Chapter 24

90 4 17
                                    

*Hikari szemszöge*

  - Akkor kezdődjön a harc! - kiáltotta Ichigo, mire elkezdtek harcolni. Mindkettejük körül csak úgy áramlott a reiatsu. Feltűnt, hogy amikor Ayumi használta a Shikai-t, a kardhüvely eltűnt. Olyan gyorsan mozogtak, hogy valamikor nem tudtam őket követni. Egyszer csak Ayumi összegyűjtötte a reiatsu-ját a penge körül, és Grimmjow felé suhintott a kaszájával, amiből egy hatalmas reiatsu penge vált ki. Grimmjow hárította a támadást, maga elé tartva a Zanpakutou-ját. 

- Háh! Ennél több kell, hogy legyőzz! - mondta elszántan. 

- Azt én is tudom! - mondta Ayumi és a következő pillanatban eltűnt. Megjelent Grimmjow felett és támadott az előző támadásával. Grimmjow gyorsan kilőtt egy Bala-t, hogy kivédje a támadást, minek hatására egy hatalmas porfelhő keletkezett. Mire eloszlott a porfelhő, Grimmjow és Ayumi egymást nézték a pengéik közt. Grimmjow ellökte magától Ayumi-t.

- Na ezt védd ki! - kiáltotta és Ayumi felé nyújtotta a jobb karját. Egy Cero-t készült kilőni.

- Te pedig ezt! - mondta Ayumi, és ő is maga elé tartotta a karját, és egy tűzgömböt készült kilőni. A két energiagömb egyszerre lövellt ki, és egy hatalmas robbanás kíséretében összeütköztek. A rengeteg portól nem láttunk semmit, és szerintem ők ketten sem. Hallottam, hogy még vívnak.

- Vajon mi lesz ebből? - kérdezte Ichigo.

- Remek kérdés. Én is kíváncsi vagyok rá. - mondtam miközben próbáltam valamit kivenni a porfelhőből. Váratlanul Ayumi kaszája repült ki a porfellegből, és a földbe ágyazódva ért talajt pár méterre tőlünk.

- Ez nem jelent jót. - mondta Shunsuke. 

      Miután elült a porfelhő, először Grimmjow-t láttuk meg, ahogyan a kardját Ayumi-nak szegezi. Ayumi a földön feküdt egyik alkarjára támaszkodva. A másik karját, az arcát védve, maga elé tartotta. Így maradtak úgy egy percig egymást nézve, aztán Grimmjow eltette a kardját, majd Ayumi felé nyújtotta a kezét, hogy felsegítse. Ayumi elfogadta, és Grimmjow felsegítette. Pár másodpercig mozdulatlanok voltak.

- Nem volt rossz, Tökmag! - mondta Grimmjow és hátba veregette. - Majdnem sikerült egy karcolást ejtened rajtam. Gyakorolj még egy kicsit. - mondta Grimmjow. 

- Persze, kösz... - mondta Ayumi. - Legközelebb úgy is legyőzlek! - mondta és karba bokszolta Grimmjow-t. 

- Au! Na azt majd meglátjuk! - mondta erre Grimmjow. Odamentem hozzájuk Shunpo-val.

- Jól vagy, Ayumi? - kérdeztem két kezem közé véve az arcát, hogy megvizsgáljam.

- Persze, Anyu. Jól vagyok. Grimmjow nem bántott. Minden rendben. - mondta Ayumi. Felsóhajtottam.

- Akkor jó. - mondtam, és elengedtem az arcát. 

- Mindenki egyben van? - jöttek ide a többiek is. 

- Persze, nem kell a felhajtás! - mondta Grimmjow. 

- Tessék, Ayu-chan. A Zanpakutou-d. - mondta Ichika, és átnyújtotta neki a Zanpakutou-ját, ami időközben újra felvette régi formáját.

- Köszi, Ichika. - mondta Ayumi és felvette a hátára. - Akkor most lássuk a bátyust! - mondta izgatottan. 

- Igen! De ki legyen az ellenfele? - gondolkodtam hangosan. 

- Meg van! Mi lenne ha Apuval harcolna? Eddig még úgy sem használta ellene a Shikai-t. Nézzük meg, hogy úgy milyen lenne! - mondta Ayumi lelkesen.

- Érdekesen hangzik. Mit szólsz hozzá, Sousuke? - kérdezte Ichigo az említettet, mire mindenki feléje fordult. Ayumi-ra pillantott, majd Shunsuke-re és végül rám. Egy sóhaj hagyta el ajkait. 

Fény és sötétség: örökösök. [Bleach fanfiction] (BEFEJEZETT)Onde histórias criam vida. Descubra agora