Part 4

683 65 9
                                    

Τελικά ο Μάρκους είχε χτυπήσει πιο σοβαρά από όσο νόμιζα γιατί χτύπησε και στην γωνία του γυάλινου τραπεζιού... Πού να τον είχα σπρώξει κιόλας!
Τον πήγανε στο νοσοκομείο και από τότε που ήρθε δεν μου μιλάει καθόλου, οπότε δεν του δίνω ακόμα τα χρήματα...
Ούτε η Έμμα μου μιλάει. Άλλαξε στρατόπεδο εεε; Δεν ξαναπαίζω μαζί της, ας χτυπιέται! Ας πάει να παίξει με τον Μάρκους που φοβάται με το παραμικρό!
Και κάπως έτσι άρχισα να ψάχνω περισσότερες πληροφορίες για την Έμιλυ. Στο Ίντερνετ, σε εγκυκλοπαίδειες, στην βιβλιοθήκη, παντού! Και βρήκα λίγα αλλά χρήσιμα πράγματα. Σε ένα βιβλίο έλεγε αυτό:
«Διάφορα μεταφυσικά πράγματα συμβαίνουν καθημερινά στον κόσμο μας. Ένα από αυτά είναι το φαινόμενο Έμιλυ. Η Έμιλυ ήταν ένα κορίτσι που πέθανε σε ένα μυστηριώδες αυτοκινητιστικό δυστύχημα και από τότε λένε πως στοιχειώνει το Τρόφορς της Νορβηγίας. Ένα τρομερό συμβάν λέει πως ένας ψαράς καθόταν και ψάρευε ήρεμα και τότε την είδε να κάθεται λίγα μέτρα πιο πέρα. Την ήξερε και της μίλησε πολύ άσχημα. Και τότε, λένε πως αυτή τον καταράστηκε ώστε να μην ξαναπιάσει ποτέ ψάρι στην ζωή του. Ο ψαράς λένε πως πέθανε από έλλειψη φωσφόρου».

Δεν μου φάνηκε και τόσο πιστευτή αυτή η ιστορία. Επείσης διάβασα και αυτή στο Ίντερνετ:

«Το κορίτσι-φάντασμα, η Έμιλυ πριν από μια εβδομάδα μαθεύτηκε πως ήτανε μαζί με έναν νεαρό, τον Τζέισον Ντρεφίρ. Ο καλύτερος του φίλος μας είπε πως η Έμιλυ παρότρυνε τον νεαρό να πάει σε μια σπηλιά. Τώρα μετά το τι έγινε είναι μυστήριο. Πάντος το αγόρι βρέθηκε νεκρό στην σπηλιά».

Επείσης όμως σε μια εγκυκλοπαίδεια διάβασα αυτό:

«Πολλοί συζητάνε για ένα μυστηριώδες φάντασμα, το φάντασμα της Έμιλυ. Οι επιστήμονες λένε πως είναι ψέμμα. Ένα μόνο θα σας πω εγώ. ΔΕΝ υπάρχουν φαντάσματα»

Δεν ξέρω τι να πιστέψω. Αυτή ήταν φάντασμα. Προσπάθησα να μάθω πληροφορίες για την ζωή της αλλά τίποτα. Μόνο μια ιστοσελίδα έλεγε κάτι αλλά μόλις πήγα να την ανοίξω...μου έβγαλε μόνο μια λέξη: απόρρητο.

Έτσι λοιπόν αφού δεν βρήκα κάτι ενδιαφέρων κατέβηκα για φαγητό. Με περίμενε όλη οι οικογένεια στην κουζίνα.

Μ-Μπα μας θυμήθηκες;

Τ-Αί παράτα μας εσύ!

Μπ-Μαρτίνους μίλα πιο όμορφα στον αδερφό σου!

Τ-Ωραία. Άντε χάσου!

Μπ-Μαρτίνους! Κάτσε κάτω ΤΩΡΑ!

Τ-Καλά βρε μπαμπά τι φωνάζεις!

The ghost-girl (completed)Where stories live. Discover now