"מה אתה הולך לעשות עכשיו?" אליסון שאלה כשנגמר השיעור האחרון, יוצאת עם טים מהכיתה, "לעבוד כמובן" טים ענה ונאנח, "יותר בכיוון של להזיל ריר על ראיין בזמן שהוא מכין אוכל" בעלת השיער השחור והגלי אמרה בחיוך וכחול העיניים נאנח עוד יותר. "למה החיים שלי בזבל?" טים שאל ואליסון בלגנה קלות את שיערו השחור, "כי אתה לא יודע לשחרר" היא אמרה וטים שלח לה מבט נרגז, "זה לא קל" הוא אמר ברצינות והיא נאנחה גם כן וסידרה את שיערו ואת הפוני שלו, "אני יודעת" היא מלמל ואחזה בתיק שלה, מתקדמת עם טים אל היציאה מהאוניברסיטה.
"דיברת עם ליאם?" היא שאלה לפתע בחיוך ומבטו של טים נהפך להיות מזלזל ונגעל, "המטומטם הזה, אני לא אדבר איתו יותר בחיים" טים אמר ברצינות, כבר שבוע שהוא ניתק קשר עם חבר הסקס שלו, והאחרת צחקקה בקול, "הוא בסך הכל קרא לך 'פתטי', זאת לא הפעם הראשונה שלו" היא אמרה בחיוך, "נכון, אבל זה קרה בזמן ששכבנו כשבכיתי את נשמתי על זה שראיין וקריסטין חגגו 5 שנים ביחד" טים אמר בעצבנות ואליסון שילבה את זרועותיהם כשהם הגיעו אל שער היציאה, "אתה לא תצליח לשרוד בלי מין איתו לעוד הרבה זמן" היא מלמלה, "חכי ותראי" טים אמר ברצינות והיא הביטה עליו וגיחכה, "אולי תשכב עם מישהו אחר?" היא שאלה לפתע והוא הביט עליה בשוק, "נראה לך? ליאם הוא היחידי שאני אשכב איתו" טים אמר ברצינות, הוא לא אומר את זה כי הוא מאוהב בליאם או משהו לא הגיוני כזה או אחר, הוא אמר את זה כי הוא לא מסוגל להכיר עוד מישהו אחר שיכול להכיל את האהבה שלו לראיין כמו ליאם. "אלא אם כן ראיין יציע את עצמו" הוא לחש בערמומיות ואליסון צחקה והשעינה את ראשה על כתפו של טים- לפחות עד שצפירת מכונית נשמעה בחוזקה והם הסתכלו קדימה.
-
"ר-ראיין" טים לחש כשראה את חברו הטוב יושב ברכב שלו, "איזה יפים אתם!" הבלונדיני צעק מהחלון, מחייך אליהם, "מה אתה עושה פה?" אליסון שאלה בחיוך והרימה את ראשה מכתפו של טים, עדיין משלבת את זרועותיהם, "באתי לקחת לך את החבר שלך לעבודה" ראיין אמר בחיוך וטים השתדל שלא להסמיק, הוא לא יכל להרגיע את ליבו המתפרע כשהוא הביט בחיוך היפיפה של הגבר הבלונדיני עם העיניים החומות והמנצנצות שישב בכיסא הנהג, בגבר הזה הוא מאוהב, אוי כמה שהוא אוהב אותו.
"לא~" אליסון התבכיינה, נושקת ללחיו של טים שחייך לעצמו, "בייב, אני צריך לעבוד" הוא אמר והביט עליה והיא עשתה פרצוף עצוב, יודעת לשכנע את ראיין כמו צריך, "תפסיקו עם הפוצי מוצי שלכם, אחר כך תיהנו בסוף היום" ראיין אמר בחיוך ואליסון נאנחה בכבדות, "אז תקפיץ אותי לבית ואני אתן לך את האפשרות לגנוב לי את בן הזוג" היא אמרה וראיין הנהן, מאפשר לאליסון לחייך ברצון וללכת ביחד עם טים למושב האחורי- מושכת בכוח את טים איתה כשהוא רצה לשבת במושב הקידמי.
---
"איך היה בלימודים?" ראיין שאל בזמן שהתחיל לנסוע, מביט מהמראה הקידמית על אליסון וטים שהמשיכו לשלב את זרועותיהם והוא חייך לעצמו, חושב שהם חמודים ביחד, "היה בסדר" טים אמר בחיוך, בוהה בעיניו החמימות של חברו הטוב, "מצויין" הבלונדיני אמר והביט לאופק, נוסע אל ביתה של אליסון- לא באמת שם לב למבט הממושך שהיה לטים עליו.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...