Σωστό λάθος

2.7K 271 185
                                    

Αχιλλέας POV

Επιτέλους!

Επιτέλους σήμερα γυρνάω από αυτό το εφιαλτικό ταξίδι από την Ρώμη.

Δεν λέω! Πολύ όμορφη η Ρώμη αλλά αυτή η Έλλη δεν αντέχεται!

Ευτυχώς μόλις έφτασα στην Αθήνα την χώρισα με την δικαιολογία ότι κατάλαβα πως δεν ταιριάζουμε.

Ευτυχώς δεν είχαμε παρατράγουδα αφού και εκείνη είπε πως ήθελε και εκείνη με κάποιον λιγότερο θρήσκο.

Ναι. Δεν είμαι ιδιαίτερα θρήσκος απλά κάθε φορά που ο στόκος άνοιγε το στόμα του και πέταγε κάποιο μαργαριτάρι ζητούσα την βοήθεια των θείων για να μην κανω χαρακίρι.

Μάλλον θα φταίει το ότι δεν έχω ξεπεράσει ακόμα την Ερμίνα.

Θα έχει μεγαλώσει τώρα. Θα είναι περίπου 24 και το κοριτσάκι της θα είναι περίπου 6 χρονών.

Μου λείπει γαμώτο.

Δεν μπορούσα να την ακολουθήσω όμως στην Ιταλία. Ούτε μετά από δύο χρόνια όπως της είχα υποσχεθεί.

Ακόμα και τώρα... Έξι χρόνια μετά είναι επικίνδυνο να πάω να την βρω.

Έχουν συλληφθεί πάνω από δέκα αστυνομικοί αυτά τα χρόνια ως συνεργάτες τους...

Και όχι μόνο...

Είχαν χακάρει το κινητό μου οι μαλάκες και έβλεπαν κλήσεις μου μυνήματα όλα...

Ευτυχώς το ανακάλυψα σχεδόν αμέσως και δεν μαθεύτηκε το που βρίσκονται...

Ναιι... Καλύτερα που έγιναν έτσι τα πράγματα. Καλύτερα που δεν πήγα ποτέ να την βρω.

Ήταν το σωστό... Με πονάει αλλά αυτό είναι το σωστό για την ασφάλεια του...

Τώρα ξέρω πως δεν κινδυνεύουν...

Είναι ασφαλείς τώρα στο Παλέρμο.

Καλά αν δεν έχουν μπλέξει με την μαφία γιατί η μικρή Ερμίνα έχει ένα χάρισμα να μπλέκει συνέχεια...

Τώρα πάω να...

Ναι γράψτε λάθος μια γάτα ξαφνικά πετάγεται πάνω και κάτι σκοντάφτει πάνω στο πόδι μου.

Αφού πιάσω την γάτα από τον σβέρκο για να μην με γρατζουνισει.

Κόλπο που μου έμαθε η Ερμίνα...

Σκύβω να δω το έπεσε στο πόδι μου και βλέπω ένα μικρό κοριτσάκι που μου φαίνεται πολύ γνωστό.

Μόλις σηκώνει το κεφαλάκι της βλέπω αυτά τα πράσινα μάτια που μαρτυράνε αμέσως το ποιά είναι.

Salvation Where stories live. Discover now