Part 5

561 63 12
                                    

Μπ-ΜΑΡΤΙΝΟΥΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΩΡΑΑΑΑ!!!

Πετάχτηκα από το κρεβάτι και άνοιξα.

Τ-Τι συμβαίνει;

Είδα πίσω του αστυνομικούς...στο δωμάτιο του Μάρκους...

Μπ-Τι...τι του έκανες....

Τ-Εγώ; Τίποτα!

Μπ: ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΨΕΜΜΑΤΑ! Το μόνο δωμάτιο που δεν έχει κάμερες είναι το δικό σου! Σε είδα να αφήνεις λεφτά στο γραφείο του Μάρκους και πιο μετά μόλις αυτός τα άγγιξε...

Τ-Τι του συνέβη;

Μπ-Βρίσκεται στο νοσοκομείο σε βαριάς μορφής κώμα εδώ και αρκετά λεφτά αφού ακούμπησε τα χρήματα. Τα χρήματα γέμισαν αίματα χωρίς λόγο στα καλά καθούμενα. Αυτή την στιγμή τα εξετάζουν επιστήμονες. Πού τα βρήκες;

Τ-Κάπου!

Μπ-Μαρτίνους...δεν καταλαβαίνεις το πρόβλημα της κατάστασης; Δεν ξέρουμε αν θα γίνει καλά ο Μάρκους.

Σας έχει έρθει ποτέ μπάλα μπάσκετ στο κεφάλι; Εγώ έτσι ένιωσα εκείνη την στιγμή...

Τ-ΤΙΙΙΙΙ;;; ΟΧΙ!!! ΘΑ ΤΗΝ...

Ήθελα να πω θα την σκοτώσω αλλά πως μπορείς να σκοτώσεις ένα νεκρό φάντασμα;

Μπ-Ποια;

Τ-ΑΥΤΗ! ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΤΑ ΕΔΩΣΕ!! Η ΕΜΙΛΥ! ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΠΩΣ..ΠΩΣ....

Δεν μπορούσα να μιλήσω από τα νεύρα μου.

Μπ-Ξέρεις κάτι Μαρτίνους; Έχεις αλλάξει πολύ. Και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου. Έλα πάμε στο νοσοκομείο.

Τ-ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ...κάτσε τι;

Μπ-Έλα.

Τ-Πάμε στον Μάρκους;

Μπ-Ναι...έλα.

Τ-Ωραία!

Πού το βρήκα το ωραία; ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΚΟ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ; ΤΙ..ΤΙ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΗ!!!;;; ΑΥΤΗ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑΑΑΑΑ!!!

Καθώς περάσαμε από τους αστυνομικούς με κοιτάξανε περίεργα.

Αστ-Κύριε Γκανάρσεν...

Μπ-Πείτε μου.

Αστ-Βγάλαμε κάποια αποτελέσματα. Ελάτε λίγο να σας πούμε...και αν γίνεται...χωρίς το αγόρι.

Μπ-Βεβαίως! Τίνους περίμενε πέντε λεπτάκια εδώ.

Και με παράτησε έξω από την εξώπορτα! Και περάσανε πέντε...δέκα...δεκαπέντε....άρχισα να κοπανάω το κεφάλι μου στον τοίχο από τον θυμό μου.

Τ-ΕΜΙΛΥ!!!

Κ-Με φώναξες Μαρτίνους;

Τ-ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΜΜΕΝΗ...ΧΑΖΗ...ΗΛΙΘΙΑ!!!!

Κ-Έκανα ότι μου είπες Μαρτίνους. Βρίσε με όσο θες.

Τ- άμα θεωρείς αυτά βρισιές τότε δεν ξέρεις πραγματικά τι θα πει βρισιά...

Μπ-Με ποιον μιλάς Μαρτίνους;

Τ-Με την Έμιλυ.

Μπ-ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΩΡΑ!!!

Τι τον έπιασε αυτόν; Επειδή δεν την βλέπει δεν φταίω εγώ! Αλλά είναι δίπλα του και χαμογελάει ενώ αυτός ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ! 😭😭

Οδηγούσε με εκατόν σαράντα. Αναρωτιέμαι γιατί δεν τρακάραμε ακόμα. Από ότι είπε στο τηλέφωνο με την μαμά, άκουσα πως ο Μάρκους είναι ΧΑΛΙΑ!! Άμα είχα ένα μαχαίρι εκείνη την στιγμή, θα το κάρφωνα στην καρδιά μου να σταματήσω να αισθάνομαι. Γιατί δεν άκουσα μόνο αυτό, αλλά και πως είναι δύσκολο...να επιζήσει....

Μπ-Κατέβα.

Κατέβηκα και τον ακολούθησα. Μπήκαμε στο νοσοκομείο και ανεβήκαμε στον πέμπτο όροφο. Ο μπαμπάς σταμάτησε σε μια πόρτα που έγραφε...ψυχολόγος.

Τ-Μπαμπά; Τι κάνεις;

Χελλόου μαι φρέντς! Όπως είπα και στην άλλη ιστορία, συγγνώμη που έλειπα! Πάτε στο the wrong flight 2 να μάθετε γιατί!! Ββ❤️

The ghost-girl (completed)Where stories live. Discover now