Μ- Γιατί όταν έχουμε προβλήματα με φαντάσματα πρέπει να ΤΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΓΓΟΥΓΓΛ;
Σταματήσαν και οι δυο το τικ τακ με τους υπολογιστές και με κοίταξαν θυμωμένοι.
Τ- Ω συγγνώμη άρχοντα που εμείς δουλεύουμε και εσυ ΚΑΘΕΣΑΙ!
Μ- Άμα σας πληρώνουν συμμετέχω!
Τ- Δεν υπάρχει καμία πληροφορία για δαιμονισμένες κούκλες. Να μπω στο gloomy@gentleman.org;
Α- Όχι αυτό έχει μόνο φανταστικά γεγονότα.
Μ- Έχει καταπληκτικά βίντεο ο τύπος. Λατρεύω τα βίντεο του. Είναι τόσο κριπι!
Παλι με κοίταξαν θυμωμένοι. Εγώ φταιω που για να ξεχνιέμαι λέω βλακίες. Επίσης το ποδόσφαιρο ανακαλύφθηκε στην Αγγλία. Όχι πως δεν το ξερά αλλά το έψαξα και ο Μαρτινους με έβριζε επειδή έκανα βλακείες.
Και τώρα θα ρωτάτε γιατί. Γιατί ήμαστε στην τραπεζαρία και δίπλα ακριβώς είναι οι θείες και τα ξαδέρφια μας! Ναιιιι! Θα μας σκοτώσει η Σάλι όλους μαζί! Βασικά έχουνε πιστει πως η Εμμα χάθηκε. Όχι βεβαια. Το σκάσε. Αλλά προβλήματα δεν είχαμε αυτό μας έλειπε.
Martinus' POV:
Δεν έχουμε δει καθόλου την κουκλα να κανει αυτά που λέει ο Μαρκους. Εκτός από περίεργους ηχούς και γρατζουνιές.... Κάτι περίεργο τρέχει. Ήμαστε όλο το πρωί εγώ στον υπολογιστή και η Αρετη στις εγκυκλοπαίδειες.
Τ- Τι νομίζεις πως θα βρεις εκεί μεσα;
Α- Για Τρίτη φορά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ!
Τ- Αυτό λέει το εξώφυλλο!
Έβγαλε το εξώφυλλο και μας έδειξε. Το βιβλίο ήταν κατάμαυρο με κόκκινα φωτεινά γράμματα. Ο τίτλος έλεγε: υπερφυσικές αλήθειες.
Α- Πήγα και το δανείστηκα από την βιβλιοθήκη πριν λίγες μερες. Όταν ήμουν μικρή ηθελα παρα πολυ να το διαβάσω αλλά η μαμα δεν με αφήνει. Το δανείστηκα κρυφά κατά κάποιο τρόπο και έβαλα άλλο εξώφυλλο.
Μ- Τι λέει!
Α- Ένας τύπος γράφει για παράξενα φαινόμενα που του συνέβησαν. Παρα είναι υπερφυσικά για να είναι αληθινά.
Της πήρα το βιβλίο από τα χέρια.
«.....ο Γκουσταβο ούρλιαξε καθώς το μικρό κοριτσάκι έχωνε ένα μαχαίρι στην καρδιά του. Ήξερα πως ήμουν μόνος. Το κοριτσι με πλησίασε. Πάνω που ήξερα πως ήταν η τελευταία μου πνοή, φως μπήκε στο δωμάτιο. Ξημέρωνε. Το φως επεσε πάνω στο κοριτσι και αυτή έκανε ένα βήμα πισω.
« Θα σε περιμένω»
«Ποια είσαι;» την ρωτησα.
«Σάλι με λένε»
Και εξαφανίστηκε»
Το διάβασα τρεις φορές για να σιγουρευτω πως ειδα καλά. Δεν μπορεί.
Τ- Αρετη θες γυαλιά.
Α- Και εσυ.
Τ- ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ!
Α- Και στο σαιτ που είσαι λέει για το τροχόσπιτο της Μπάρμπι!
Μ- Μπα αυτό λάθος η Εμμα το έψαχνε.
Τον κοιτάξαμε και οι δυο αγριεμένοι. Οι ξαδερφες πήγανε με την μανα μας στην κουζίνα και αυτός ξαπλαρε στον καναπέ.
Μ- Τι λέει το βιβλίο;
Μας κοίταξε σαν αγγελάκι. Διάβασα το κομμάτι. Το πρόσωπο της Αρετής ήταν κάτασπρο.
Α- Λες;
Τ- Λέω. Μαρκους δεν θα πας πουθενα μόνος σου. Μαζί μας. Οκ;
Μ- Καλά θα έχω σωματοφύλακες.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The ghost-girl (completed)
Paranormal"Tetralogy" 1.The ghost girl (completed) • Ο Μαρτίνους βλέπει πράγματα που κανείς άλλος δεν βλέπει. Φτάνει στο σημείο να απειλείται η ζωή του αδερφού του και αυτός να είναι ο υπεύθυνος...θα βρεθεί χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του αλλά θα...