Merhaba millet 😍😍 Bu gün özellikle çok mutluyum çünkü 2018 Wattpad yarışmasının ilk elemesini geçtim 🎊 bu hepimizin başarısı sizsiz başaramazdım hepinizin teşekkür ederim 😍
Durum bu olunca bende dedim ki neden hediye olarak bir bölüm yazmıyorum 🙄 ve buradayım 😍 lütfen sizde benden desteklerinizi esirgemeyin ve yanımda olun ❤️
Ayrıca bu bölüm çoğu gerçeği öğreneceksiniz fakat 31. Bölüm tamamen her şey ortaya çıkacak 😏 meraklandınız değil mi 😍 bende merak ediyorum tepkilerinizi 🙊
Bu bölüm kime ithaf edeceğimi bilemedim isteyen varsa buraya yorum bıraksın sırasıyla ithaf edeceğim 😍😍
Attığım adımla yerde birikmiş toz tabakası havaya karışırken elimin tersiyle ağzımı kapatıp öksürdüm. Nasıl bir ev bu kadar tozlu olabilirdi, anlamış değildim. Üstelik çıplak ayaklarımla yürüdüğüm için biraz da tiksinmiştim.
Tartışma seslerinin geldiği arka tarafa doğru ilerledim. Geçtiğim koridor kurumuş sarmaşıklar tütsüler ve mumlarla donatılmıştı. İlk izlenimim Madison'ın buraya günlerdir gelmediği olsa dahi yerdeki ayakkabı izleri burada yaşadığı anlamına geliyordu. Sanırım sadece pek hijyenik biri değildi.
Ne kadar uyuduğumdan habersiz olsam da ilerlemeye devam ederken evin camlarından girmeye başlayan güneş ışıklarını görünce saatin altı civarında olabileceğini tahmin ettim. Bu da yaklaşık dört saat uyuduğum anlamına geliyordu.
Warner'ın arkamdan geldiğini yıpranmış tahtada attığı adım seslerinden anlayabiliyordum. Hâlâ ona kızgın olduğumdan bana yetişememesi için biraz daha hızlı yürüdüm ve sonunda bizimkilerin kurulduğu garip odaya giriş yaptım.
Odadan yayılan kokuyu daha eve ilk girişimde fark etmiştim. Her yerde yanmakta olan mumlar ve tütsülerden geliyordu muhtemelen bu koku.
Odanın yalnızca bir camı olsa da güneş almayan bir yerde bulunduğu için loş bir hava vardı. Sanırım ürkütücü demek daha doğru olurdu.
Tütsülerin ve garip kavanozların olduğu masanın yanına tavana kadar ulaşan büyük bir kitaplık yerleştirilmişti. Tüm duvarı kaplamasına rağmen kitapların çokluğundan dolayı bazı raflarına birkaç kitap fazladan sıkıştırılmıştı.
Odada bulunan küçük bir camın önüne konulmuş dört kişilik koltukta kızlarla Tobias otururken, Austin ve Luis evi korumak için dışarıya çıkmışlardı.
Koltuğun solunda kalan taraftaysa bir baza vardı. Bulunduğumuz oda sanki yaşanılan tek yerdi. Madison yatağına oturmuş, kucağına koyduğu kitabın sayfalarını hızla karıştırırken geldiğimin farkına bile varmamıştı.
Doğrusu barın arka sokağındayken de beni fark etmediğini düşünerek yanılmıştım. Onda kesinlikle değişik bir şeyler vardı. Vampir ya da kurt olmadıkça beni o karanlıkta görmesi imkânsızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI LOTUS (TAMAMLANDI)
FantasyAilemin öldüğünü annemin telefonuma bıraktığı sesli mesajla öğrendim. Açık unuttuğu telefon çığlıklarına şahit olmamı sağladı. Ve katilleriyle tanışmamı... Artık eve gittiğimde benim için kapıyı açacak bir annem ya da saçlarımı okşayacak bir babam y...