*Másnap, Kizucho szemszöge*
Sok minden történt a tegnapi nap. Rájöttünk, hogy Shunsuke helyre akarta hozni a Hougyoku-t. Hikari-sama megalkotta az Uralkodó Medálját és magához tért. Sousuke-san elment a Lélek Palotába. Aztán történtek a rossz dolgok. Túl sok minden történt és ez mindenkit kikészített. Kiderült, hogy a 0. osztag azért nem tudott a segítségünkre jönni a Gotei 13 többi tagjával együtt, mivel a Lélek Király egy láthatatlan akadályt vont a Fő Palota köré, ami aztán eltűnt miután sikeresen megállítottuk őt.
Az örökösök még lábadoznak, Ichigo-val együtt. Mindannyian súlyosan megsérültek, de Shunsuke szenvedett a legtöbbet. Hikari-sama és Sousuke-san magukat hibáztatják a történtekért, pedig szerintem nem ők a hibásak. A Lélek Király mozgatott mindent a háttérben. Nem tudhattuk előre, hogy ez fog bekövetkezni. Ami pedig azt a Yami-t illeti, nem tudom, mit gondoljak róla. Árad belőle a gonoszság és a sötétség. Ráadásul nála van az Uralkodó Medálja, amibe a Lélek Királyt zártuk el. Ha azt tervezi, hogy visszahozza azt a szörnyeteget, akkor nagy bajban leszünk.
Jelenleg a 4. osztagnál vagyok a három sérült kórtermében Kotetsu Kapitánnyal. Megkértem, hogy segíthessek a gyógyításban, és örömmel elfogadta a segítséget. Amíg ő Ayumi és Ichigo állapotát ellenőrzi, én Shunsuke-vel foglalkozom. A sérülései jól gyógyúlnak, hála a Kaido-nak és a saját gyógyító képességeimnek. Azonban egy valami nem akar begyógyulni. Ez pedig az a bizonyos harapás a nyakán. Az Élők Világában terjengenek olyan kitalációk, amik szerint ha egy bizonyos lény megharap egy embert, akkor az az ember is egy olyan lénnyé fog változni.
Azonban Shunsuke-nél nem fedeztem fel változatokat testében, így valamilyen méregre gyanakodtam. Néhány órája vér mintát vettem tőle és megvizsgáltam, azonban nem találtam választ arra, hogy miféle méreg ez. Az Élők Világából nem származhat, így a Soul Society-ben feljegyzett adatok között kutattam. Azonban ott sem volt ilyesmiről semmi. Volt már arra példa, hogy a Quincy háborúban mondhatni megmérgeztük a Quincy-ket azzal, hogy valamilyen szinten Hollowfikáltuk a Shinigami-kat. Azonban ez nem Hollowfikáció. Megkérdeztem róla Sousuke-sant, de szerinte sem az.
Nem tudom, mi lehet. A választ csakis a Lélek Király, Yami és Shunsuke tudhatja. Hármuk közül pedig csak Shunsuke-vel tudnánk beszélni, aki jelen pillanatban is eszméletlen. Egyszer csak Hikari-sama lép be a terembe. Nagyon maga alatt van. Fekete táskák vannak a szemei alatt, ami csakis azt jelentheti, hogy nem volt képes aludni az éjjel. Bár ez szerintem elmondható mindannyiunkról. Oda sétál Kotetsu Kapitányhoz és el kezdenek halkan beszélni. Gondolom, Kotetsu Kapitány jelentést tesz neki Ichigo és Ayumi állapotáról. Ezután pedig halkan mellém sétál.
- ... Hogy van... Shunsuke? - hangja megtört, szinte bármelyik pillanatban elsírhatja magát. Mélyen sóhajtok.
- Javul az állapota. A csontjai kezdenek összeforni és a vérveszteségét is pótoltuk. Azonban nem tudtunk mit tenni azzal a harapással. Lehet, hogy csak egy egyszerű harapás és nem fecskendeztek bele mérget, lehet, hogy egy olyan méreg járja át a szervezetét, amiről nem tudunk semmit és hasonló sincsen feljegyezve a nyílvántartásban. Kísérletezni meg nem szeretnék rajta, mivel nem tudhatom, hogyan reagálna bizonyos szerekre. - magyarázom miközben gyengéden simogatom Hikari-sama vállát, hogy segítsek neki megnyugodni.
- Oh, egek... Ez az egész az én hibám... Ha akkor nem hezitálok... - kezdi halkan, majd könnyes arcát tenyerébe rejti.
- Kérem, ne hibáztassa magát, Hikari-sama. Nem tudhatta, hogy az a medál valójában mire volt képes. A Lélek Király becsapta. Mindannyian emberi lények és könnyen manipulálhatóak vagyunk. Nem tehet arról, ami történt. - mondom erre, mire Hikari-sama lassan lenyugszik.
STAI LEGGENDO
Fény és sötétség: örökösök. [Bleach fanfiction] (BEFEJEZETT)
Fanfiction(FÉNY ÉS SÖTÉTSÉG 2. KÖTET) Az Ezer Éves Háború lezárult, ahogy egy korszak is az emberek életében. A Királyi Család boldogan éli felhőtlen életét Karakura-ban a harcok és az uralkodói gondok elől elzárva. A trónörökösök szépen cseperednek a képessé...