Τ- ΟΧΙ ΜΑΡΚΟΥΣ!!
Α- ΜΑΡΤΙΝΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ!
Το κοριτσάκι μας κοίταζε σατανικά.
Έτρεξα και όρμηξα πάνω της. Την αιφνιδίασα και της έφυγε το μαχαίρι.
Ε- Όχι!
Ωχ η Εμμα! Τι κανει εδώ;
Τ- Τι της εκανες κτήνος;
Σ- Η ψυχή της μου ανήκει!
Α- Φυγε από πάνω μουυ!
Η Αρετή πάλευε με την δαιμονισμένη Έμμα.
Πήρα το μαχαίρι από το πάτωμα και προσπάθησα να το καρφωσω πάνω της. Ήταν δυνατή για άνθρωπος-κουκλα.
Κοίταξα την Αρετή. Αυτή έσπρωξε την Έμμα και η Έμμα χτυπησε στην γωνία από ένα παλιό έπιπλο.
Τ- Μη!!!
Αποσυντονίστηκα. Το κορίτσι-Σάλι-κουκλα μου πήρε το μαχαίρι. Αλλά είχα και άλλο. Αυτό που πήρα από την μαμα.
[ Μ- Μπορείς να την λες Σκύλλα; Να καταλαβαίνουμε και να μην λες δεκαπέντε πράγματα!
Τ-Σκύλλα; Γιατί;
Μ- Μεγάλη ιστορία.
Τ-Ότι πεις]Η Αρετή έτρεξε να βοηθησει. Από κάτω Ακουγόταν φωνές.
Τα ματια της κούκλας (Μ-Σκύλλα λέμε Τ- Καλααα!]
Τα ματια της Σκύλλας ήταν πιο κόκκινα και από αιμα. Μας κοίταζε δαιμονισμένη.
Τότε αυτό που έγινε δεν το καταλαβα. Το κοριτσάκι [Τ- Σκύλλα το καταλάβαμε] άρχισε να ουρλιάζει. Η Αρετη είχε καλέσει και εξορκιστή. Και ο εξορκιστής είχε ανεβεί τις σκάλες μαζί με τους αστυνομικούς.
Α- Ψηλά τα χέρια!
Το κοριτσι-Σκύλλα κρατούσε ακόμα την κουκλα-Σάλι στα χέρια του.
Ήταν πιο κοντό και από την Έμμα άρα φαντάσου ποσο την πέρναγα.
Κατάφερα να κλωτσήσω την κουκλα.
Η κουκλα που είχε είδη σπασμένο χερι από την πτώση της από το παράθυρο, επεσε με φορά στον κάτω όροφο. Ο θόρυβος της πορσελάνης που έσπαγε ήταν εγγωφαντικος.
Τότε άρχισε να ουρλιάζει ακόμα πιο δυνατά και παίρνω όρκο πως τα παράθυρα ράγισαν. Δεν πρόσεχε εμάς ούτε την αστυνομία που είχε μαζευτεί.
Πρόλαβα και κάρφωσα το μαχαίρι του κρέατος στο σημείο της καρδιάς και η κοπελα έγινε σκόνη.
Εγώ και η Αρετη πάθαμε τραυματικό σοκ. Η κοπελα μας είχε κατά σκίσει γιατί το μαχαίρι της ήταν κανονικός σουγιάς.
Εγώ λυποθιμησα για λίγο. Ήρθε ο μπαμπάς και πήγαμε στο νοσοκομείο.
Αλλά έχω το προαίσθημα πως δεν τελειώσαμε εδώ....
Νιωθω λες και ζει ακόμη.
YOU ARE READING
The ghost-girl (completed)
Paranormal"Tetralogy" 1.The ghost girl (completed) • Ο Μαρτίνους βλέπει πράγματα που κανείς άλλος δεν βλέπει. Φτάνει στο σημείο να απειλείται η ζωή του αδερφού του και αυτός να είναι ο υπεύθυνος...θα βρεθεί χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του αλλά θα...