάς? Και τι κάνεις εσύ ξύπνια στις... Εφτά το πρωί? Ερμίνα είσαι με τα καλά σου? Τι κάνεις τέτοια ξύπνια και γιατί ξύπνησες και εμένα?"Μου φωνάζει.
"Αδλεφούλα μου... Γλυκιά μου αδελούλα."Αρχίζω το γλυψιμο και τρέχω κοντά της.
"Πόσο με αγαπάς? Εμένα την μικρή σου γλυκιά αδελούλα."Της λέω και εκείνη.
"Είσαι εσύ γλυκιά?"Με ειρωνεύεται.
"Δεν είμαι εγώ γλυκιά?"Την ρωτάω και με κοιτάζει ειρωνικά.
"Δεν είμαι εγώ γλυκιά."Απαντάω.
"Τι θέλεις Ερμίνα τέτοια ώρα? Νυσταζω και σήμερα έχω τέσσερις ώρες φροντιστήριο για αυτό η μου λες τώρα η φεύγεις."Μου λέει και ρολαρω τα μάτια μου.
"Ηρέμησε καλέ. Μια χάρη μονάχα θέλω και εσύ σαν καλός άνθρωπος που είσαι θα μου την κάνεις ε?"Την ρωτάω
"Τι χάρη θέλει?"Με ρωτάει και χαμόγελαω χαρούμενη.
"Τίποτα μωρέ... Να μου δώσεις ένα δύο ρουχαλακια να αρχίσω να μοιαζω λίγο με άνθρωπο."Της λέω και με κοιτάζει λες και έπαθε ηλεκτροσόκ.
"Θέλεις εσύ... Να βγάλεις τα μαύρα... Και να βάλεις τα ρούχα τα δικά μου..." Μου λέει χωρίς να μπορεί να το πιστέψει.
"Εντάξει δεν σου ζήτησα και να κάνεις τον Αρλεκίνο. Κανένα ρουχαλακι σου ζήτησα. Και ξέρεις να μην είναι κανένα ροζ και γίνω Μπάρμπι ούτε κανένα κοντό. Και όχι έξω πλάτη και ντεκολτέ."Της λέω και χαμογελάει.
"Πως και αποφάσισες να αλλάξεις?" Με ρωτάει και νιώθω τα μάγουλα μου να φλαιγονται.
"Γνώρισα κάποιον... Πριν λίγες μέρες. Και... Νομίζω πως... Είμαι ερωτευμένη μαζί του. Και θέλω να γίνω όμορφη για εκείνον."Της λέω ενώ ντρέπομαι λιγάκι.
"Οοοο είσαι ερωτευμένη!"Μου λέει ενθουσιασμένη.
"Ναι μάλλον..."Της λέω χαμογελώντας της ντροπαλά.
YOU ARE READING
Salvation
Adventure"You are a fucking asshole!"Του φωνάζω και τον χαστουκίζω. "Σου το ξανά είπα μικρή! Μην τολμήσεις και ξανά σηκώσεις χέρι πάνω μου!"Μου φωνάζει γελάω ειρωνικά και τον χαστουκίζω ξανά. "Ερμίνα!"Μου φωνάζει. "Τι έγινε μπατσε? Σε ξανά χτύπησα. Θα με...