Μου έδωσε στα χέρια ένα τετράδιο. Το άνοιξα. Στην πρώτη σελίδα είχε την φωτογραφία του Μάρκους και ένα σωρό πληροφορίες για αυτόν.....
Τ- Η Έμιλυ....;
Α- Ναι. Γράφει το όνομά της στο τέλος. Αυτό το τετράδιο γράφει τα πάντα για εσάς τους δύο.
Τ- Μα πώς τα έμαθε....Δεν της τα πα ούτε τότε ούτε τώρα.
Α- Δεν ξέρω.
Τ- Ξέρεις κάτι. Παίρνω το ημερολόγιο και το τετράδιο και πάμε να φύγουμε! Και ας σπάσω την πόρτα!
Ανοίξαμε την πόρτα του δωματίου και βρεθήκαμε παλι στον διαδρομο. Ξεκίνησα να κατεβαινω τις σκάλες και στα μισά καταλαβα πως η Αρετη δεν ήταν μαζί μου. Ανέβηκα παλι πάνω και την βρήκα να στέκεται έξω από μια πόρτα.
Τ- Τι έγινε;
Α- Κάτι με τραβάει να μπω μεσα στην πόρτα.
Τ- Πάμε!
Α- Αυτό το κάτι λέει πως μόνο εσυ μπορείς να την ανοίξεις.
Τ- Πες στο κάτι να σκάσει.
Α- Βλεπω το εσωτερικό του! Έχει ανοιχτό παράθυρο δίπλα από δεντρο!
Τ- Ανοίγω.
Έπιασα το πόμολο και άνοιξα. Αυτό το δωμάτιο ήταν φωτεινο. Βασικά είχε ένα φωτεινο κοκκινο χρωμα. Στους τοίχους υπήρχαν πορτραίτα βασιλιάδων.
Α- Κάρολος Ιουστινος Δαβιδ ο Δέλτα βασιλιάς της .....
Τ- Της;
Α- Είναι σβησμένο.
Κεριά φώτιζαν τους Μπορντό τοίχους και παντού υπήρχαν πανιά που σκέπαζαν τα έπιπλα.
Τ- Ορίστε. Και τι κατάλαβες που μπήκαμε;
Αυτή τότε άρχισε να τραβάει τα πανιά από τα έπιπλα.
Τ- ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;
Α- Μην φωνάζεις και Κοιτα.
Τ- Ποια αράχνη από όλες να δω;
Α- Βιβλίο συνταγών!!!
Τ- Τι στο καλό θα το κανείς το βιβλίο συνταγών;
Α- Ακου.... αραχνόσουπα! Κόβεις τα δόντια της αράχνης και την σιγοψηνεις στους 150 βαθμούς....
Τ- Να σιγοψήσεις στους 150 βαθμούς; Κάτσε...αράχνη;
Α- Έχει και μακαρόνια από ουρές ποντικου.
Τ- Αρετη πάμε γρήγορα. Κάτι δεν πάει καλά εδώ.
Α- Ω για δες! Ένα τσουκάλι!
Τ- Αρετή!
Α- Πέντε λεπτά ακόμη Τίνους!
(Άι στην Τήνο!!)
Την επιασα από τα μαλλιά και άρχισα να την τραβάω να φύγουμε. Αυτή όμως με έσπρωξε και έπεσα πάνω σε μια βιβλιοθήκη η οποία είχε σπασμένο πόδι. Έτσι πάνω μου έπεσαν και όλα τα υπόλοιπα βιβλία.
Α- Αχ μπράβο Μαρτινους βρήκες και άλλο βιβλίο μαγειρικής! Η μαμα μου θα χαρεί πολυ!
???- Βρε βρε βρε τι έχουμε εδώ.
YOU ARE READING
The ghost-girl (completed)
Paranormal"Tetralogy" 1.The ghost girl (completed) • Ο Μαρτίνους βλέπει πράγματα που κανείς άλλος δεν βλέπει. Φτάνει στο σημείο να απειλείται η ζωή του αδερφού του και αυτός να είναι ο υπεύθυνος...θα βρεθεί χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του αλλά θα...