Merhaba! Her zamanki gibi sizi ve yorumlarınızı özleyerek bölümü hızlıca yazıp atıyorum. Bu yüzden yorumlarda buluşalım canlarım 😍
Bölüme geçmeden önce söylemek istediğim bir şey var. Az çok değil buraya gelene kadar baya uğraştık. Siz bölüm beklediniz ben bölüm atmak için yırtındım. Peki sizi Alexis'i güvendirmeyen neydi? Bana güvenmeyebilirsiniz fakat Alexis sizinle yaşam bulmuşken ona güvenmemeniz beni gerçekten üzdü.
Bazıları saçma vs diyip kitabı bıraktı. Böyle hissedenlerin zaten okumasını istemiyorum. Benim her daim yanımda olacak insanlara ihtiyacım var.
Her neyse hatırladıkça kızıyorum buyurun bölüme geçelim 🌺
İthafım, Xayah61 ve Luxanna61 için ❤️ size söyleyebilecek kelimelerim yok. Sadece yanımda olduğunuz için teşekkür ederim ❤️
Ayrıca, yarenolak0 Ceydabegumdag sizi de seviyorum 🌺Sonunda ağaç dallarında oradan oraya zıplamaktan vazgeçen vampirle birlikte arabasına binerek yola koyulduğumuzda aklımı kurcalayan onlarca soru vardı.
En başta kalbim ve ruhumla birine aitken neden ondan bu kadar etkilendiğimi çözmeye çalışıyordum. Garip şekilde bu durumun benim duygularımla alakalı olmadığını biliyordum. Sanki bir büyünün akımına kapılmış gibi duygularımın benden bağımsız hareket ettiğini hissediyordum.
Doğru cevap verip vermeyeceğinden emin olamasam da, "Senin büyün ne?" diye sordum. Bu durumun tek sorumlusu onun ağaç tepesindeyken bahsettiği büyüsü olmalıydı. Ona karşı koyabilen bir kadın olsam da etkilenmiyor sayılmazdım.
Büyüsü hakkında bilgi sahibi olmadığım için ona bakmamaya ve uzak durmaya dikkat ediyordum. Kendimi olabildiğince kendi koltuğumun kapısına yaslamıştım. Aramızda hiç değilse biraz mesafe olmalıydı.
Bu halime alay eder gibi gülümserken, "Ne o, bana karşı koyamadığın için merak etmeye mi başladın?" dediğinde durumun gayet farkında olması ortada benim bilmediğim sırlar olduğunu kanıtlıyordu.
"Sana karşı koyabilen tek kadın olduğumu söyledin. Gücünü merak ettim." dedim ılımlı olmaya çalışarak. Kendine bu kadar güvenmesi sinir bozucuydu.
Onu ilk gördüğünüzde yakışıklı oluşu aklınızı başınızdan alabilirdi bana da olduğu gibi. Fakat o konuştukça anlıyordunuz ki içi boş bir kabuktan öte değildi. Beni bu kadar etkilemiş olması tamamen büyüsünden kaynaklıydı.
Düşündükçe daha mantıklı geliyordu. Warner ile olan mühürüm sayesinde büyüsünden etkilenmemiş olmalıydım. Sürekli göğsümde oluşan acı sadece ona hayranlıkla baktığımda ortaya çıkıyordu. Sanki beni uyarıyor gibi kendime gelmem için hatırlatıcıydı.
Vampir, "Benimle yemek yemen şartıyla sana sırrımı söyleyebilirim." dediğinde ciddiyetsiz tavırlarına göz devirmemek için kendimi sıkıyordum.
Sorusunu es geçerek, "Kim olduğunu hala söylemedin." diye sorduğumda göz ucuyla onu izliyordum. Kim olduğunu daha önce sormama rağmen hala söylememişti.
Sırıtan ifadesi normal bir insanda görülmeyecek hızda solduğunda bu halinin daha korkutucu gözüktüğüne karar vermiştim. Kaşlarını çatması tüylerimi ürpertmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI LOTUS (TAMAMLANDI)
FantasyAilemin öldüğünü annemin telefonuma bıraktığı sesli mesajla öğrendim. Açık unuttuğu telefon çığlıklarına şahit olmamı sağladı. Ve katilleriyle tanışmamı... Artık eve gittiğimde benim için kapıyı açacak bir annem ya da saçlarımı okşayacak bir babam y...