Chapter 13

83 6 6
                                    

*Hikari szemszöge*

      Csak a sötétséget látom, és mozdulatlan vagyok. Fogalmam sincs, hogy mi történt miután elvesztettem az eszméletemet. Azt sem tudom, hogy mennyi  idő telt el azóta. Csak annyit érzek, hogy már nem fáj semmim. 'Kage végzett volna velem?'

- Mikor fog végre magához térni? - hallottam valakinek a hangját. 

- Nem lehet tudni. Elég keményen elbánt vele Kage. A feje is erősen megsérült. Lehet, hogy súlyosabb a helyzet, mint egy egyszerű agyrázkódás. - hallatszott egy másik hang.

- Remek! Mást nem tudsz mondani csak a rosszat? Hogyan vagy képes így beszélni a saját feleségedről?! - hallottam meg az első hangot. Érezhető volt rajta, hogy ideges.

- Nyugodjál le, Kurosaki! Aizen-sama csak elmondta, hogy hogyan állunk. Jobb, mintha semmit sem tudnánk. Legalább azt tudjuk, hogy milyen állapotban van Hikari-sama. - hallottam meg egy harmadik hangot. 'Annyira ismerős ez a beszédstílus.'

- Fejezzétek be a kiabálást. Még a végén felkeltitek Hikari-t. - hallottam meg egy negyedik hangot. 

      Lassan kinyitottam a szemem. Először csak homályos foltokat láttam, aztán minden tiszta lett. Egy ágyon feküdtem valamilyen szobában. Pár méterre tőlem megláttam Sousuke-t, Ichigo-t, Orihime-t és Grimmjow-t beszélgetni. 'Szóval őket hallottam. Mi a fenét keres itt Grimmjow?' Gondoltam magamban, és lassan felültem az ágyon. Látszólag nem nagyon foglalkoztak velem.

- Rendben van, bocsánat. Ki kell találni, hogy most mit kezdjünk... Hikari felkelt. - mondta Ichigo miközben felém nézett.

- Hello. - minimálisan intettem. Mindannyian szélsebesen az ágyamhoz jöttek.

- Jól vagy, Hikari? Nem fáj semmid? Nem fáj a fejed? - támadott le a kérdéseivel Sousuke.

- Nem-nem. Jól vagyok. A fejem kicsit hasogat, de túlélem. - mondtam kicsit még kómás fejjel. 

- Biztosan minden rendben? - kérdezte aggódóan Orihime.

- Igen-igen... - mondtam és a tekintetem lassan átvándorolt Grimmjow-ra. - Grimmjow mi a Yhwach-ot keres itt? - kérdeztem fáradtan.

- Mi van? - néztek rám értetlen arccal. Miután rájöttem, hogy miért is néznek így rám, sóhajtottam.

- Ördög helyett Yhwach-ot mondtam. Mindig kiválasztok valakit a pokolban, és így nevezem. Most ő az Ördög a pokolban. - magyaráztam természetes módon.  

- Aha... Mikor jött nekünk szólni a Gotei 13, hogy baj van, Grimmjow éppen arra járt, és gondoltuk ő is jöhetne. - mondta Ichigo.

- Aha... Mi történt? - kérdeztem. 

- Miután elájultál, mi és a Gotei 13 tovább harcoltunk velük, hogy elkapjuk őket. Nem volt könnyű dolgunk. - mondta Orihime.

- Kurotsushi még régebben kifejlesztett egy erős akadályt, amit nem könnyű áttörni. Még tíz éve megvizsgálta azt az akadályt, amiben Yhwach tartott téged fogságban, és létrehozott egy ahhoz hasonlót. Shunsuke-t sikerült fogságba ejteni, de Ayumi elteleportált onnan. -  mondta Sousuke.

- Értem... Szóval Kage meglépett... Hol van most Shunsuke? - kérdeztem.

- Jelenleg Kurotsushi egyik laborjában. Próbálják kitalálni, hogy hogyan törjék meg Kage irányítását. - mondta Sousuke. Megrémültem.

- Micsoda?!?! És te hagytad?! - akadtam ki. 

- Hikari, nyugodj- mondta volna végig, de közbevágtam.

Fény és sötétség: örökösök. [Bleach fanfiction] (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora