Part 16

407 52 9
                                    

Πάτησα μέσα σε μια λακκούβα και έγινα μούσκεμα. Ο αέρας ήταν ότι χειρότερο για εμένα τον βρεγμένο ψυχασθενή, τρελο δολοφόνο και Ταρζάν και δεν θυμάμαι και εγώ τι άλλο. Ε και λοιπόν γλίστρησε το ποδήλατο σε ένα δρομάκι και έπεσα στο πεζοδρόμιο με το κεφαλι...

4 μέρες μετά....

- Μαμά αυτός λες να είναι ζωντανός;

-Ζωντανός είναι αγάπη μου αφού αναπνέει!

Σηκώθηκα....

-Είδες που στο είπα! Γεια σου!

Μπροστά μου ειδα μια γριούλα και τρια παιδάκια....σε ποια διάσταση ξύπνησα;

Τ- Τι έπαθα πάλι;

Γρ- Έπεσες από το ποδήλατο φίλε μου. Ευτυχώς που σε είδε ο μεγάλος μου γιος στην άκρη του δρόμου και σε έφερε μέσα. Θα μπορούσαν να σε είχαν πατήσει και αμάξια. Είσαι τυχερός που επέζησες.

Τ- Πόσο;

Γρ- Τι πόσο;

Τ- Πόσες μέρες είμαι ανέσθητος;

Παι- Τέσσερις!!!

Τ- Ωχ γιατί μου συμβαίνει αυτό.....

Γρ- Δεν σε καταλαβαίνω φίλε μου....

Τ- Δεν προλαβαίνω....ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!

Γρ- Κάτσε καλέ δεν μπορείς να φύγεις! Είσαι πολύ χτυπημένος (υπάρχει τέτοια φράση; Λμαο). Προσευχήθηκα στον Θεο να σε κάνει καλά φίλε μου!

Τ- Γουατ δε χεκ🤣

Γρ- Λοιπαμαι φίλε μου δεν έμαθα ποτε αγγλικα. Θέλεις να φας κάτι;

Τ- Τι έχετε;

Γρ- Τυρι και ψωμί.

Τ- Σοβαρά μιλάω....

Γρ- Αυτό απάντησα. Τυρι και ψωμί έχουμε. Δεν μπορούμε να σου προσφέρουμε κάτι άλλο....λυπάμαι.

Τ- Είστε φτωχή οικογένεια....πρέπει να φύγω!

Γρ- Δεν μας κουράζεις φίλε μου εμάς είναι καλοσύνη μας να σε φροντίζουμε. Με λένε κυρία Κλαίρη εσένα;

Τ- Δεν είναι αυτό το πρόβλημα....αλλά αυτοί!

Μπήκαν οι μπάτσοι στην παράγκα της κυρίας Κλαίρης και με κοίταξαν στα μάτια. Ας ανοίξει η γη να με καταπιεί.

Ας- Τι γυρεύει αυτός στο σπίτι σας μαντάμ;

Γρ- Είναι ένα πολυ καλό αγοράκι που χτυπησε πριν λίγες μερες και τον φροντίζω.

Ας- Σε παραδέχομαι πάντος σε ένα θέμα Μαρτίνους. Έκανες αρκετά χιλομετρα σε λίγη ώρα. Όμως είσαι αρκετά ηλίθιος. Είσαι τριάντα χιλιόμετρα μακριά από το Όσλο!

Τ- Τιιι; Πήγα ανάποδα!!!;;;

Ας- Ναι...συλλαμβάνεσαι και εσύ και εσεις μαντάμ....

Μου έβαλε τις χειροπέδες και πάγωσα. Πάει τελείωσε....δεν θα καταφέρω να τον σώσω.....

Γρ- Εγώ κύριε μου τι έκανα;

Τ- Προστατεψατε αυτον τον αλήτη!

Γρ- Μην μιλάτε έτσι στο καημένο το παιδάκι! Τι σας έκανε;

Σαν την μανα μου κανει τουτη....

Ας- Ελάτε μαζί μας στο αστυνομικό τμήμα...

Με βάλανε σε ένα αστυνομικό αμάξι και ξεκινήσαμε για Όσλο. Μόλις φτάσαμε στο αστυνομικό τμήμα....είχαν μαζευτεί όλες οι ΜΜερς απέξω....

Φαν- Αφήστε τον Μαρτίνους!!!!!!!

Αλ.Φα- Ναι άμα μπει ο Μαρτινους φυλακή θα πρέπει να βάλετε και εμάς!!

Αχουτες! Σιγα μην σας ακούσει τουτος ο μαντραχαλος ρε! Όχι όχι μην τις διώχνεις!!! Μπράβο τώρα έμεινα μόνος....

Απλά δείτε την φωτο στο παρτ αυτό είναι απλά κιουτ😭😭

The ghost-girl (completed)Where stories live. Discover now