Rozdział 33

1.1K 23 0
                                    

Natalia:
Tak jak myśleliśmy. Grzegorz nic nam nie powiedział. Jeżeli nie znajdziemy dowodów, że Wiktoria to jego była żona to zniszczy nasz wydział. Nie możemy mieć szpiega na komendzie. Nie wiadomo ile już informacji zdążyła wynieść.

Kuba z Natalią poszli ustalić datę ślubu w kościele. Ich wesele ma odbyć się 21 czerwca 2020 czyli za 2 miesiące. Wrócili do domu i przeglądali różne sale weselne. Znaleźli kilka fajnych, zadzwonili pytając czy jest wolny termin i od jutra mieli zacząć jeździć je oglądać. Na kartce zapisali najważniejsze pytania które będą zadawać właścicielowi sali.

Następnego dnia policjanci byli zobaczyć 6 sal weselnych. Jedna odpowiadała im najbardziej ponieważ miała ładny wystrój, dobrą cenę i fajną lokalizację. Skontaktowali się z rodzicami i opowiedzieli im co i jak. Oczywiście i Nowakowie, i Roguzowie powiedzieli, że dołożą im na to wesele, a właściwie zafundują całość. Po długich namysłach Kuba zadzwonił do właścicielki i zarezerwował salę. Jutro mieli jechać ustalić menu i inne rzeczy.

Nazajutrz detektywi byli już na sali i wybierali posiłki. Potem zastanawiali się nad dekoracjami które będą podczas wesela. W drodze powrotnej do domu Natalia zadzwoniła do Kingi żeby wysłała jej numer do kapeli weselnej która grała u nich ponieważ byli świetni. Na szczęście mieli wolny termin więc zarezerwowali i potem pojechali zapłacić. Wrócili do domu i zrobili listę gości. Ich ilość wynosiła dokładnie 150 osób plus państwo młodzi.

Zaprosili telefonicznie tych którzy mieszkali daleko poza Warszawą tłumacząc się brakiem czasu wolnego żeby jechać zawieść osobiście zaproszenie. Oczywiście mieli taki zamiar ale dopiero gdzieś ze 2 tygodnie przed weselem. Natalia pojechała do sklepu papierniczego kupić zaproszenia, a Kuba w tym czasie szukał na necie miejsca na kawalerski.

Kuba z Natalią wypisali już wszystkie zaproszenia. Dla tych którzy mieszkali w Warszawie i w odległości 50km od stolicy zawieźli już dzisiaj. Zostało im jeszcze dla tych którzy mieszkali już dalej i rozdać kilka zaproszeń na komendzie. Wyjechali rano, a wrócili wieczorem więc zjedli kolacje i poszli spać.

Policjanci przyjechali do pracy i wręczyli koperty swoim przyjaciołom. Większość od razu potwierdziła, że przyjdą na wesele. Oczywiście było też zaproszenie dla szefa.

- Nie spodziewałem się, że będę zaproszony na wasz ślub.

-Czemu? - spytał Kuba.

- No bo rzadko kiedy zaprasza się szefa.

-Ale ty nie jesteś dla nas tylko szefem... Traktujemy ciebie jak drugiego ojca bo tak na prawdę spędzamy z tobą więcej czasu niż z rodziną.

-Dziękuję. Przyjdę na pewno.

Otrzymali zgłoszenie dotyczące znalezienia powieszonego mężczyzny w lesie więc pojechali tam natychmiast. Po powrocie zostali wezwani przez Piotra.

-Słuchajcie tak sobie myślałem na temat waszego ślubu... Kuba chciałbyś iść w mundurze?

- Fajnie by było...

- To strój masz załatwiony. - przerwał mu Zarębski - Dobra pytanie numer dwa. Chcecie asystę honorową?

-Przyznam, że było to moim marzeniem jak wstąpiłam do policji - uśmiechnęła się Natalia.

-Zwykły cywil nie ma takich atrakcji zawierając małżeństwo. Więc asysta musi być.

-Ok. A jakim samochodem jedziecie?

-Znajdziemy jakiś samochód. Sporo osób ma fajne autko.

- Bo pomyślałem o tym, że może byście chcieli radiowóz... Oznakowany.

-Szef mówi poważnie?

- Całkiem poważnie. Nie codziennie widzi się radiowóz weselny - uśmiechnął się - To jak?

Kuba i Natalia spojrzeli się na siebie i potem na szefa. Radiowóz który miał ich zawieść do ślubu był fajnym pomysłem więc się zgodzili. Zarębski chciał dla nich przygotować jedną niespodziankę, a mianowicie bramkę weselną spod domu pani młodej. Dlatego kiedy Kuba z Natalią pojechali do domu zrobił zebranie dla pozostałych i powiedział im o pomyśle. Każdemu się to spodobało i powoli zaczęli przygotowania. To ma być bramka hit 2020.

Tydzień później

Natalia wraz ze swoimi dwiema najlepszymi przyjaciółkami Iloną i Pauliną oraz Kingą wybrały się do salonu sukien ślubnych. Nowak upatrzyła sobie kilka już wcześniej ale potrzebowała kogoś aby pomógł jej się zdecydować. Po przymierzeniu wszystkich dziewczyny podjęły decyzje i kazały jeszcze raz założyć tą jedną.

- Kochana bierz tą. Wyglądasz zajebiście w niej. - powiedziała Ilona z szerokim uśmiechem na twarzy.

-Serio?

-Powiem Ci, że ładniejsza od mojej.

- Paula? A ty jak sądzisz?

- Już cię widzę w niej na ślubie. Kupuj ją, najlepsza ze wszystkich które przymierzyłaś.

- Więc jak? Suknie mamy już z głowy?

-Tak... Biorę ją. - odpowiedziała bez wahania.

Natalia podeszła do kasy i zapłaciła, ale zostawiła ją w salonie. Ktoś odbierze ją w dniu wesela. Potem poszły do kosmetyczki na próbny makijaż. W jednym wyglądała za razem pięknie i seksownie dlatego wybrały ten. Natalia miała już wszystko, podobnie jak i Kuba. Teraz został im tylko wieczór panieński i kawalerski do zrobienia a potem już zawarcie związku małżeńskiego.



-------------------
Co koledzy urządzą Kubie na wieczorze kawalerskim?
A co koleżanki Natalii?
Odpowiedź w następnym rozdziale ☺️

W pogoni za marzeniami - Gliniarze [ZAKOŃCZONA] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz