Άνοιξα τα ματια μου. Ήμουν ξαπλωμένος στο κρεβατι του Μάρκους. Κοίταξα έξω. Ήταν ακόμη νύχτα.
Μ- Τινους είσαι καλά;
Ακόμα κρύωνα.
Ο Μάρκους που τόση ώρα ήταν όρθιος, γονάτισε δίπλα μου και έβαλε το χερι του στο μέτωπο μου.
Μ- Είσαι πολυ άρρωστος. Τι έγινε πριν λίγο;
Τ- Ει-Ει-είδα κα-κάποιον στον δρόμο.
Μ- Ποιον;
Τ- Δε-δεν ξέρω. Ήταν κοριτσι. Με-με κοίταξε και άρχισα να κρυώνω. Δε-δεν μπο-μπορούσα να κουνηθώ.
Μ- Κρυώνεις.
Τ- Πο-πολύ.
Ο Μάρκους σηκωθηκε και πήγε στο παράθυρο. Κοίταζε έξω για περίπου ένα λεπτό και μετά επέστρεψε σε μένα.
Μ- Δεν είναι κανείς. Η βροχή σταμάτησε. Θες να ξυπνήσω την μαμά;
Τ- Ο-όχι.
Δεν είπε κάτι. Μόνο κούνησε το κεφαλι του. Άνοιξε την ντουλάπα του και έβγαλε μια χοντρή φλοκάτη κουβέρτα.
Μ- Τουλάχιστον να είσαι πιο ζεστός γιατί εγώ από φάρμακα δεν ξέρω. Θυμασαι παλιά που μου είπε η μαμα να της αγοράσω το ντεπόν και της αγόρασα ένα για κάπνισμα;
Ήταν αστείο αλλά δεν γέλασα.
Μ- Δεν είσαι καθόλου καλά.
Με σκέπασε με την φλοκάτη και ξάπλωσε στον υπνόσακο.
Δεν με έπαιρνε ο ύπνος με τίποτα. Κοίταξα το ρολοι πάνω στο γραφείο του Μάρκους. Τέσσερις. Κάτσε....
Όταν πήγα στο παραθυρο ήταν δωδεκα....όταν έπεσα....ωχ το τελευταίο πραγμα που θυμάμαι ήταν η ώρα. ΜΙΑ. Κάτσε....ήμουνα μια ώρα στο παράθυρο; Πάγωσε και η ώρα μαζί με μένα;!
Κάτω από τα παπλώματα και τις φλοκατοκουβερτες έτριψα τα χέρια μου. Ακόμα ήταν παγωμένα.
Η ώρα ήταν πέντε. Εγώ έτρεμα από το κρύο.
Τ- Μάρκους....
Κοιμόταν...
Τ- Μαρκους.
Προσπάθησα να μιλήσω πιο δυνατά αλλά παλι ψυθιρος βγήκε. Το κρεβατι έτριξε καθώς προσπαθούσα να τον κλωτσήσω.
Ο Μάρκους ούρλιαξε επειδή τον κοπάνησα στην κοιλιά.
Τον άκουσαν οι γονείς και η πόρτα άνοιξε. Εμμα-μπαμπάς-μαμα όλοι παρέα.
Μα- Τι έγινε;
Μ- Τίποτα κοιμηθειτεεεεεε!!!
Ακόμα βόγκαγε από τον πόνο. Εγώ όμως έτρεμα ολόκληρος.
Μα- Μαρτινους τι επαθες!
Με κοίταξε και ο μπαμπάς.
Τ- Τ-Τι;;
Μπ- Τα χείλη σου είναι μπλε και είσαι χλωμός. Μαρκους τι έγινε;
Μ- Είναι άρρωστος. Και κρυώνει.
Μπ- Μαρτινους έχουμε εικοσι βαθμός εδώ μεσα!
Η μαμα με αγγάλιασε και έπιασε το μέτωπο μου. Στο μεταξύ ο Μάρκους συνέχιζε να χτυπιέται ακόμη στο πάτωμα.
Μ- Ανάθεμα σε Μαρτίνους!
Ένιωσα να χάνω επαφή με το περιβάλλον.....
Άνοιξα τα μάτια μου. Ήμουν ακόμη στην αγγαλια της μαμάς.
Μα- Εμμα φέρε το θερμόμετρο.
Η Έμμα δεν κουνήθηκε.
Μπ- Έμμα τώρα.
Η Έμμα έτρεξε κάτω.
Η μαμά με σκέπασε με την φλοκάτη και με φίλησε στο μέτωπο.
Μπ- Μαρκους έπρεπε να μας φωνάξεις αφού κατάλαβες πως δεν είναι καλά.
Μ- Είπε πως δεν ήθελε.
Δεν ήταν αυτός ο λόγος. Το είχε καταλαβει. Δεν θέλω να μαθουν οι γονείς για αυτο που ειδα. Έτσι ηθελα να το αποφύγω. Αν και περίμενα να νιωθω καλύτερα....
Η Έμμα έφερε το θερμόμετρο.....
40 μισό....
Ο Μάρκους έμεινε με ανοιχτό στομα. Ποτε δεν είχα τόσο πολυ πυρετό ξανά....και ξανά έχασα επαφή...
YOU ARE READING
The ghost-girl (completed)
Paranormal"Tetralogy" 1.The ghost girl (completed) • Ο Μαρτίνους βλέπει πράγματα που κανείς άλλος δεν βλέπει. Φτάνει στο σημείο να απειλείται η ζωή του αδερφού του και αυτός να είναι ο υπεύθυνος...θα βρεθεί χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του αλλά θα...