17: The story

229 27 19
                                    

Ε- Δεν θυμάμαι τίποτα. Δεν θυμάμαι τίποτα από όσα περιγράφεις Μαρτινους.

Τ- Πφφ....

Α- Είσαι σίγουρη μικρή; Άμα θυμηθείς και το παραμικρό, ενημέρωσε μας.

Ε- Εντάξει κύριε αστυνόμε....

Επ- Λογικά το μυαλό της μικρής ήταν στην κατοχή της κοπέλας η οποία κοπελα σύμφωνα με τις μελέτες μου είχε μερικές υπερφυσικές δυνάμεις....

Τ- Μόνο υπερφυσικές;

Οι επιστήμονες προσπαθούν να εξηγήσουν εδώ και ώρες.

Τ- Κύριε αστυνόμε ξερετε κάτι για αυτή την κουκλα;

Α- Η αλήθεια είναι πως ναι. Λένε πως σε εκείνη την αποθήκη έμενε κάποτε ένας παππούς με τη εγγονή του. Η εγγονή του δεν είχε φίλους. Μόνο μια κουκλα. Την έλεγε Σάλι. Ήταν πανέμορφη και της είχε ράψει τα ιδια ρούχα με αυτά που φορούσε και το κοριτσάκι. Έμοιαζαν σαν δυο σταγόνες νερό.

Ανατρίχιασα λίγο. Είδη.

Α-...το κοριτσι μεγάλωνε και δεν έπαιζε με την κουκλα του. Ο παππούς πέθανε και η κοπελα, έμενε μόνη στην αποθήκη. Ήταν γύρω στα δεκαεφτα και βρήκε την κουκλα σε ένα παλιό μπαούλο. Ήταν σε άθλια κατάσταση με σκισμένη φούστα, χωρίς φριδια. Λένε πως η κουκλα θύμωσε που το κοριτσι την ξέχασε και επιτέθηκε λέγοντας της «έλα να παιξουμε». Η κοπελα τρομοκρατήθηκε και η κουκλα την έφτασε στην κατάσταση που ήταν και η ιδια. Στο τέλος μάλιστα την σκότωσε και κράτησε την ψυχή της. Το φάντασμα της κοπέλας κατοικεί μεσα στο σώμα της κούκλας.

Τ- Ενδιαφέρων. Και πως ήταν το όνομα της κοπέλας;

Α- Ιρια.

Τ- Πολυ ενδιαφέρων.

Α- Ακου μικρέ όσα είπες είναι αληθινά και όσα είπα είναι επίσης αληθινά. Αλλά σε παρακαλω μην κανείς τίποτα εναντίων της κοπέλας μόνος σου.

Τ- Το ξερετε και εσεις πως....

Επ- ....αραδηλαδημετηνπυρηνικηεκρηξημιασεργοστασιακησμαζασδημιουργηθηκεκαπνοσπουκαλυψετηνκοπελακαιμεσαστουδρογονιοκαιστονατριοηκοπελαδημιουργησετηνεντυπωσηπωςχάθηκε! Βρήκα την απάντηση!

Τ- Η οποία είναι;

Επ- Η κοπελα που είδατε ήταν επιστήμονας που κατείχε ιωξιδιουχο νάτριο!

Βγήκε έξω χαμογελώντας ο τρελος επιστήμονας.

Τ- Το ξερετε και εσεις πως δεν χάθηκε;

Α- Φίλε μου....κανονικά η Ιρια.....είναι ξαδέρφη της προγιαγιάς μου...

The ghost-girl (completed)Where stories live. Discover now