29.Bölüm

22.8K 1.7K 324
                                    

Merhaba 😍 biraz geç geldi farkındayım ama köyden dönen küçük kuzenlerimle hasret giderdik 🙈 kusura bakmayın lütfen 😍

Bölümü de dört saatte falan yazdım o yüzden baya kafam bulanık yani 🙄 ama siz sözünüzü tutup oy verdikçe benimde yazmak için sorumluluğum artıyor bu yüzden birazcık dişimi sıktım 😍

Bu bölüm mavitonlarinda98 a 😍 kurgumu okumuyor olsa da onu sevdiğim için ithaf ediyorum 😍😍 ha bide benim ikizler var Xayah61 ve Luxanna61 😍

İnsanlar çalan şarkıyla dans etmeye devam ederken ben sadece kendini zor tuttuğu belli olan Warner'a bakakalmıştım. Yalnızca dans ettiğim için bu kadar sinirlendiğine inanmıyordum. Mutlaka başka bir şey daha olmalıydı.

Ona ne olduğunu deli gibi sormak istesem de uymamız gereken bir plan vardı. Birbirimizi burada görmüş gibi davranacaktık.

Bu yüzden dağılan dikkatimi topladım. "Kolumu bırakır mısınız?" dedim, hâlâ kolumu tutan elini göstererek. Sesimi duymak onun da bir şeylerin farkına varmasını sağlamıştı, kolumu bırakıp sinir dolu yüz ifadesini saniyeler içinde alaycı bir havaya soktu.

Daha önce görmediğim alaycı gülümsemesiyle, "Sizi birisiyle karıştırdım sanırım." dediğinde gülümsemeye çalıştım.

"Önemli değil." dedikten sonra önüme dönüp kızlara baktım ama ikisi de yok olmuştu.

Warner arkamdan, "Arkadaşlarınız sanırım bir şeyler içmeye gitti. Ben de size ısmarlayabilir miyim?" dediğinde sanırım bu oyunu birazcık sevmiştim. Açıkçası onunla flört etmek hoşuma gitmişti.

Tekrar ona dönüp cilveli bir kahkaha attıktan sonra, "Sanırım bu teklifi kabul edeceğim." dedim.

İkimiz birlikte bara doğru yürürken, Warner beni tanımayan bir adam rolünde olsa da tam arkamdan yürüyüp kimsenin bedenime dokunmamasını sağlıyordu. Ne durumda olursak olalım onun her zaman benim yanımda olacağını biliyordum.

Dans alanından çıkıp uzun bar masasının önündeki taburelere oturduğumuzda görevli çocuk ne içeceğimizi sordu. İkimiz de daha önceden anlaştığımız gibi hafif şeyler söylemiştik. Warner yeni tanıştığı bir kadına ilgili adamı oynamaya başladı.

Beni baştan aşağı inceleyerek, "Buraya tatil için mi geldiniz?" diye sordu. İtiraf etmeliydim ki oyunculuğun hakkını iyi veriyordu.

Gülüp, "Bilirsin, arkadaşlarla çıkılan tatil her zaman güzeldir." dedim.

Havadan sudan yaklaşık bir saat konuşmanın ardından sonunda beklediğimiz işaret gelmişti. Madison bara giriş yapmıştı. Şimdi tek ihtiyacımız olan şey, Lydia'nın ona cadı hünerlerini gösterip barın karanlık arka sokaklarına çekmesiydi.

Başta bu fikre karşı çıksam da Warner onun cadılara karşı gerçek tepkisini görmek istemişti. Madison'a doğrudan sorarsak yalan söyleyebilirdi. Bu yüzden hem ilgisini kazanıp onu dışarıya çıkaracaktık hem de gerçekten bir ruh emen mi, onu görecektik.

Planımız basit ve yapılabilirdi fakat Warner'a gelen telefon tüm planı alt üst etmişti. Madison bardan erken ayrılmıştı. Muhtemelen bir şeyden şüphelenmiş olmalıydı.

Onu tamamen kaybetmeden önce harekete geçerek hep beraber bardan ayrıldığımızda Rebeca'nın grubundan olan birkaç kişi bize ne tarafa doğru gittiğini söylemişti.

KANLI LOTUS (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin