טים נעל את הדלת אחריהם, מדליק את האור, "אתה יכול לשים את הבגדים בחדר שלי" הוא אמר בחיוך לליאם שהנהן אליו, "אני בינתיים אלך להחליף לבגדים נוחים יותר" הוא הוסיף, "אני אחליף גם כן" ליאם אמר וטים חייך אליו לפני שאחז בכף ידו, הולך עם ליאם אל חדר השינה שלו, מחליטים להתלבש ביחד בבגדים נוחים.
---
"אני אלך להתפנות" טים אמר אחרי שהחליף לבגדי בית, לוקח את הסינר איתו, "אוקיי" ליאם מלמל בזמן שפרם את הכפתורים שבחולצתו, נותן לטים לעמוד שם לעוד מספר שניות רק בשביל להסתכל עליו, וליאם הסתכל אל תוך עיניו הכחולות והמהופנטות של האחר, מחייך אליו בהתגרות בזמן שהוריד את החולצה המכופתרת מגופו, נשאר חשוף בחלקו העליון למול טים, "אתה לא צריך ללכת להתפנות?" ליאם שאל בזמן שפרם את הכפתור במכנס שלו, גורם לטים להשתעל ולצאת מהבועה שלו, "כ-כן" טים אמר והסתובב במהירות, נושם עמוק והולך אל השירותים, גורם לליאם לצחקק בזמן שהוריד את המכנס בגופו.
-
טים נגס בשפתו התחתונה כשדלת השירותים נסגרה, והוא נשען עליה בזמן שעצם את עיניו, מחייך לעצמו באושר כשחשב על ליאם, טים פקח לאחר מכן את עיניו, מסתכל על הסינר השחור שבידו לפני שפשט את בגדיו במהירות מגופו, חשוף לחלוטין לעולם, או יותר נכון, לחדר השירותים.
---
ליאם היה במטבח, ממתין לטים שייצא מהשירותים, מחייך לעצמו ברוגע כשהבין שהדייט הראשון שלהם היה מוצלח והוא עוד הולך להמשיך להיות כזה.
-
כשדלת השירותים נפתחה, ליאם הזדקף, מוכן להתחיל לבשל עם טים, לפחות עד שטים נעמד מולו, והוא קפא במקומו עם פה פתוח, מסתכל על טים שלבש את הסינר שלו, זאת אומרת, רק את הסינר שלו, היה ניתן לראות את הזרועות החשופות ואת הרגליים, הסינר השחור הסתיר אומנם את רוב גופו של טים, אבל ליאם ידע שטים חשוף יותר ממה שזה נראה לעין.
"נ-נבשל?" טים שאל והתקדם באיטיות אל ליאם, עיניו הכחולות מסתכלות עמוק אל תוך עיניו הירוקות של השרירי, מתגרות בו, משתעשעות בו, "טים" ליאם לחש, מסתכל על איך שרגליו של טים צועדות קדימה אליו, "מה?" טים שאל, נעמד למול פניו של ליאם, "מה אתה עושה?" ליאם שאל, חוזר להביט בפניו של טים המחויך, "כלום" טים מלמל, נוגע קלות בזרוע של ליאם לפני שהוא זז ממנו, עוקף את גופו של בן זוגו והולך למטבח, מאפשר לליאם להסתובב ולראות את ישבנו הגלוי, את גבו החשוף ואת רגליו הרכות.
"אתה מתגרה בי?" ליאם שאל, וטים הזיז את ראשו מעט לאחור, "אני? מה פתאום" הוא אמר בהשתובבות, הולך אל המקרר והתכופף מעט, מתכנן להוציא את המצרכים, אבל בכוונה מתעכב עם ההוצאה, מתגרה בליאם בעזרת ישבנו המובלט.
"טים" ליאם לחש, רואה את ישבנו המובלט של טים, מבחין גם בשק האשכים שלו והוא נשם עמוק, מנסה להזיז את עיניו מטים, אבל הוא לא הצליח, הוא היה יותר מדי מהופנט, "אתה בא לעזור לי?" טים שאל כשהתיישר, מסתובב אל ליאם, "כ-כן" ליאם מלמל בשקט, מתקדם אל טים ומתכופף גם הוא למול המקרר, "מה להוציא?" הוא שאל, מסתכל על המקרר, לא יכול להסתכל על טים, והצעיר חייך והתכופף בחזרה, פניו לצד פניו של ליאם, "מה שאתה רוצה, או מה שאני רוצה" טים לחש, מסתכל על ליאם שהסתכל עליו בשתיקה, "מה אתה רוצה?" ליאם שאל בלחישה וטים חייך אליו, שותק למספר שניות, "אותך" הוא לחש לבסוף, נושך את שפתו התחתונה ברצון וליאם שתק, מסתכל על טים ארוכות, "ליאם" טים לחש, נוגע בעורפו של ליאם, "זה לא טוב להשאיר את המקרר יותר מדי זמן פתוח" הוא מלמל, מלטף את עורפו של האחר עם אצבעותיו הדקיקות.
YOU ARE READING
אהבה שנייה
Romanceטים הוא סטודנט צעיר בן 23 ובין היתר הוא גם עובד בתור מלצר במסעדה של חבר ילדותו הטוב- ראיין. טים הכיר את ראיין מגיל צעיר, ואת האמת שהוא מאוהב בו עמוקות, הבעיה הגדולה היא שטים בתוך הארון- עמוק בתוכו. הוא אוהב את חברו הטוב אהבה חד צדדית כואבת במיוחד, ש...