Part 18😈

271 38 6
                                    

Η Έμιλυ εδώ; Μεταμφιεσμένη; Δεν είναι στα καλά της αυτή η Αρετη.....

Και άμα είναι;

Τότε πρέπει να φύγουμε.

Όμως το Τρομσο είναι ώρες ολόκληρες μακριά..... Αν μας βρήκε τώρα τότε με τα πόδια.....

Εκτός και αν βρούμε αμάξι.....

Κανείς από τους δυο μας όμως δεν έχει δίπλωμα.....

Θα δείτε πως αυτός ο Εμίλ θα είναι η Έμιλυ...Ή κανας περίεργος κλόουν....ίσως από αυτους που δεν ξερουν ούτε αγγλικα ούτε νορβηγικα! Και δεν θα θέλει να μιλήσει για να μην την καταλάβουμε!

Δεν θα είναι όμως τόσο χαζη! Άμα μπορεί να αλλάξει εμφάνιση τότε σίγουρα και φωνή....

Κάτι πρέπει να κάνουμε....να μπει ένα τέλος....

Α- Τίνους είσαι καλά;

Τ- Τι; Α...ναι γιατί;

Α- Σου μιλάω τόση ώρα! Τι σκέφτεσαι;

Τ-  Απλά...αστο.....

Α- Εντάξει.

Κάτσαμε μαζί με όλους τους περίεργους τύπους του τσίρκου. Ο Νέλο ήρθε κοντά μας.....

Ν- Δυο ώρες! Δυο ώρες!

Α- Τι δυο ώρες;

Ν- Φαΐ!

Αυτός ξυπνάει και κοιμαται ονειρευομενος φαΐ.

Αυτό ακριβώς. Ή μπορεί να φταίει πως είναι αρκετά λεπτός και δεν τους ταΐζουνε τίποτα στην Ιταλία.

Ο Χριστός και η μανα του! Αμάν βρε φωνή-μεσα-στο-κεφαλι-μου πρώτη φορά λες τέτοιες βλακείες! Σιγα μην μένει Ιταλία και δεν τρώει ΠΙΤΣΑ!

Α- Δεν έχει πιτσα.

Ουπς μάλλον το τελευταίο το είπα δυνατά. Αυτός ο Νέλο γιατί μας κοιτάει, θα μας ματιάσει.

Ο Νέλο δεν πιστεύει σε αυτά.

Πολύξερη είσαι φωνή! Άντε λοιπόν ας σε πιστέψω.

Με πίστεψες ή ακόμα όχι;

Κανείς και χιούμορ φωνή;

Χιχιχι!

Α- Βρε Μαρτινους!

Τ- Τι θες παλι!

Α- Ρωτησα τρεις φορές! ΘΕΣ ΠΑΣΤΟΥΡΜΑΑΑΑΑΑ;;;; Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΥΦΟ;

Τ- Με διεκοψες ενώ μιλουσα!

Α- Με ποιον μιλούσες;

Τ- Θα σου πω μετα....

Και ευτυχώς που δεν της είπα γιατί τότε οι καρναβαλιστές, ναι έτσι θα τους λέω γιατί είναι ντυμένοι σαν να πάνε στο καρναβάλι της Πάτρας που βλέπαμε με την Εμμα στην τηλεόραση πρόπερσι, βάλανε τραγούδια σε ένα ηχείο που η φωνή πήγαινε παραπάνω από το σαράντα.

Πρέπει όπως και δηποτε να μάθω που το βρήκαν το ηχείο! Θα κάνουμε πάρτυ θανάτου με τον Μάρκους!

Αν τον βρούμε δηλαδή.

Ναι σωστο και αυτό φωνή.

The ghost-girl (completed)Where stories live. Discover now