Ήταν πολυ αργά. Η ώρα πέρασε γρήγορα. Ξαφνικά ειδα την Άννα να με κοιτάει έξω από τον περίγυρο του νεκροταφείου.
Μ- Συγγνώμη που δεν μπορεσα να έρθω σήμερα. Θύμωσα με την μάνα μου.
Α- Θα το πληρώσεις αυτό. Ο Ντιάμπλο θα σε στοιχειώνει αιώνια!
Μ- Το παλιόσκυλο της βρομιαρας φίλης σου;
Πέτυχα αυτό που ηθελα. Προσπάθησε να μπει μεσα στο νεκροταφείο αλλά άρχισε να ουρλιάζει σαν να καίγεται.
Α- Δεν θα μείνεις για πάντα εκεί μεσα! Θα πεινάσεις και θα βγεις! ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΡΕΙΞΩ ΣΤΟΝ ΛΑΚΟ ΜΕ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ!!
Μ- Πού μένει ο πατέρας σου;
Α- ΣΤΟΝ ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟ ΒΛΑΚΑ! Ε ΒΛΑΚΑ!!!
Μ- Ξαναπεστο.
Α- Βλάκα!!
Σηκώθηκα από τον τάφο και την πλησίασα. Προσπάθησε να με πιάσει αλλά δεν μπορούσε ούτε τα κάγκελα να ακουμπήσει.
Α- Είσαι ηλιθιος! Νομίζεις πως μπορείς να με νικήσεις εεεε; Μόλις τελειώσω με σένα θα πάω να περιποιηθώ τον προβληματικό τον αδερφό σου!
Πλησίασα ακόμα περισσότερο. Αυτή τέντωσε τα χέρια της να με αρπάξει. Τελευταία στιγμή πήγα απότομα πίσω και έπεσε μεσα.
Τα ματια της γύρισαν ανάποδα και πήρε φωτιά. Τα ουρλιαχτά της παίζει να ακούγονταν σε όλο το τροφορς άμα ήταν κανονικός άνθρωπος. Όμως έλα που την βλεπω μόνο εγώ....
Το μόνο που έμεινε από την Άννα είναι στάχτες πλέον. Τις πήρα σε ένα σακουλάκι και έσκαψα μια τρύπα μέσα στο νεκροταφείο. Έχυσα μεσα τις στάχτες και Κάλυψα την τρύπα με ένα βουναλάκι χώμα.
Ο Πάπας της εκκλησίας βρισκόταν είδη στο εγκαταλελειμένο σπίτι της φίλης της Άννας -γιατί φιλες ήταν Ψεμμα είπε πως ήταν εχθροί- και οι γονείς μου ήταν στον δρόμο με την αδερφή μου, τον αδερφό μου και την κοπελα του.
Ο Πάπας είχε κινητό. Μοντέρνος Πάπας. Αιφον οκτω πλας. Μάλιστα και σε μαύρο για να ταιριαζει με την δουλειά του. Τον πάω πολυ τον παπά τον Κυρ Αντώνη.
Έριξα μια ματια στο νεκροταφείο. Από μακριά ειδα τότε το αμάξι των γονιών μου. Επιτέλους όλα τελείωσαν και θα ήμαστε όλοι ευτυχισμένοι. Ο Πάπας μάλιστα ο Κυρ Αντώνης μου έδωσε μια χρήσιμη συμβουλή. Θα αρέσει πολυ στον Μαρτινους!!
BẠN ĐANG ĐỌC
The ghost-girl (completed)
Siêu nhiên"Tetralogy" 1.The ghost girl (completed) • Ο Μαρτίνους βλέπει πράγματα που κανείς άλλος δεν βλέπει. Φτάνει στο σημείο να απειλείται η ζωή του αδερφού του και αυτός να είναι ο υπεύθυνος...θα βρεθεί χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του αλλά θα...