Part 14

398 49 21
                                    

Ξύπνησα σε νοσοκομείο και ειδα την Έμμα από πάνω μου. ΤΡΟΜΑΞΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ!! Πετάχτηκα αμέσως και αυτή πισωπατησε και επεσε πάνω στον...μπαμπά.....είμαι άραγε στο Τρόφορς ή στο Μπεργκεν...και ο μπαμπάς με κοιτάει πραξενα.

Μπ- Μαρτινους...έχω να σε δω τόσο καιρό...άλλαξες...

Τ- Πόσες μερες ήμουν λυποθυμος;

Ε- Τρεις.

Τ- Πού είμαι;

Μπ- Στο Μπεργκεν...

Δεν τολμάνε να με πάνε στο Τροφορς...καταλαβα.

Μπ- Μαρτινους τι σε έχει πιάσει;

Τ- Τι με έχει πιάσει;

Μπ- Σε βρήκανε μεσα σε ένα παλιό σχολείο που καιγόταν με σπασμένο χερι φορώντας μάσκα Χάλογουιν, χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι...

Τ- Αυτό το βρίσκω απολύτως φυσικό.

Ε- Μιλούσες στον ύπνο σου. Έλεγες συνέχεια δυο ονόματα. Μαρκους και Έμιλυ. Ακόμα τις ίδιες βλακείες σκέφτεσαι;

Τ- Πώς με αναγνώρισαν;

Μπ- Σε είδε η αστυνομία αναίσθητο και σε γνώρισε από την τηλεόραση ένας. Σε λίγο θα έρθουν να σε ανακρίνουν.

Έτσι όπως είμαι με την ρόμπα του νοσοκομείου τα σωληνάκια και τον επίδεσμο στο χερι; Τι καλά!!

Τ- Ο.....

Ντρινηξσκρμεμρμρν (ο ήχος κλήσης του μπαμπά τους)

Μπ- Ναι έλα καλή μου τι έγινε....ΤΙ ΕΠΑΘΕ Ο ΜΑΡΚΟΥΣ;;;;;

Έκανα μια φοβερή κίνηση για να πάρω το κινητό από το χερι του μπαμπά και άρχισα να ουρλιάζω από τον πόνο. Η Έμμα με κοίταζε κάπως έτσι 🙄.

Τ- ΜΠΑΜΠΑ ΦΕΡΤΟ ΚΙΝΗΤΟ!

Μπ- Ναι μισό...ΣΚΑΣΕ ΜΑΡΤΙΝΟΥΣ!! Ναι ναι παρε με όταν έχεις περισσότερα νέα! Σε αγαπώ φιλία!

Τ- ΤΙ ΕΠΑΘΕ Ο ΜΑΡΚΟΥΣ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΟΤΩΣΩ ΟΛΟΥΣ...ΕΛΕΟΣ ΕΜΙΛΥ ΜΕ ΕΠΕΙΡΕΑΣΕ Η ΗΛΙΘΙΑ ΣΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!

Ε- Μπαμπά....

Μπ- Η καρδιά του χτυπάει πιο αργά.. (Listen to my heartbeat beat beat).

Τ- ΟΧΙΙΙΙ!!!

Ε- Τιιι!!

Τ- Θέλω να το δω!! Πάρτε με στο Τροφορς!! Μόνο να τον δω και μετά σκοτώστε με!! Κάντε με ότι θέλετε απλά αφήστε με να τον δω😭

Μπ- Μαρτινους αυτό δεν γίνεται.

Έκλαιγα από τα νεύρα μου τώρα. Με τόσο θυμό θα έσπαγα και σίδερα.

Τοκ τοκ

Μπ- Περάστε!!

Μέσα στο δωμάτιο μπήκαν τρεις αστυνόμοι.

Ας1- Καλησπέρα.

Μπ- Καλησπέρα σας. Έμμα φύγε από πάνω μου άμα δεν θες να είσαι κοντά στον Μαρτινους βγες έξω.

Αυτό παλι...η Έμμα με αγαπούσε πάντα παρα πολυ...τώρα ούτε να με βλέπει....

Ας1- Εσυ πρέπει να είσαι ο Μαρτινους!

Τ- Όχι καλε Kjell Erik Gunnarsen με λένε εκείνος εκεί είναι ο Μαρτινους. Βρε δεν με παρατάτε καλύτερα!!

Ας3- Μιλά καλύτερα. Μήπως ξέρεις τι σχέση έχει ένα νορβηγικό αεροπλανο στο Σουδαν;

Τ- Ναι εγώ το πήρα και πήγα μια βόλτα, το τσακισα στην άλλη άκρη του κοσμου και ήρθα ως εδώ κολυμπώντας!!

Ας1- Θα περάσεις δικαστήριο!!'

The ghost-girl (completed)Where stories live. Discover now