Part 3

743 62 40
                                    

Την επόμενη μέρα:

Καθόμαστε με τον Μάρκους και ψάχνουμε πληροφορίες για αυτήν. Ιδέα του Μάρκους ήταν. Εγώ ψάχνω στο κινητό μου και αυτός στον υπολογιστή αλλά ακόμα δεν έχουμε βρει κάτι.

Μ-Μαρτίνους...μην μου πεις πως είναι αυτή!

Μου έδειξε μια φωτογραφία από ένα κορίτσι. Και ναι. Ήταν αυτή.

Τ-Αυτή είναι.

Μ-Ωχ....άκου τι λέει: Το κορίτσι της φωτογραφίας, η Έμιλυ Τζακρέτ Χέδελικ, πέθανε σε ηλικία δεκαέξι ετών από μυστηριώδες αυτοκινητιστικό δυστύχημα στο Τρόφορς της Νορβηγίας. Το δυστύχημα θεωρείται μυστηριώδες διότι όπως βρήκε η αστυνομία το αμάξι δεν το οδηγούσε κανείς και το κορίτσι βρισκόταν στο πίσω κάθισμα της μαύρης μεσερντές. Από τότε αρκετοί λένε πως έχουν δει το φάντασμα της να στοιχειώνει την Νορβηγία από το 1800. Επείσης λένε πως η γνωστή κούκλα-φάντασμα Άναμπελ ήταν αδερφή της όσο ζούσαν και οι δύο......

Είχαμε γίνει και οι δύο κάτασπροι. Δεν είναι δυνατόν... Μαύρη μερσεντές ήταν το αμάξι...Ίδιο το κορίτσι...αλλά φάντασμα...; Δεν το πιστεύω!

Τ-Δεν γίνεται! Βλακείες λέει το σάιτ!

Μ-Ποιος οδηγούσε τότε το αμάξι που την είδες;

Τ-Εμ...κανείς.

Μ-Ήταν μαύρη μεσερντές;

Τ-Ναι...

Μ-ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΡΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΤΗΣ ΑΝΑΜΠΕΛ;;; ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ;;;ΕΜΕΙΣ ΡΕ ΤΙ ΦΤΑΙΜΕ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΕ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΒΟΗΘΑ ΜΑΣ!!!!

Μπ-Τι πάθατε ρε παιδιά;;

Μ-ΤΙ ΠΑΘΑΜΕ; ΕΛΑ ΔΙΑΒΑΣΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΕ Ο ΜΑΡΤΙΝΟΥΣ!!

Καλά υπέροχα το είπε στον μπαμπά. Ίσως πρέπει να φέρω την μεζούρα να τον μετρήσω για να ξέρω το μέγεθος του τάφου του. Ή μαλλόν όχι καλύτερα γιατί δεν θέλουμε να έχουμε και το φάντασμα του Μάρκους εκτός από το φάντασμα της Έμιλυ.

Μ-Λοιπόν τι έχεις να πεις μπαμπά;

Μπ-Αυτό το κορίτσι είδες Μαρτίνους;

Τ-Ναι. Στο ίδιο αμάξι και κανείς δεν οδηγούσε. Και μου μίλησε.

Μπ-Χμμμ...ίσως επιρεάστηκες από καμία ταινία Μαρτίνους....

Τ-ΝΑ ΤΗΗΗΗΗ!!!!!

Την είδα να μας κοιτάει από το παράθυρο. Μόλις όμως το είπα αυτό εξαφανίστηκε. Αλλά ο Μάρκους πετάχτηκε, πιάστηκε στην καρέκλα και καρέκλα και Μάρκους έπεσαν κάτω. Με το κεφάλι. Και πρέπει να χτύπησε άσχημα.

Μπ-Μαρτίνους τιμωρία πάνω.

Τ-Τι;; Τι έκανα;

Μπ-ΕΙΠΑ ΤΩΡΑ πανώ!

Ανέβηκα τρέχοντας και κοπανώντας τα πόδια μου στην σκάλα. Ακόμα άκουγα τον Μάρκους που κλαψούριζε στο πάτωμα. Σκασίλα μου το άξιζε. Μου έχει σπάσει τα νεύρα αυτές τις μέρες.
Καθώς περνούσα έξω από το δωμάτιο της Έμμας, η πόρτα της άνοιξε.

Ε-Τι έγινε και φωνάζατε;

Τ-Τίποτα να μην είσαι περίεργη!

Ε-Ξέρεις μπορείς να είσαι πιο ευγενικός στην αδερφή σου!

Υπέροχα τώρα μου θύμωσε και αυτή και θα τρέξει κάτω τώρα να δει τι έγινε.
Μπήκα στο δωμάτιο μου και κλείδωσα την πόρτα. Και την ξαναείδα. Καθόταν στο κρεβάτι μου...

Κ-Μαρτίνους...χαίρομαι πως επιτέλους μπορούμε να μιλήσουμε....

Ήταν διάφανη...και εγώ έχω κλειδώσει την πόρτα...

Κ-Δεν νομίζω να πιστεύεις τις βλακείες που διάβασε ο αδερφός σου...αυτά τα γράφουν κάποιοι φοβητσιάρηδες μανιακοί....Εσύ όμως δεν είσαι σαν αυτούς. Εσύ είσαι...κάτι άλλο....

Τ-Τι εννοείς;

Κ-Απλά συγκράτησε στο νου σου πως είσαι διαφορετικός...

Τ-Τι κάνεις εδώ;

Κ-Ήρθα να σε δω...

Τ-Αλ..αλήθεια;;;

Κ-Ναι...και θα ήθελα να σε βοηθήσω...άκουσα τις σκέψεις σου και είδα...πως πριν λίγο σκέφτηκες πως σου έσπασε τα νεύρα ο αδερφός σου....θες να σε βοηθήσω ώστε να σταματήσει μια για πάντα;

Τ-Μπορείς;

Κ-Ναι...

Τ-Άμα μπορείς τότε γιατί όχι!

Κ-Ορίστε τότε...

Μου τέντωσε το χέρι της και κάτι κρατούσε. Την πλησίασα και μου άφησε στο χέρι...τριάντα κορόνες.

Κ-Δώστες του και θα δεις θεαματική διαφορά...

Τ-Κ..καλά ευχαριστώ πολύ...

Και μετά εξαφανίστηκε....

Ποπο λατρεύω τέτοιου είδους ιστορίες!! Βασικά μαρέσουν οι ιστορίες με αφύσικα πράγματα οπότε δεν αντέχω χωρίς να γράψω.
Ποια είναι η γνώμη σας για τις ιστορίες μου; Γιατί ξέρετε θέλω να γίνω συγγραφέας και θα με βοηθήσουν πολυ οι γνώμες σας!!!
Comment άμα θέλετε να τσεκάρω και τις ιστορίες σας και ξέρετε μωρέ follow for follow!!!

Ββ cuties!!😘

The ghost-girl (completed)Where stories live. Discover now