Part 12

443 49 81
                                    

Καλά εκτός από ψυχασθενή δολοφόνο θα με βγάλουν και ως τον τρελο που κυκλοφορεί με μάσκα Χάλογουιν στο Bergen μια εβδομαδα πριν το Χάλογουιν.
Έφτασα σε ένα εγκαταλελειμένο σχολείο. Κάτι με τραβάει μεσα σε αυτό. Να μπω ή όχι; Ο Μάρκους τι θα έκανε; Ο Μαρκους δεν θα έμπαινε...ο Μαρτίνους όμως...καλά μπαίνω 😂.
Άρα και ηλίθιος Νορβηγός Χμ....

Πρώτα από όλα τα πάντα ήτανε φουλ σκοτεινά. Κλασσικά πράγματα. Σιγά μην είχε και το αστέρι των Χριστουγέννων να φωτίζει την πόρτα. Λοοολ. Τι φασή περνάω είμαι στην πόρτα ενός στοιχειωμενου ίσως σχολείου και γελάω μόνος μου εγώ, ο ψυχασθενής τρελος ηλιθιος και χαζοχαρουμενος δολοφόνος. Ναι λοιπόν το παράκανα.

Εσύ γελάς ενώ άλλοι κλαίνε

Τ- Ποιος το είπε αυτό;;

Δεν ήταν η φωνή της Έμιλυ. Βασικά Ακουγόταν λες και έξυνες μαυροπίνακα. Σκέτη φρίκη.

Γιατί δεν έχω δίκιο;

Τ- Δεν καταλαβαίνω! Ποιος είσαι; Φανερώσου!

Κάποιος σαν και εμένα δυσκολα φανερώνεται...χαίρομαι που η αδερφή μου σε κατάφερε να μπεις μεσα.

Τ- Αδερφή σου; Γουατ δε χεκ μιλάω με την Άναμπελ;

Δεν πιστευω να νομίζεις πως είμαι η Άναμπελ της ηλιθιας ταινίας των ανθρωπων! Εγώ είμαι η πραγματική Άναμπελ....προχωρά!

Ε λοιπόν προχώρησα. Έχω μάθει τι κάνουν τα φαντάσματα....
Έφτασα σε έναν απέραντο διάδρομο...

Τ- Τι πρέπει να κάνω;

Να βρεις τι θέλεις πραγματικά....

Άνοιξα μια πόρτα και βρέθηκα σε μια αίθουσα. Μάλλον εδώ έκαναν παραστάσεις. Κοίταξα τον τοίχο και πάγωσα... Στον τοίχο με μαύρη μπογιά έγραφε it's the moments together that matters the most....και ένα τεράστιο κοκκινο Χ πάνω του....το οποίο ήταν φανερά γραμμένο με αίμα...
Μέσα στην αίθουσα είχε μια πόρτα. Η πόρτα ήταν γεμάτη ιστούς. Την άνοιξα και μπήκα. Ήταν θεοσκότεινη. Άνοιξα τον φακό του κινητού μου και βρέθηκα σε ένα νεκροταφείο!! Είχε παντού τάφους χωρίς ονόματα και σκελετούς. Όμως μόνο ένας τάφος έγραφε κάτι....το όνομά μου....

Martinus
Gunnarsen
2002-2020
Died by depression

Τώρα καταλαβαίνεις;;;;

Τ- Ναι....

Δεν είναι ο μόνος τάφος που λέει όνομα. Εκεί μέσα υπάρχουν και ο τάφος μου και της Έμιλυ.

Τ- Από τι πεθάνετε;

Θα σε αφήσω να το ανακαλύψεις μόνος σου. Για την ώρα προχωρά!

Πως σας φαίνεται αυτή η καθόλου τρομακτική ιστορία;; Πρέπει να γυριστεί σε ταινια εεε; Χεχε!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!

The ghost-girl (completed)Where stories live. Discover now