𝐻𝒶𝓅𝓅𝓎 𝒷𝒾𝓇𝓉𝒽𝒹𝒶𝓎 (𝓉𝒽𝑒 𝑒𝓃𝒹)

238 30 18
                                    

«Να ζήσεις Έμμα και χρόνια πολλά μεγάλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά παντού να σκορπίζεις της γνώσης το φως και όλοι να λένε ζητείται γαμπρός!»

Η Έμμα φύσηξε τα κεράκια και οι φίλοι της άρχισαν να χειροκροτάνε. Εγώ και ο Μαρτίνους την πήραμε αγγαλιά.

Τ- Ώρα να σου δώσουμε το δώρο μας! Κοίτα κάτω από το τραπέζι!

Η Έμμα κοίταξε κάτω από το τραπέζι και άρχισε να ουρλιάζει. Έβγαλε ένα τεράστιο κλουβί με έναν κατάλευκο παπαγάλο. Το ήξερα πως θα χαρεί δίκιο είχε ο παπάς!!

Ε- Σας αγαπωωωω!

Κόντεψε να μας πνίξει στις αγγαλιες.

Μ- Είναι κοριτσι. Πώς θα την ονομάσεις;

Ε- Θα την ονομάσω....θα την ονομάσω.....Κόστα Ρίκα και το παρατσούκλι της θα είναι Ρίκα!

Μ- Μαρτίνους είμαι 100% σίγουρος πως αυτό το παιδί έμοιασε σε εσένα!

Α- Να σου δώσω και γω το δώρο μου; Δεν πρόλαβα να σου αγοράσω κάτι, όποτε σου δίνω αυτή την μικρή κουκλίτσα που είχα μικρή.

Πετάχτηκα δεκα βήματα μακριά.

Ο Μαρτίνους κατάλαβε και έσκασε στα γελια.

Τ- Αρετη μήπως την λένε Άναμπελ την κούκλα; Γιατί άμα ναι ο Μάρκους θα την πετάξει από το μπαλκόνι στο ποτάμι όταν η Έμμα θα κοιμάται!

Α- Όταν ήμουν μικρή την ελεγα υπναρου γιατί υποτίθεται πως κοιμαται και δεν έχει ανοίξει ποτε τα ματια της. Εσυ Εμμα πες την όπως θέλεις.

Ε- Μην λες ψεμματα!

Α- Πότε είπα ψεμματα;

Ε- Είπες πως δεν ανοίγει τα ματια της αλλά πριν ένα δευτερόλεπτο με κοίταγε! Μόλις όμως με κοιταξες, την τρομαξες και έκλεισε τα μάτια της!

Τ- Έλα μωρε της φαντασίας σου είναι Έμμα...

Ε- Είσαι σίγουρος;

Τ- ....Ελπίζω....

The ghost-girl (completed)Where stories live. Discover now