Merhaba millet 😍 yine sıcak bir günden merhaba 😭
Üzgünüm çünkü bilgisayarım bozuldu ve bölüme resim ya da şarkı ekleyemeden atıyorum 🙄
Bu bölüm Luxanna61 için 😍 tüm yorumların için teşekkür ederim canım 😊
Öpücüğünün verdiği his göğsümde büyük bir patlama yaratırken o an emin oldum. Şimdiye kadar sadece hoşlanma gibi gelmişti, uzun sürecek olsa da istediğim an unutabileceğim bir adam olabileceği düşünüyordum. Fakat şu anda ona aşık olduğumu anlamıştım. Lacivert gözleri tüm kalbimi esir almıştı.
Sıkıca tuttuğu bedenimi biraz gevşeterek yüzüme baktı. Parmaklarını tenime sürterek ıslanmış saçlarımı kulağımın arkasına yerleştirdiğinde nefesimi tuttum.
"Bundan sonra her şey farklı olacak." dedi, derinden gelen sesiyle.
Dilim tutulmuş gibiydi, ona ne cevap vereceğimi bilemiyordum. Ne demek istediği hakkında bile bir fikrim yoktu. Sadece şu anda yok olmak istiyordum.
"B-ben-"
Cümlemi bitiremeden, "Warner! Alexis!" diye bağıran Austin'in sesi aramıza girdi. Sesi o kadar yakından gelmişti ki telaş içinde Warner'ı itip kıyafetlerimin olduğu yere yüzmeye çalıştım.
Warner ben ileri atılamadan kolumu tutarak beni geniş bedeninin arkasına sakladı. Omzunun üstünden Austin'in sarmaşıklarla kapanmış giriş kapısından girdiğini gördüm. Demek yüzmeye çalışsam bile yetişemeyecektim.
"Dostum orada ne yapıyorsun? Alexis nerede?" diye soran Austin henüz yerdeki kıyafetlerimi görmemiş gibiydi. Utançtan yanaklarımın ısındığını hissediyordum. Tanrım! Kim bilir hakkımızda neler düşünecekti.
Warner, "Dışarı çık, Austin. Bizi mağaranın girişinde bekle." dediği sırada kıpırdamadan beni görmemesini sağlıyordu.
"Siz mi? Ben Alexis'i göremi-" derken birden susup Warner'a daha yakından baktı.
"Austin, hemen çık buradan." diyen Warner'ın sesi şimdi daha sertti. Olayları sanki dışarıdan izleyen biriymişim gibi sesimi çıkaramıyordum.
Ne kadar uğraşsak da Austin, beni fark ettiğinde "S*ktir." diye kaba bir tepki verdi. Hissettiğim utanç duygusundan yüzümü Warner'ın omzuna yaslayarak daha fazla ona bakmadım. Warner'ın bedeni dokunuşumla kasılmıştı.
"Ben seni s*kmeden önce hemen defol buradan!" diye kükreyen Warner'ın sesiyle yerimde kasıldım. Sanırım artık kulaklarım eskisi kadar iyi duyamayacaktı. Üstelik kullandığı o kelime beni utancın son evresine sürüklemişti.
Austin sesinden belli olan mutlulukla, "Hadi be! Gerçekten mi? Siz şimdi sevgili misiniz yani?" diye söylediğinde onun gerçekten kuzeni için mutlu olduğunu biliyordum.
Warner'ın farklı bir kaba tabirine dayanamayacağım için araya girdim. "Austin, izin verirsen giyineceğim." dedim, sesimin imalı çıkmasına özen göstererek.
Ne demek istediğimi anladığında sırıttı. "Ben sizi dışarıda bekliyorum." dedikten sonra sarmaşık kapıdan çıkıp gitti.
O kadar utanıyordum ki Warner'ın yüzüne dahi bakmadan arkasından çıkıp kıyafetlerime doğru yüzdüm. Durumun farkında olan Warner bir şey demeden peşimden geldi. O ana kadar onun havuza neyle girdiğini hiç düşünmediğimi fark ettim. Göz ucuyla etrafı süzdüğümde şortunun hemen girişin kenarında durduğunu fark ettiğimde daha hızlı yüzmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI LOTUS (TAMAMLANDI)
FantasyAilemin öldüğünü annemin telefonuma bıraktığı sesli mesajla öğrendim. Açık unuttuğu telefon çığlıklarına şahit olmamı sağladı. Ve katilleriyle tanışmamı... Artık eve gittiğimde benim için kapıyı açacak bir annem ya da saçlarımı okşayacak bir babam y...