Λοιπόν.....νομίζω πως η μόνη λύση είναι να φύγω από το σπίτι. Δεν χρειάζομαι κανεναν. Μόνο την Σάλι. Ναι αυτό θα κάνω! Σήμερα το βράδυ!!
Συμφώνησε και η Σάλι. Με αγγάλιασε. Τότε μπήκε ο Μαρκους στο δωμάτιο. Μόλις με είδε έγινε κάτασπρος.
Μ- Η κουκλα κουνήθηκε μόνη της!
Ε- Είσαι ηλιθιος;
Δεν χρειάζεται να το μάθει ο να μην πω τι.
Μ- Περπάτησε! Την είδα!
Έγινε ακόμα πιο άσπρος.
Ήρθε κοντά μου και προτού προλάβω να τον πιάσω, έπιασε την κουκλα και την πέταξε από το ανοιχτό παράθυρο.
Άρχισε να τρέχει κάτω και γω τον κυνήγησα.
Μ- Σώσε με Μαρτινους!!
Επεσε με φορα δίπλα στον Μαρτινους στον καναπε. Το πήραν για αστείο. Όρμησα και άρχισα να κλωτσάω και να χτυπάω και να δαγκώνω.
Τ- ΜΑΜΑ ΒΟΗΘΕΙΑ Η ΕΜΜΑ ΔΑΙΜΟΝΙΣΤΗΚΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!
Ουρλιαζα από την λύσσα μου!! Θα φυγω ηλίθιοι!! Ναι ναι ΝΑΙ!
Μα- Εμμα παιδί μου είσαι καλά;
Ε- Ο ΜΑΡΚΟΥΣ ΠΕΤΑΞΕ ΤΗΝ ΣΑΛΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ!!
Τώρα θα αρχισει να φωνάζει γιατί έβρισα. Και θα με στείλει πάνω στο δωμάτιο.
Άρχισα να ετοιμάζω τα πράγματα μου. Όταν τρώγανε όλοι, εγώ βγήκα έξω χωρίς να με πάρουν χαμπάρι. Πήγα στον κήπο κάτω από το παράθυρο μου. Πουθενα η Σάλι. Ώστε έτσι εεεεε;
Marcus POV
Η Εμμα έχει εξαφανιστεί εδώ και μια ώρα. Η μαμα λέει καλύτερα να μην εμφανιστεί γιατί θα φάει το ξύλο της χρονιάς της επειδή έφυγε ενώ είναι τιμωρημένη. Φταιω και γω λίγο.....
Ο Μαρτινους λεει πως μόνο εγώ φταιω. Πήγε και έφερε την κουκλα. Την κλείδωσα στην ντουλάπα. Θα την ψάχνει. Θα θυμώσει. Το ξέρω. Δεν πειράζει.
Η κουκλα με τρομάζει. Γενικά όλες οι κούκλες με τρομάζουν αλλά αυτό θα το συζητήσουμε άλλη φορά.
Αρχίζει να νυχτώνει και η Εμμα δεν έχει επιστρέψει. Την πήρε τηλέφωνο η μαμα και τότε θυμηθήκαμε πως δεν έχει κινητό (Νο κινητό). Η μαμα με κοίταξε θυμωμένη. Δεν φταιω γω που μας κανει ρεζίλι!!
Έχει πάει πολυ αργά. Όχι Εμμα. Ο Μαρτινους δεν μιλάει. Όχι νετφλιξ σήμερα. Η μαμα τηλεφωνεί σε όλες τις φιλες της αλλά καμία δεν έχει δει την Εμμα.
Ανέβηκα πάνω για ύπνο. Ήμουν τόσο εξαντλημένος που κοιμήθηκα αμέσως.
Κάπου στις τρεις ξύπνησα από ηχούς στην πόρτα της ντουλάπας. Κάποιος έξυνε την πόρτα. Δεν σηκώθηκα. Συνέχισε ο ήχος για πολυ ώρα. Κάποια στιγμή σταμάτησε. Κοίταξα την ντουλάπα. Η πόρτα της ήταν ανοιχτή. Γύρισα πλευρό και ειδα τα σατανικά ματια της κούκλας της Έμμας μπροστά μου γεμάτα αίματα και άρχισα να ουρλιάζω.
YOU ARE READING
The ghost-girl (completed)
Paranormal"Tetralogy" 1.The ghost girl (completed) • Ο Μαρτίνους βλέπει πράγματα που κανείς άλλος δεν βλέπει. Φτάνει στο σημείο να απειλείται η ζωή του αδερφού του και αυτός να είναι ο υπεύθυνος...θα βρεθεί χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του αλλά θα...