*Aizen szemszöge*
- Még most sem tudom elhinni azt, ami tegnap történt... Hikari meghalt miattam és visszahozták őt az életbe... Ichigo és a gyerekek majdnem meghaltak miattam... Kizucho pedig egy számára igazán veszélyes technikát alkalmazott miattam... Veszélybe sodortam őket az önző cselekedeteimmel. Ezért nem akarok jelenleg ott lenni. - magyarázom, majd iszom egy korty teát.
- Értem... Megértem, hogy úgy érzed, így jobb, de az, hogy eltaszítod őket magadtól, nem megoldás. - mondja erre Kisuke, aki a kerek fa asztal túloldalán ül. Jelenleg a boltjában ülünk a társalgóban.
- Akkor mégis mi a megoldás? - értetlenkedem.
- Meg kell ezt beszélnetek. Abban kiváló vagy. - felel a kérdésre egyszerűen.
- A beszéd ebben a részében nem vagyok az... - mondom halkan.
- Ugyan, Sousuke-san. Már majdnem húsz éve az Élők Világában élsz Hikari-val. Biztosan sokszor voltak vitáitok, amiket meg tudtatok mindig beszélni. Csupán beszélgess el velük. - mondja erre Kisuke.
- Rendben. Akkor majd beszélek velük, miután magukhoz térnek. - jegyzem meg magamnak.
- Egyébként hogy van Shunsuke? Ha jól tudom, neki voltak a legsúlyosabb sérülései. - szólal meg hirtelen Kisuke, mire pár pillanatra ledermedek.
- Igen... Neki volt a legrosszabb... Hikari szerint rendben van. Gyorsan gyógyul. - felelek a kérdésre.
- Volt neki egy harapása is, nem? - kérdez tovább Kisuke.
- Igen, azt is említette. Kizucho-val már beszéltem róla. Hollowfikációra gyanakodott, de szerintem nem az. - felelek a kérdésére, mire elgondolkodik.
- Hm... Hogy néz ki most? - kérdez tovább.
- Hikari elmondta, hogy a nyom nem akar eltűnni és az akörüli erek kezdenek befeketedni. - válaszolok.
- Valóban hasonlít a Hollowfikációra. Legalább arra, ami Masaki-sannal történt már negyven éve. - gondolkodik hangosan.
- Igen. Azonban Kizucho nem talált semmi változást a testében. És nincs lyuk a mellkasán, mint ahogy azt várnánk a Hollowfikációnál. Ráadásul egy Hollow nem kerülhetett a palotába. - magyarázom.
- Igaz, de mi van, ha mégis az? - elmélkedik tovább.
- Mégis mire gondolsz? - nézek rá érdeklődve.
- Masaki-san egy Quincy volt. Mint tudjuk, a Hollow "esszencia" mérgező a Quincy-k számára. Mi van akkor, ha Shunsuke rendelkezik Quincy és Hollow képességekkel is és ezek egymást akarják elpusztítani? - magyarázza.
- Képtelenség. Igaz, hogy Masaki a nagyanyja, de attól még nem hiszem, hogy a Quincy képességek öröklődtek nála, mint Ichigo-nál, vagy Kazui-nál. Elvégre Hikari nem rendelkezik Quincy képességekkel. Legalábbis nem mutatta ki annak jelét, hogy lenne neki. Ahogyan a Hollow képességekkel is ez a helyzet. Hozzátéve, ha ez így lenne, akkor annak a harapásnak nem lenne ebben szerepe. - cáfolom meg feltevését.
- De Hikari birtokolja az Uralkodó Erejét. Amint azt tudjuk, a Lélek Király fia Juha Bach, akivel kezdődött a Quincy vérvonal. Lehet valamennyi Quincy vér benne Masaki-én kívül. A Hollow erő meg származhatott a Hougyoku-tól. - mondja erre, mire megrázom a fejem.
- Nem. A Hougyoku valójában nem Hollowfikációra való, te is tudod. És ha még lehetséges is lenne, nem magyarázná a harapást. - jelentem ki.
- Akkor közelítsük meg a dolgot a harapás felől. Ha az erek befeketednek körülötte, akkor minden bizonnyal sötét erőkkel rendelkezik az a lény, ami megharapta. Volt a palotában olyan, akire, vagy amire ez rá illik? - kérdez, mire visszagondolok Hikari és Kizucho szavaira.
ESTÁS LEYENDO
Fény és sötétség: örökösök. [Bleach fanfiction] (BEFEJEZETT)
Fanfic(FÉNY ÉS SÖTÉTSÉG 2. KÖTET) Az Ezer Éves Háború lezárult, ahogy egy korszak is az emberek életében. A Királyi Család boldogan éli felhőtlen életét Karakura-ban a harcok és az uralkodói gondok elől elzárva. A trónörökösök szépen cseperednek a képessé...