2: Rip Iphone

257 27 24
                                    

Μ- Σταματα μην τολμήσεις και το δημοσιεύσεις!

Ε- Αφού δεν τις ξέρεις προσωπικά τι σε νοιάζει;

Μ- Οι ΜΜερς είναι δεύτερη μας οικογένεια γιου νοου.

Ε- Σο γουατ; Με κορόιδεψαν για την Σάλι!

Τ- Τι συμβαίνει;

Μ- Η Εμμα θέλει να δημοσιεύσει ένα βίντεο που λέει: If you say again something about my friend Sally I'll report you.

Τ- Μην τολμήσεις!!

Ε- Το δημοσίευσα.

Μ- Θα σε χακάρω.

Ε- Για τολμά! Εξάλλου δεν το έχω βάλει με το ιμειλ σας! Ούτε του μπαμπά!

Μ- Σβήστο!

Ε- Οχιι όχι!

Άρχισε να με κυνηγάει και εγώ βγήκα στην αυλή τρέχοντας. Ήταν φυσικά πιο γρήγορος και με άρπαξε από το χερι με αποτέλεσμα να μου πέσει το κινητό που δεν είχε τζαμάκι ή θηκη.

Εσπασε.

Εσπασε το iPhone XR.

Το ειδα να κομματιάζεται ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ.

Ο Μάρκους δεν ήξερε τι να κανει. Τότε βγήκε έξω ο μπαμπάς.

Μπ- Ωχ πως έγινε αυτό;

Ε- ΤΟΥΤΟΣ ΕΔΩ Ο ΒΛΑΚΑΣ ΜΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΜΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΖΩΗΣ!!

Τ- Το ΤικΤοκ το διέγραφες;

Μ- Όχι.

Τ- Κρίμα.

Ε- Κρίμα; Κρίμα; ΠΑΕΙ ΑΠΛΑ ΠΑΕΙ. ΠΙΟ ΤΙΚΤΟΚ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΑΙΦΟΝ!!

Μ- Κοιτα Εμμα δεν περίμενα να το πω ποτε αυτό αλλά είσαι πολυ εξαρτημένη από το κινητό σου.

Ε- Ειλικρινά έχετε πρόβλημα; Την μια σας φταίει η Σάλι και την άλλη το κινητό!

Άρχισα να κλαιω από τα νεύρα μου!!

Μ- Συγγνώμη θα σου αγοράσω καινούριο!!

Ε- Δεν με νοιάζει!

Μπ- Εμμα αγάπη μου ηρέμησε δεν πειράζει θα σου πάρουμε καινούριο (Norway τι περίμενες εκεί κατουράνε λεφτα)

Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και αγγάλιασα την Σάλι. Μα γιατί να με καταλαβαίνει μόνο αυτή;

Μου χαμογέλασε.

Μόνο αυτή αξίζει

ΜΟΝΟ

The ghost-girl (completed)Where stories live. Discover now