*Hikari szemszöge*
"Hazaértem, Hikari." 'Üdv itthon, Kage.' Mondtam magamban. A karjaimban békésen alvó, újra normális kinézetű Ayumi-val lassan leereszkedtem a talajra. A távolban megláttam a többieket, ahogyan felém igyekeznek. Óvatosan letettem Ayumi-t a fűbe, és letérdeltem melléje.
- Hikari! - kiáltotta a nevemet Sousuke. A szárnyam eltűnt, és a szemem sem fénylett már.
- Sousuke, semmi baj. Már minden rendben. - mondtam mikor ideértek.
- Hála az égnek, jól vagytok! - mondta Sousuke örömkönnyeket hullatva, letérdelt mellém, és megölelt.
- Anyu! - csatlakozott az öleléshez Shunsuke is könnyes szemekkel. Egyiket átkaroltam az egyik karommal, a másikat a másikkal.
- Semmi baj, két sírós baba. Jól vagyunk. Nem kell aggódni. - nyugtattam őket. 'Két pasi.' Előbb-utóbb lenyugodtak. Shunsuke és Nemuri az alvó Ayumi-t nézték, esetleg próbálták felkelteni. Sousuke védelmezően átkarolt, és egy másodpercre sem engedett el.
- Hogyan győzted le? - kérdezte Grimmjow.
- Nem nevezném annyira győzelemnek. Mondjuk inkább úgy, hogy sikerült megbékéltetnem. - mondtam.
- Ezt hogy érted? - kérdezte Grimmjow.
- Megmutattam neki, hogy nincs egyedül, és hogy hol van az igazi otthona. - magyaráztam.
- Ez nagyon érdekes, Hikari-chan. Egyedül elintézni azt, aki a legnagyobb nehézségeket nyújtotta neked... Mindig meglepsz valami újjal. - hallottam meg egy ismerős hangot. Hirtelen megjelent Kyoraku és a többi kapitány. Itt volt még Ichigo, Orihime és Kazui.
- Hikari, minden rendben? - kérdezte aggódva Orihime.
- Igen, minden rendben van. Nem kell aggódni. Csak Sousuke aggódik túl sokat, de már minden rendben. - mondtam. Hirtelen álmosság telepedett a szemeimre és ásítottam.
- Álmos vagy? - kérdezte Sousuke.
- Igen... Túl sokat használtam az erőmet... Ez kimerít... Mindjárt... - mondtam volna végig, de elaludtam a mondat elején.
*Aizen szemszöge*
Hikari hirtelen elaludt, bár nem volt váratlan, mivel számítani lehetett erre. Óvatosan felemeltem őt.
- Akkor azt hiszem, ideje hazamenni. - mondtam.
- Hozom Ayumi-t. - mondta Grimmjow, és óvatosan felemelte Ayumi-t.
- Apu, akkor most már Ayumi jól van? - kérdezte Shunsuke.
- Igen. Ayumi-hime már biztonságban van. Csak pihennie kell. - jelent meg Kaijin.
- Rég láttunk, Kaijin. Hikari-val mi a helyzet? - kérdeztem.
- Hikari rendben van, de tudod mi szokott lenni. Ha túl sokat használja a Lélek Király erejét, akkor elég hamar kimerül. - mondta Kaijin.
- És Kage? - kérdezte Ichigo.
- Miattam már nem kell aggódni. - hallottuk meg az említett hangját, és egy kb 9 éves, fehér hajú, és kék szemű lány jelent meg előttünk. Mondhatni Hikari, csak gyerekként.
- Kage? - húztam össze a szemeimet.
- Igen. Én vagyok. Már nem kell amiatt aggódnotok, hogy bármit is tenni fogok, ígérem. - mondta.
- Valóban? Miért kéne neked hinnem? - kérdeztem.
- Ne nézz így rám! Megváltoztam, oké? - fonta össze karjait.
ESTÁS LEYENDO
Fény és sötétség: örökösök. [Bleach fanfiction] (BEFEJEZETT)
Fanfic(FÉNY ÉS SÖTÉTSÉG 2. KÖTET) Az Ezer Éves Háború lezárult, ahogy egy korszak is az emberek életében. A Királyi Család boldogan éli felhőtlen életét Karakura-ban a harcok és az uralkodói gondok elől elzárva. A trónörökösök szépen cseperednek a képessé...