Τ- Λεγε!
Α- Η μαμα την είχε από μικρή! Δεν ξέρω κάτι άλλο!
Η μαμα της μένει Ρωσία πλέον. Βρήκε καλή δουλειά. Εδώ οταν ήτανε ήταν σερβιτόρα. Έχει σπουδάσει.... βασικά δεν έχει σημασία.
Μ- Ακου να δεις αρετουλα. ΑΥΤΗ Η ΠΑΛΙΟΚΟΥΚΛΑ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ! Πορώθηκε με αυτό το σατανικό κατασκεύασμα και θύμωσε που την εξαφανίσαμε! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;; ΧΤΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΤΡΙΖΕ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ. ΕΞΥΝΕ ΤΑ ΞΥΛΑ ΜΑΧΑΙΡΙ. ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΤΟΥΛΑΠΑ. ΕΧΟΥΜΕ ΒΓΑΛΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ.
Ο Μαρτινους την ιδια στιγμή έψαχνε στο κινητό του. Η Αρετη είχε μείνει αλαλη από το ξαφνικό ξέσπασμα.
Τ- Μαρκους..... σβήστηκαν.
Του πήρα το κινητό από τα χέρια. Πάνε τα στοιχεία μας πως υπάρχει φάντασμα στο σπίτι! Χάθηκαν οι φωτογραφίες.
Μ- Δεν πειράζει έλα σπίτι μας να τα δεις. Η μαμα και ο μπαμπάς πηγαν στην αστυνομία να δηλώσουν την εξαφάνιση της Έμμας.
Πήγαμε σπίτι μας. Ανεβήκαμε στο δωμάτιο μου και άνοιξα την ντουλάπα. Πουθενα τα σημάδια.
Ο Μαρτινους κοίταξε κάτω από το κρεβατι.
Τ- Χάθηκαν και αυτά.
Α βρε το πουλάκι μου είναι έξυπνο.
ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΒΡΟΜΟΕΜΙΛΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΛΙΟΑΝΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ!
Τι στο καλό ήμαστε; Ο Σκρουτζ; Είναι δηλαδή το τελευταίο πνεύμα που θα μας επισκεφτεί; Η Σάλι;
Χαμογέλασα στην σκέψη την κουκλα ως πνεύμα του μέλλοντος, την Έμιλυ ως του παρελθόντος και την Άννα του παρόντος. Μπορεί να βρισκόμαστε σε μια φανταστική ιστορία που να γράφει μια χαζοχαρούμενη φαν και να την διαβάζουν άλλες φαν! Ακούγεται καλό. Νιωθω φέιμους! Τι ιστορία θα ναι.....τρόμου; Με αυτά που μας συμβαίνουν το πιο πιθανών! Η άμα την γράφει από την μεριά του Μαρτινους....ρομαντισμού; Τα ρομαντικά ραντεβουδακια του Τινουλη και της Αρετούλας γεμάτα σοκολατάκια σχήμα τριαντάφυλλου με γέμιση φράουλα; Δεν περίμενα ποτε πως ο αδερφός μου θα έκρυβε τετοιο ρομαντισμό μεσα του ώστε να αγοράζει σοκολατάκια σχήματος τριαντάφυλλου με γέμιση φράουλα......γιατί ΦΡΑΟΥΛΑ ρε φίλε....εγώ θα έπαιρνα πραλίνα κακάο. Αλλά εγώ δυστυχώς είμαι single like pringle. Ακοινονικοποιητος όπως λέει η μανα μου. Μπορώ να τα φτιάξω με την Μπελά από το twilight είναι κουκλάρα.
Νομίζω πως αρκετός ο μονόλογος. Νιωθω σαν τον Οδυσσέα με τους δεκαπέντε διαφορετικούς μονολόγους και τις σαράντα πλαγιές παρομοιώσεις. Δεικτικό, αναφορικό και πως την άλλη την βλακεια την λένε;
Τ- Ε Μαρκους μας ακούς που σου μιλάμε;
Μ- Κοινός όρος.
Α- Τι;
Μ- Το τρίτο μέρος μιας πλαγ....αστο.
Θα με περάσουν για τρελο.
Άμα ήμουνα ήρωας σε κομικ θα έπρεπε να με λένε Νορβηγικό Οδυσσέα. Τέτοιες περιπέτειες έχουμε περάσει. Εσυ Μαρτινους μπορείς να είσαι....η Πηνελοπη (χαρά η ξαδέρφη μ που την λένε έτσι). Βασικά η Εμμα να είναι η Πηνελοπη. Εσυ Τινους θα είσαι ο Αχιλλέας. Η Αρετη η Καλυψώ. Ναι το κανόνισα!
Τ- Μαρκουληηηη θες ειδική πρόσκληση για να βγεις από το δωμάτιο;
Και αυτή η δασκάλα στο δημοτικο τι ήθελε να μας διαβάσει ελληνική μυθολογία; Κάτι για δωδεκα θεούς μας έλεγε. Σε θεούς του Ολύμπου φυσικά θα ήμουνα ο Άρης που είναι κούκλος και δυνατός και μπρατσαράς.
Λέτε να παίζανε οι αρχαίοι Έλληνες ποδόσφαιρο;
Και κρίκετ να παίζανε το ίδιο μας κάνει!
Τ- Ρε!
Ο Μαρτινους θα ήταν ο Ποσειδωνας. Δεν ξέρω γιατί αλλά μου κανει για Ποσειδωνας.
Τ- Γη καλή Μάρκους. Μαρκους λαμβάνει;
Μ- Ναι ρε Πος....εεεεεε Μαρτινους σε ακούω.
YOU ARE READING
The ghost-girl (completed)
Paranormal"Tetralogy" 1.The ghost girl (completed) • Ο Μαρτίνους βλέπει πράγματα που κανείς άλλος δεν βλέπει. Φτάνει στο σημείο να απειλείται η ζωή του αδερφού του και αυτός να είναι ο υπεύθυνος...θα βρεθεί χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του αλλά θα...