Part 9

435 53 10
                                    

Δεν ήξερα τι να κάνω. Έτρεξα μέσα στο πιλοτήριο, έσπρωξα στην άκρη τον νεκρό οδηγό και σήκωσα το τιμόνι προς τα πάνω. Λάθος κίνηση. Το αεροπλάνο πήρε κατεύθυνση προς το φεγγάρι και έπεσα πίσω. Τι να κάνω τώρα....

Εμ- Νομίζω πως πρέπει να βάλεις τον αυτόματο πιλότο.

Την είδα στην πόρτα και κόντεψα να μείνω στον τόπο. Σηκώθηκα και πάτησα τον αυτόματο πιλότο και το αεροπλάνο γύρισε στην κανονική του στάση. Έκατσα στην γωνία....

Τ- Γιατί το κάνεις αυτό;

Εμ- Έτσι....

Τ- Είναι αλήθεια; Πώς ο Μάρκους.....;

Εμ- Εσένα τι σε νοιάζει; Αφού δεν τον αγαπάς πια!

Τ- Δεν το είπα ποτέ αυτό....

Δεν θυμάμαι αν το είπα...ευτυχώς που δεν είπε τίποτα γιατί θα ένιωθα πιο απαίσια από ποτε...ή έτσι νόμιζα...

Εμ- Το σκέφτηκες όμως....το είδα στο μυαλό σου....

Τ- Η Άννα όμως.....;

Εμ- Η Άννα έπρεπε να πεθάνει! Το έλεγε η προφητια....

Τ- Σταμάτα να είσαι τόσο μυστηριώδη και άσε με ύσηχο επιτέλους! Τι σου έχω κάνει; Τόσο πολύ σου αρέσει να μου καταστρέφεις την ζωή;

Εμ- Μαρτίνους...ίσως πρέπει να μάθεις να ξεχωρίζεις την αλήθεια από το ψέμμα και να βάλεις μυαλό...και ίσως να μην τα έχεις χάσει όλα...

Με αυτά τα λόγια εξαφανίστηκε. Ήμουνα πιο λυπημένος από ποτέ. Άνοιξα το σακίδιό μου και βρήκα κάπου στον πάτο μια φωτογραφία... εγώ με τον Μάρκους...ήμασταν μικροιιιιιιι...😭 Όμως....θυμήθηκα...

Flashback 4/5/2008

Μ- Συγγνώμη!

Τ- Δεν σε συγχωρώ!!

Μ- Δεν το ήθελα!!!

Τ- Δεν με νοιάζει!

Μπ- Τι έγινε παιδιά;

Τ- Ο Μάρκους με χτύπησε! Με έσπρωξε και έπεσα πάνω στις πέτρες!

Μπ- Έλα καλέ σιγά δεν έπαθες κάτι σοβαρό!

Τ- Μπαμπά βάλτον τιμωρία!!!

Μπ- Μαρτίνους μην γίνεσαι τόσο κακός!

Τ- Φύγε δεν σε θέλω για αδερφό!

Μπ- Μαρτίνους αυτή ήταν μια πολύ βαριά κουβέντα! Δεν θέλω να το ξανακούσω αυτό από εσένα!

Τ- Δεν με νοιάζει!!! Πονάει το πόδι μου τώρα!

Μπ- Γίνεσαι πολύ υπερβολικός! Έλα εδώ Μάρκους.

Τ- Το κλαψιάρικο μωρό κλαίει τώρα!!

Μπ- Μαρτίνους είσαι τιμωρία! Τιμωρία μέχρι να ζητήσεις συγγνώμη από τον αδερφό σου!!!

Flashback ends

Την θυμάμαι αυτή την στιγμή σαν να ήταν χτες. Δεν του ζήτησα ποτέ συγγνώμη. Αυτός είχε έρθει και μου μίλησε και με αγγάλιασε τέσσερις μέρες μετά από αυτό το γεγονός...όντως το έχω πει....και αυτό έγινε επειδή όχι μόνο γιατί δεν το πήρα ποτέ πίσω αλλά γιατί το συνέχισα...

The ghost-girl (completed)Where stories live. Discover now