Α- Ααα με θυμάσαι!
Ανατρίχιασα. Η φωνή της Ακουγόταν σαν πέτρες που τις έτριβες μεταξύ τους. Καμία σχέση με την κανονική της φωνή.
Μου χαμογέλασε. Τα δόντια της ήταν κατακόκκινα....
Τ- Εμμμ ναι....
Α- Άρα θα θυμασαι και τον λόγο που πεθανα.
Τ- Ήμασταν σε ένα αεροπλανο....
Α- Όλα έγιναν εξαιτίας ΣΟΥ! Και αυτής της ηλιθιας Έμιλυ που αποφάσισε να διαβάσει ένα βιβλίο με προφητείες! Και η μια προφητεία έλεγε για τον θάνατο μου!!!
Ένα πουλί πέταξε μέσα από το ανοιχτό παράθυρο...κάτσε....ανοιχτό;
Α- Νομίζω πως γνωρίζεις τον φίλο μπυ από εδώ.
Ο Μπέρι....ο Μπέρι το παπαγαλάκι της Εμμας.....
Α- Βλέπεις, ήταν δικός μου. Να πεις ένα μεγάλο ευχαριστω στην αδερφή σου που μου τον πρόσεχε! Και τώρα! Στο κύριο θέμα μας! Λοιπόν....θα πληρώσεις για όσα εκανες!
Τ- Μα το είπες και μόνη σου...δεν έφταιγα εγώ!
Α- Αλλά κάποιον πρέπει να εκδικηθώ! Να εκδικηθώ που έχασα τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου! Να αυτοκτονήσω δεν γίνεται, να σκοτώσω την Έμιλυ δεν γίνεται, το αεροπλανο το έκαψα όποτε...σειρά σου!! Θα πεθάνεις από μια ασθένεια που δεν μπορεί να γιατρέψει κανείς!
Μ- Ποια είσαι εσυ;
Ο Μάρκους είχε ξυπνήσει και εγω δεν ξέρω πόση ώρα....
Α- Ώπα! Γεια σου ομορφούλη!
Μ- Σε εμένα μιλάει αυτό;
Με κοίταξε με απορία. Κανονική απορία. Κακομοίρη μου έτσι και σου κόψει τον λαιμό επιτόπου δεν θα φταιω γω.
Α- Έχεις χιουμοράκι ομορφούλη!
Η Άννα ξαφνικά άρχισε να πλησιάζει προς την πολυθρόνα που καθόταν ο Μάρκους. Αυτός σηκωθηκε και κολλησε στον τοίχο. Πλέον η Άννα βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής από τον Μάρκους....
Μ- Εσυ είσαι η Άννα λοιπόν....
Α- Και εσυ ο Μάρκους. Άκουσα πολλά για σένα!
Μ- Γιατί...θες....
Α- Να σκοτώσω τον αδερφό σου; Α! Πιστευω πως άκουσες πριν γιατί!
Μ- Μπορώ να κάνω κάτι για να το αποτρέψω;
Α- Τώρα που το σκέφτομαι...ναι μπορείς!!
Μ- Τι;
Α- Δώσε μου το νούμερο σου και όταν σου στείλω μήνυμα, θα βρεθουμε εκεί που θα σου πω, την ημέρα που θα σου πω και την ώρα που θα σου πω.
Μ- Αυτό μόνο;
Α- Όχι! Εκεί θα σου πω τι θα κανείς για να μην σκοτώσω τον αδερφό σου! Αντίο ομορφούλη!!
Και...εξαφανίστηκε.
YOU ARE READING
The ghost-girl (completed)
Paranormal"Tetralogy" 1.The ghost girl (completed) • Ο Μαρτίνους βλέπει πράγματα που κανείς άλλος δεν βλέπει. Φτάνει στο σημείο να απειλείται η ζωή του αδερφού του και αυτός να είναι ο υπεύθυνος...θα βρεθεί χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του αλλά θα...