Το επόμενο πρωί ξυπνάω με έναν τρομερό πονοκέφαλο ενώ νιώθω και κάποιες ενοχλήσεις στην κοιλιά μου.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και νιώθω και μια ακόμα ενόχληση στον αυχένα μου και τον τρίβω ενοχλημένη.
"Τι στο διάολο?" Αναρωτιέμαι ενώ τότε καταλαβαίνω πως δεν είμαι στην υπέροχη βασιλική γκαρσονιέρα μου αλλά στον ξενώνα του σπιτιού μου.
Αναμνήσεις έρχονται σιγά σιγά στο μυαλό μου...
Ο Αχιλλέα με άφησε μόνη μου στο σπίτι... Τον είδα να φιλιέται με την Βάλια... Με κορόιδεψαν... Εκείνο το πάρτι... Όλοι μεθυσμένοι... Τσακώνομαι με τον Αχιλλέα... Με φιλάει και μετά όλα σκοτινιαζουν...
Ο Αχιλλέας με φίλησε...
Ο Αχιλλέας με φίλησε....
Ο Αχιλλέας με φίλησε...
Ακουμπάω με τα δάκτυλα μου τα χείλη μου και χαμογελάω.
Με φίλησε!
"Λες το pet τελικά να αγαπάει την μαμά?" Ρωτάω το μωράκι μου.
Ξαφνικά ακούω την πόρτα να χτυπάει και αμέσως η μαμά μου μπαίνει μέσα. Θυμώνω μόλις την βλέπω και στρεφω το βλέμμα μου άλλου.
"Ερμινάκι μου..." Μου λέει καθώς με πλησιάζει αλλά δεν της απαντάω.
"Συγνώμη... Συγνώμη για όλα..." Μου λέει και αμέσως με αγκαλιάζει. Αμέσως ανταποδίδω την αγκαλιά της ενώ εκείνη κλαίει.
"Συγνώμη... Και για την αντίδραση και την δικιά μου και του μπαμπά σου όταν μάθαμε για την εγκυμοσύνη σου. Και συγνώμη για το οτι στείλαμε τον Πάνο και την Λυδία αλλά κατάλαβε μας. Είμαι η μαμά σου και ανησυχώ για εσένα. Σε αγαπάω πολύ." Μου λέει.
"Εντάξει μαμά. Όλα καλά." Της λέω βγαίνοντας από την αγκαλιά της.
"Ο μπαμπάς?" Την ρωτάω.
"Είναι κάτω. Δεν ήξερε αν ήθελες να τον δεις και επειδή στην κατάσταση σου δεν κάνει τα ταράζεσαι..." Μου εξηγεί.
"Τα αδέλφια μου? Είναι καλά?" Την ρωτάω και γελάει.
"Λοιπόν μετά το υπέροχο σχέδιο σου να μεθύσεις τα αδέλφια σου ο Μιχάλης κοιμήθηκε με την αδελφή του Αχιλλέα στο σπιτάκι σου και η Σοφία κοιμάται. Την έφερε ο φίλος σου ο Θάνος γιατί έλεγε πως δεν είχε περισσέψει κρεβάτι για να κάνουν και εκείνοι σεξ για αυτό ήρθαν εδώ. Αλλά ο πατέρας σου μάζεψε την Σοφία και ο Θάνος κοιμήθηκε μαζί με τις γάτες σου στο μπαλκόνι." Μου λέει και γελάω και εγώ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Salvation
Aventura"You are a fucking asshole!"Του φωνάζω και τον χαστουκίζω. "Σου το ξανά είπα μικρή! Μην τολμήσεις και ξανά σηκώσεις χέρι πάνω μου!"Μου φωνάζει γελάω ειρωνικά και τον χαστουκίζω ξανά. "Ερμίνα!"Μου φωνάζει. "Τι έγινε μπατσε? Σε ξανά χτύπησα. Θα με...