Ε- ΜΑΡΚΟΥΣΣΣΣΣ!!!
Εγώ από δίπλα συνέχιζα να κάνω σαν λαγός σε τραμπολίνο.
Ήταν η σειρά της Έμμας να τον πνίξει. Ο μπαμπάς και η μαμα είχανε πάθει σοκ.
Μπ- Μα πώς;;;
Και τότε ακούστηκε η φωνή της Έμιλυ...
Δεν ήταν δικό του φταίξιμο. Και δεν είναι τρελος ο Μαρτινους. Πραγματικά έβλεπε ένα φάντασμα. Γράψτε σε όλες τις εφημερίδες πως ήταν ψέμματα γιατί αλλιώς θα πάθετε ότι έπαθε ο Μάρκους χωρίς αντίδοτο....και τώρα αφήσετε τους μόνους και κάντε ότι σας είπα!
Η νοσοκόμα βγήκε έξω παραξενεμένη...άρα αυτά που είπε...τα άκουσαν όλοι.
Ο μπαμπάς ήρθε προς τα εμάς και αντί να αγγαλιάσει τον Μάρκους....αγγάλιασε εμένα...
Μπ- Μαρτίνους...
Τ- Ξέρω, ξέρω....
Μετά ήταν η σειρά της μαμάς και μετά της Έμμας.
Τ- Μπορείτε να μας αφήσετε μόνους για λίγο;;
Μα- Ναι υποθέτω...
Βγήκαν έξω και κλείσανε ότι είχε απομείνει από την πόρτα.
Τ- Χαίρομαι που σε βλέπω ξανά...Νόμιζα πως σε έχασα για πάντα....
Μ- Ο Σούπερμαν δεν πεθαίνει εύκολα μπρο!
Τ- Δίκιο έχεις αυτό δεν το σκέφτηκα μπρο!
Μ- Χα!
Τ- Δεν μου λες, την Έμιλυ πως μπορείς και την βλέπεις;
Μ- Την έβλεπα στα όνειρα μου όταν ήμουν σε κώμα. Μου έλεγε τι πέρασες για να έρθεις εδώ ξανά....
Τ- Αλήθεια; Τόσο καλή είναι και δεν το ήξερα; Ούτε η Άναμπελ να ήταν!
Μ- Η ποια;
Τ- Α ώστε αυτό δεν στο είπε; Γνώρισα την αδερφή της την Άναμπελ!! Τελικά είσαι γάτος ! Ξέρεις καλά να ψάχνεις στο γγουγγλ!
Μ- Εμ είδες;;;😂
Τ- Α επίσης.....
Έβγαλα από την τσέπη μου πενήντα νορβηγικές κορόνες....
Τ-....κάτι σου χρωστάω εεεε; Κράτα τα ρέστα!
Μ- Τι μέρα είναι;
Τ- Για να δω.... Α είναι Χάλογουιν!!
Μ- Ξέρεις τι είναι σήμερα;
Τ- Αν ξέρω λέει.....😈😈
Μ- Φέρε το τηλεκοντρόλ!! Θα γίνει ΧΑΜΟΣ!!!
Και μόλις είχε αρχίσει!!! Chelsea VS Manchester United!!! Δύο ώρες αγώνα!!! Δύο ώρες ατελείωτων φωνών!!! Τους ζαλίσαμε όλους στο νοσοκομείο.
Βγάλαμε σέλφι και βάλαμε στο ίνστα και έγραψα από κάτω:
OMAIGAD BRO IS ALIVE!!! WE WONT BE ABLE TO ANSWER TO YOUR COMMENTS CAUSE CHELSEA IS PLAYING WITH MANCHESTER UNITED!! DAMN THEY ARE STIL 0-0!!! #Ilovemybro
YOU ARE READING
The ghost-girl (completed)
Paranormal"Tetralogy" 1.The ghost girl (completed) • Ο Μαρτίνους βλέπει πράγματα που κανείς άλλος δεν βλέπει. Φτάνει στο σημείο να απειλείται η ζωή του αδερφού του και αυτός να είναι ο υπεύθυνος...θα βρεθεί χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του αλλά θα...