Part 20😈

264 40 11
                                    

Άνοιξα τα ματια μου και με τύφλωσε το φως την μέρας.....βρισκόμουν πάνω σε κάτι που κουνιόταν....
Σηκώθηκα λίγο και ανακάλυψα πως ήταν άμαξα. Δίπλα μου βρισκόταν η Αρετη και ο σκύλος αναίσθητοι.

Ο αμαξάς τότε γύρισε και με είδε.

Αμ- Ααα ξύπνησες φίλε μου επιτέλους! Να σου συστηθώ! Εγώ είμαι ο Τσάρλι! Τσάρλι Μπονφιντ! Εσυ θα πρέπει να είσαι ο Μαρτίνους!

Τ- Ν...ναι....

Αμ- Ασφαλώς και θα αναρωτιέσαι τι γυρεύεις εδώ, έτσι; Τα φαινόμενα μου δείχνουν πως δεν θυμασαι τίποτα από εχτές το βράδυ!

Τ- Δεν θυμάμαι....

Αμ- Αααα η κοπελιτσα θέλησε να σας σκοτώσει!

Τ- Ναι αυτό το θυμάμαι....κάτι άλλο;

Αμ- Λυπάμαι φίλε μου αλλά εγώ δεν ξέρω σχεδόν τίποτα. Κάποιοι από το τσίρκο σας έδωσαν σε εμένα αναίσθητους και μου είπαν να σας πάω στο Τρόμσο. Όταν τους ρώτησα τι έγινε, μου είπαν πως μια κοπελιτσα προσπάθησε να σας σκοτώσει, τίποτα άλλο!

Γύρισα στην Αρετή και άρχισα να την σκουντάω να ξυπνήσει.

Αμ- Το κοριτσι είναι πιο βαριά τραυματισμένο. Θα αργήσει να ξυπνήσει.

Τ- Γιατί δεν θυμάμαι τίποτα....

Αμ- Τι να σου πω φίλε μου....φτάνουμε στο Τρόμσο συντομα. Τι ακριβώς ψάχνετε εκεί;

Τ- Τον αδερφό μου.

Αμ- Τέλεια!

Πού το είδε το τέλεια;

Ξαφνικά η Αρετή άρχισε να κουνιέται.

Τ- ΑΡΕΤΗΗΗΗ!

Α- Σκάσε μωρε πάνω από το αυτί μου!

Τ- ΣΗΚΩΩ!

Την σήκωσα με το ζόρι. Και ο σκύλος ξύπνησε εκείνη την στιγμή.

Α- Τι έγινε; Πού ήμαστε;

Τ- Σε μια άμαξα πάμε στο Τρόμσο. Θυμάσαι τίποτα από εχτές;

Α- Θυμάμαι.....θυμάμαι....ωχ!

Τ-....δεν θυμάσαι ούτε εσύ.....

Α- Καλά αφού γλιτώσαμε τίποτα άλλο δεν μας νοιάζει.

Τ- Μα ΠΩΣ γλιτώσαμε; Ο Νέλο ήτανε η Έμιλυ!

Α- Δεν το περίμενα!

Τ- Αργούμε πολύ κύριε να φτάσουμε;

Αμ- Έχει κανα τετράωρο. Αλλά έχω μια ιδέα. Έχω δύο άλογα. Ξέρετε ιππασία;

Τ- Ναι.

Α- Ναι.

Αμ- Ωραία.

Ο αμαξάς σταμάτησε και έβγαλε τα άλογα από την άμαξα.

Τ- Εσεις τι θα κάνετε;

Αμ- Έχει εδώ δίπλα ένα πανδοχείο.

Α- Ωραία θα σας τα φέρουμε συντομα!

Τελικά ανακαλύψαμε πως δεν ξέραμε πως να ανεβούμε στα άλογα και μας πήρε ένα δεκάλεπτο. Αφού ανεβήκαμε επιτέλους, ο άμαξας κλώτσησε μια τα άλογα και αυτά άρχισαν να τρέχουν.

Α- ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑ!!!

Η Αρετή έχει μια μανία να πνίγει τα ζωντανά όντα. Εκτός από εμένα τώρα κοντεύει να πνιξει το καημένο αλογάκι.

Ο σκύλος έτρεχε από δίπλα μας.

Α- Πρέπει να τους βγάλουμε όνομα!

Τ- Ναι ξέρεις το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ γιατί αναρωτιόμουνα πως θα ονομάσουμε τα άλογα!

Α- Λοιπόν είναι αγόρια!

Τ- Πήγες ποτέ σου σχολείο;

Α- Ναι!

Τ- Ναι ωραία τα άλογα είναι αγόρια σίγουρα. 😂😂

Α- Αρσενικά! Πως κανείς έτσι! Λοιπόν το δικό μου θα το πούμε Μήτσο και το δικό σου Γιάννη!

Τ- Ότι πεις.

The ghost-girl (completed)Where stories live. Discover now