1: Sally

280 29 23
                                    

Emma's P.O.V.

Κάποιος χτύπαγε την πόρτα πρωινιάτικα. Ποιος στο καλό και στο κακό με ενοχλεί την ώρα που κοιμάμαι; Να ξέρω ποιον να πλακώσω στο ξύλο.

Άνοιξε την πόρτα η μαμά.

Μα- Πώς είσαι Έμμα;

Θυμήθηκα τι έγινε χτες. Πήγαμε για σκι και η μαμα δεν με άφησε να πάρω την Σάλι! Λέει πως είμαι μεγάλη για κούκλες! Η Σάλι όμως μου φέρνει γούρι. Και επειδή δεν την πήρα, έπεσα και χτύπησα στο δεντρο. Με το κεφαλι.
Ο Μάρκους έκλαιγε από τα γελια και όταν συνήλθα, άρχισα να τον βρίζω τον ηλιθιο! Είπε πως είχε πλάκα η πτώση αυτή! Και η μαμα αντί να τον μαλώσει, μάλωσε ΕΜΕΝΑ! Και γυρίσαμε αμέσως' σπίτι και με έβαλε τιμωρία!

Και μου πήραν το κινητό! Αλλά δεν πειράζει. Έχω την Σάλι μου. Έχω ένα πρόβλημα μαζί της όμως. Δεν βγαίνουν τα ρούχα της δυστυχώς. Και έβαλα την γιαγιά να της ράψει ροζ φορεματακια! Καλά δεν πειράζει. Και το μαύρο που έχει ωραίο είναι.

Τοκ τοκ!!

Ε- Εμπρος;

Μπήκε ο Μαρκους.

Ε- Τι θες;

Μ- Σορι.

Ε- Συγχωρεμένος. Έξω τώρα.

Μ- Παλι με την κουκλα είσαι; Δεν μεγάλωσες ακόμη;

Ε- Όχι. Προμπλεμ;

Μ- Καλά καλά φευγω.

Έκλεισε την πόρτα.

Μετά από πέντε λεπτά μπήκε ο Μαρτίνους.

Ε- Η Σάλι λέει να φύγεις. Η Σάλι θέλει να παίξει μόνο μαζί μου.

Τ-Μάιστα λες και ήθελα να παίξω με την χαζοκουκλα! Πάμε βόλτα θες να έρθεις; Η μαμά σε αφήνει!

Ε- Η Σάλι δεν θέλει να έρθουμε. Θέλει να της χτενίζω τα μαλλιά όλη την μέρα γιατί θα πάει στο σινεμά με το αγόρι της. Ξέρεις πως λένε το αγόρι της;

Τ- Άντε λεγε.

Ε- Έλιοτ. Έχει πει πως είναι τρεις φορές περισσότερο όμορφος από εσένα και τον Μάρκους μαζί και έχει καταγάλανα μάτια σαν τον Ωκεανό!

Τ- Ωραία. Και εσυ είχες κάποτε αγόρι τι απέγινε;

Ε- Χωρίσαμε. Η Σάλι είπε πως μου άξιζε κάτι καλύτερο.

Τ- Καλά έκανε. Άντε μπάι.

Ε- Γεια!

Η Σάλι μου χαμογέλασε. Έφερα όλα μου τα κοκαλάκια για να παιξουμε κωμωτηριο. Είναι το αγαπημένο της παιχνίδι. Κανει τέλεια τα μαλλιά μου! Αλλά κανείς δεν με πιστεύει!! Μα είναι η καλύτερη κωμωτρια. Τι πλεξουδες και ψαροκόκκαλα!!

Χει γκαιζ. Γουατς Απ;

The ghost-girl (completed)Where stories live. Discover now