Είδαμε όλον τον πρώτο κύκλο από το Walking dead και επιτέλους έφτασε η ώρα που όλοι περιμένατε!
Η μαμα μου με την Έμμα πήγαν στον παππού δεκα ώρες μακριά από εδώ. Έτσι μπορούμε να κάνουμε την δουλειά μας....
Βγήκαμε από το σπίτι φορώντας μαύρα και πήγαμε στης Εμιλυ. Μεσα στην νύχτα φαινόταν τρομακτικο....
Α- Σίγουρα είναι καλή ιδέα;
Τ- Προχωρά.
Έσπρωξα την πόρτα και αυτή άνοιξε τρίζοντας.....
Α- Δεν κλειδώνουν αυτοί;
Τ- Δεν ξέρω. Βγάλε φακό.
Ανοίξαμε τους φακούς. Το φως τους δεν έφτανε μέχρι το τέλος του διαδρόμου. Προχωρήσαμε λοιπόν στον διάδρομο. Στους τοίχους υπήρχαν αναποδογυρισμένα κάδρα με μαύρη κορνίζα. Η ταπετσαρία σε πολλα μέρη είχε ξεφτίσει. Ανοίξαμε μια μαύρη πόρτα λοιπόν και βρεθήκαμε στην κουζίνα.
Α- Βρομάει σάπια φρούτα.
Τ- Το ξέρω.
Άνοιξα το ψυγείο και βρήκα δυο μεγάλα ταψιά. Το περιεχόμενο τους δεν φαινόταν από το χαρτί που τα κάλυπτε. Σήκωσα το ένα και ειδα....κόκκαλα ανθρώπου....
Τ- Α...Α....αρετη....
Α- Έλα βρήκα μια κονσέρβα για γάτες!! Εσυ;
Τ- Έλα....ε...δω.....
Ήρθε και μόλις είδε τα Κόκκαλα κόντεψε να ουρλιάξει.
Α- Πάμε να φύγουμε από εδώ...
Βγήκαμε γρήγορα έξω και τρέξαμε στην πόρτα....κλειδωμένη.....
Τ- Έλα στο παράθυρο!!!
Προσπάθησα να ανοίξω το παράθυρο αλλά μάταια. Φρακαρισμένο.
Α- Κλειδωθηκαμεεεεε!!
Τ- Σσσσς. Κάτι ακούω.....
Το πάτωμα έτριζε σαν να μας πλησίαζε κάποιος από την κουζίνα.
Τ- Πανω!!
Αρχίσαμε να τρέχουμε στις σκάλες και γρήγορα φτάσαμε στον διάδρομο του πάνω πατώματος ο οποίος ήταν ίδιος με τον άλλον. Ο ήχος σταμάτησε.
Α- Φοβάμαι.
Τ- Να το δωμάτιο της Έμιλυ.
Μπήκαμε μέσα και κλείσαμε γρήγορα την πόρτα. Το δωμάτιο ήταν σκοτεινό και ο διακόπτης της λάμπας άφαντος. Πήγα στο κομοδίνο της και άνοιξα τα συρτάρια.
Μια μη συμπληρωμένη ταυτότητα....
Χαρτί γέννησης της αδερφής της.....
Ημερολόγιο!!!!!!!
Άνοιξα σε μια τυχαία σελίδα.
Χάλογουιν του 2018.....
Α- Μαρτινους.....
Τ- Σκάσε δεν μπορώ να βγάλω τα γράμματα!
Α- Μαρτινους.....
Τ- Νομίζω πως εδώ γράφει το όνομα μου....
Α- ΜΑΡΤΙΝΟΥΣ!
Τ- ΤΙΙ;
Α- Κοιτα.....
YOU ARE READING
The ghost-girl (completed)
Paranormal"Tetralogy" 1.The ghost girl (completed) • Ο Μαρτίνους βλέπει πράγματα που κανείς άλλος δεν βλέπει. Φτάνει στο σημείο να απειλείται η ζωή του αδερφού του και αυτός να είναι ο υπεύθυνος...θα βρεθεί χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του αλλά θα...