*Shunsuke szemszöge*
Pontosan így van, Drága Herceg. Ahogy látom, Apád intelligenciája nem hagyott téged cserben.
Hallom meg hirtelen a Lélek Király hangját, mire lefagyok. Ahogy lassan hátra fordulok, meglátom őt, ahogy egy szórakozott mosollyal néz rám.
Testem mozdulatlanná válik, ahogy rá nézek. Apám áll előttem, azonban a Lélek Király néz vissza rám. Ahogy visszagondolok Zenno-ra, vérem forrni kezd és jobb öklömet a Lélek Király felé lendítem. Azonban könnyedén megállítja tenyerével, majd rá markol és elforgatja a kezét. Ezzel az én karom is kifelé fordul, mire próbálok kiszabadulni. Hirtelen egy roppanást hallok, amivel egy időben elviselhetetlen fájdalmat érzek a karomban, mire fájdalmasan felkiáltok. Ezt hallva, elenged, mire térdre rogyok, miközben törött csontomat próbálom visszailleszteni a karomban. Ajkamba harapok, mire az azonnal vérezni kezd.
Lenyűgöző. Az átlag emberek már rég ordibálnának fájdalmukban, de te a fájdalom ellenére is arra koncentrálsz, hogy helyrehozd a karodat. Ekkora önkontrollra nem sok ember képes. Kár, hogy nem hagyhatlak életben.
Jelenti ki és meglátom arcom előtt Kyouka Suigetsu pengéjét, mire lassan rá emelem tekintetem.
- Ez a fájdalom... Semmi ahhoz képest, amit akkor éreztem, amikor... megpróbáltam összerakni a Hougyoku-t... - mondom erre halkan, ahogy remegő lábaimba erőt gyűjtve lassan felállok, miközben karomat tartom.
Oh, a Hougyoku. Ez egy apa-fia dolog lehet köztetek. Úgy ragaszkodtok ahhoz a romlott tárgyhoz, mint egy elítélt a szánalmas kis életéhez a kivégzése napján.
Mondja, mire feléje emelem karomat.
- Hado no 63: Rai-! - mielőtt kilőhetném rá a támadást, kardjával suhint és a hátam mögötti könyvespolcokon keresztül a falba üt.
Ezután azonnal megjelenik előttem és a nyakamnál megragadva emel fel, majd nyom a falhoz. Minden testrészem iszonyúan fáj és érzem, hogy eltört még pár csontom a karomon kívül. Mielőtt bármit is tehetnék, beleszúrja Kyouka Suigetsu-t a bal vállamba és felszögezi azzal a falra, mire felkiáltok fájdalmamban.
Így már nem leszel képes használni egyik karodat sem. Bár számomra igazán mindegy, hogy megvan-e még az erőd vagy sem. Ugyanúgy csak egy apró porszem vagy a gépezetemben, amit könnyen eltávolíthatok. Van bármi utolsó szavad?
Szorítása valamennyire enyhül nyakam körül, mire el kezdem gyorsan venni a levegőt. Arcom verejtékes, látásom homályos. Ahogy lenyugszom és eltűröm a fájdalmat, ráemelem a tekintetem.
- A-Apám... T-Térj... magadhoz... Ébredj... fel... - mondom halkan, akadozóan.
Hiába hívod őt. Ő már rég nincs ebben a testben. Mondanám, hogy majd találkozhattok egy másik életben, azonban... Nem engedhetem, hogy annak az átkozottnak a vére bárkiben is tovább folyjon. Milyen irónikus, hogy -!
- Shunsuke! - hallom meg hirtelen Ayumi hangját, mire annak irányába pillantok. Homályos látásommal kiveszem körvonalait a távolban, ahogy eszméletlen édesanyánkat cipeli a hátán.
- Menekülj, Ayumi... Fuss... - próbálok kiáltani, azonban már ahhoz sem maradt erőm.
A Lélek Király hirtelen eltűnik előlem és a következő pillanatban Ayumi előtt terem, majd egy hatalmas ütéssel a fejére, a padlóra küldi őt. Felemeli Anyámat a ruhájánál fogva és vele egy szintre emeli őt.
Végre újra nálam vagy, Drága Lelkem. Már csak idő kérdése, mire teljesen visszatérhetek. Ha most ébren lennél, biztosan elszörnyednél ettől a látványtól. Ez mind a te felelősséged. Ha akkor húsz éve nem találkoztál volna Aizen Sousuke-vel, akkor élhettél volna egy csendes életet amíg Juha Bach visszatért volna. Helyette szenvedtél és beleszerettél ebbe a férfibe, aminek a következményeként még többet szenvedtél. Véget vetek ennek.
DU LIEST GERADE
Fény és sötétség: örökösök. [Bleach fanfiction] (BEFEJEZETT)
Fanfiction(FÉNY ÉS SÖTÉTSÉG 2. KÖTET) Az Ezer Éves Háború lezárult, ahogy egy korszak is az emberek életében. A Királyi Család boldogan éli felhőtlen életét Karakura-ban a harcok és az uralkodói gondok elől elzárva. A trónörökösök szépen cseperednek a képessé...